//

Opnieuw installeren 2x betalen

Opnieuw installeren 2x betalen discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het volgende probleem: Verleden week gaf Itunes aan of ik 4.0.2 wilde installeren. Daar heb ik gretig ja op gezegd in de hoop ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-08-10, 10:08
ggrassi ggrassi is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 11
Standaard Opnieuw installeren 2x betalen

Ik heb het volgende probleem: Verleden week gaf Itunes aan of ik 4.0.2 wilde installeren. Daar heb ik gretig ja op gezegd in de hoop dat ik nu kan multitasken. Nu ging er van alles fout waardoor ik alless opnieuw moest installeren incl. TomTom. Daar ik TT niet via Itunes kreeg teruggezet (pc liep altijd vast) heb ik 'm gewoon via de Iphone gedownload met een Wi-Fi verbinding. Dit in de veronderstelling dat ik deze gratis krijg daar ik deze reeds eerder heb betaald. Wat blijkt ik heb 'm nog eens moeten betalen en nu weet ik niet waar ik naar toe moet om dit geld weer terug te krijgen.

Wie kan mij helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-08-10, 10:14
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Dan heb je TomTom deze keer waarschijnlijk gekocht met een ander account dan de vorige keer? Dan is het normaal dat je tweemaal moet betalen.
Je kan best even mailen naar Apple en op die manier je geld proberen terug te vragen.
  #3  
Oud 24-08-10, 11:16
ggrassi ggrassi is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 11
Standaard

Nee, i heb maar één account en heb dezelfde gebruikt
  #4  
Oud 24-08-10, 11:28
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Het is niet mogelijk dat je 2x betaald voor een app met hetzelfde account. Dus het ligt ergens anders aan.
Of je hebt een andere versie van TomTom proberen te downloaden (Benelux / West-Europa) of het is met een ander account gebeurd.
Iig kun je altijd ff met Apple mailen en het verhaal uitzoeken
  #5  
Oud 24-08-10, 11:54
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

precies..had laatst Navigon ook ff opnieuw gedownload, maar moest echt ff kijken welke versie ik nu had, want je had ook Europa met 10 landen of iets dergelijks..het moet wel precies dezelfde zijn als de vorige keer..kan dus daar ook aan liggen.
  #6  
Oud 24-08-10, 12:56
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ggrassi Bekijk bericht
Nee, i heb maar één account en heb dezelfde gebruikt
Als jij die app gekocht hebt via Wi-Fi met je Iphone dan heb je tijdens die actie waarschijnlijk de waarschuwing gehad dat je iets ging bestellen vanaf een andere computer.....Je hebt dan waarschijnlijk ook een deel van je CC gegevens opnieuw in moeten voeren op je Iphone. Als dat klopt heb je wel degelijk die app opnieuw gekocht.
  #7  
Oud 24-08-10, 13:05
funk-e funk-e is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 28
Standaard

je kunt het beste mailen met apple, ze zijn vaak wel coulant met zulke dingen
  #8  
Oud 24-08-10, 13:07
funk-e funk-e is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door corne64 Bekijk bericht
Als jij die app gekocht hebt via Wi-Fi met je Iphone dan heb je tijdens die actie waarschijnlijk de waarschuwing gehad dat je iets ging bestellen vanaf een andere computer.....Je hebt dan waarschijnlijk ook een deel van je CC gegevens opnieuw in moeten voeren op je Iphone. Als dat klopt heb je wel degelijk die app opnieuw gekocht.
Ik heb dat onlangs ook moeten doen (CC bevestigen), maar ik kon daarna gewoon mijn eerder aangekochte apps nogmaals downloaden en ik kreeg netjes een melding dat ik deze al had aangekocht en dat het nu gratis was.
  #9  
Oud 24-08-10, 13:14
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door corne64 Bekijk bericht
Als jij die app gekocht hebt via Wi-Fi met je Iphone dan heb je tijdens die actie waarschijnlijk de waarschuwing gehad dat je iets ging bestellen vanaf een andere computer.....Je hebt dan waarschijnlijk ook een deel van je CC gegevens opnieuw in moeten voeren op je Iphone. Als dat klopt heb je wel degelijk die app opnieuw gekocht.
Het maakt niet uit of je de app eerst op een PC aanschaft of via Wi-Fi gelijk op je iDevice. De apps zijn gebonden aan je account en als je dus daarna opnieuw de app probeert te downloaden via Wi-Fi of op een PC zal het niet opnieuw worden gecrediteerd
  #10  
Oud 24-08-10, 15:16
ggrassi ggrassi is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 11
Standaard

En ja hoor, het licht punt hier heeft 2 verschillende versies gedownload.

Nu heb ik een half uur geleden mijn wwn nieuwe iphone gekregen en ben alles aan het overzetten. Nu blijkt alleen dat Itunes altijd "vastloopt" op het moment dat ik TT wil installeren. En dat op beide computers
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
my3g opnieuw betalen na software update DrDecibel Jailbreak apps en thema's 3 03-03-11 23:27
App-in aankopen, opnieuw betalen of niet? pindaaaa iPhone Apps 1 13-02-11 18:20
Cydia verwijderd; hoe opnieuw installeren zonder opnieuw te jailbreaken mikey1983 Jailbreak apps en thema's 1 16-04-10 16:58
Gekochte Apps opnieuw betalen snipebase iPhone Apps 11 16-12-09 17:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:18.