ICM TomTom... discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Waarschijnlijk is er al wat over gezegd, maar kan het dus zo snel niet vinden. Ik heb een iPhone 3gs draaiende op iOS4.0.1. Nu wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ICM TomTom...
Waarschijnlijk is er al wat over gezegd, maar kan het dus zo snel niet vinden.
Ik heb een iPhone 3gs draaiende op iOS4.0.1. Nu wil ik bijvoorbeeld mijn iPhone alleen gebruiken voor navigatie, dus zonder telefoon of gprs of Wi-Fi.... Als ik dus de telefoon in de offlinemodus zet, dan vind TomTom dus ook geen GPS signaal... Wie weet of dit op te lossen is?? Greetz Jay |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TomTom: Tomtom openen vanuit Safari via tomtom:// URI? | Ruud_ | iPhone Navigatie | 0 | 24-11-09 21:08 |
tomtom Benelux geen geluid -> tomtom support wilt niet helpen | jeroenhermans | Archief | 3 | 24-08-09 17:56 |
TomTom: Speculatie: TomTom Navigator 7 aangekondigd, TomTom is klaar voor de iPhone? | iCulture | iPhone Navigatie | 0 | 29-05-09 19:40 |
TomTom: ervaring tomtom i.c.m handsfree bellen via carkit van tomtom | ross | iPhone Navigatie | 3 | 09-10-08 23:33 |
|
|