iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Navigatie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/)
-   -   Software: Gratis Offline Navigatie Navigon ism T-Mobile (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/70540-gratis-offline-navigatie-navigon-ism-t-mobile.html)

ballegooier 01-09-10 09:32

Gratis Offline Navigatie Navigon ism T-Mobile
 
Vanaf vandaag verkrijgbaar in de App Store: Gratis Offline Navigatie oplossing van Navigon, in samenwerking met T-Mobile.
Als je een T-mobile abonnement / simkaart gebruikt in je iPhone kun je hier gebruik van maken.
Nieuwsbericht: Gratis iPhone-navigatie van Navigon en T-Mobile: Navigon Select - iPhone - iPhoneclub.nl

http://a.imageshack.us/img831/3804/n...selecticon.jpg

App store link: http://itunes.apple.com/WebObjects/M...&affId=1380330

Let op: er zijn al Topics over Navigon en Traffic Live.

hardinxcore 01-09-10 11:02

vergelijkbaar met welke commerciele versie?
 
Met welke commerciele versie van Navigon is dit pakket vergelijkbaar?

Met 1,7GB een "vrij grote" app :)

ballegooier 01-09-10 15:24

Met Europa.

Denbosch 01-09-10 19:48

waarom staat er dat ik te weinig ruimte heb op mn iphone terwijl ik dat niet heb als ik hem probeer te downloaden?

bligtvoet 01-09-10 23:45

Leuke aanbieding maar de kaarten zijn wel gedateerd. Nieuwe stuk bij zevenhuizen staat er niet (wel bij Google Maps) en tankstation bij ons in het dorp ook niet terwijl dit er al jaren staat (Shell). Ik twijfel nog.

PaulSe 02-09-10 09:29

Je hebt minimaal 4GB nodig om de app te kunnen downloaden en installeren.

Kaarten zijn altijd gedateerd, maar dit betekent niet dat het niet bruikbaar is. Dat het tankstation niet opgenomen is in de kaarten kan ook betekenen dat dit tankstation niet doorgegeven is. Hij zal er dan bij TomTom waarschijnlijk ook niet in staan hoewel ik even niet weet welke kaartleverancier zij hanteren.

Mafketel 02-09-10 13:14

iemand enig idee hoe ik gps aanzet want heb verkeerde gedrukt bij "navigon wil u huidige locatie gebruiken" heb ik met me stomme hoofd op niet toestaan geklikt... nu vind ie dus geen gps...
heb app ook al opnieuw geinstald maar kreeg toen die optie niet opnieuw..
in opties niks over te vinden om dit aan of uit te zetten.

iemand enig idee???

krefdebef 02-09-10 13:46

Waardeloze App Navigon
 
Gisteren de gratis T-Mobile Navigon app geinstalleerd.
I-phone 4, weinig apps, dus dat moet goed gaan.
Lange download maar liefst 1,8 GB.
Wi-Fi uitschakelen OK dat ging nog goed !!
Hierna kwam de mededeling dat deze App alleen voor TM contracten geldt.
Nu ben ik al ruim 10 jaar lid van T-Mobile. (vrees de langste tijd gehad)
Oke klantenservice TM gebeld, (06-24001200)
Ja ik had inderdaad een I-phone contract.
Ja dat wist ik ook wel, ontvang niet voor niets dure facturen.
Verder dan dat kwam ik niet bij de geliefde TM klantenservice.
Dan maar Navigon bellen, (30 cent per minuut, 27 minuten wachttijd)
Verbinding verbroken .. nogmaals 0900-0400468 (30 cent,16 min wachten)
De meneer van de klantenservice wist mij alleen te vertellen dat de software van hoge kwaliteit is en dat de fout dus bij de provider T-mobile moest zitten.
Het welbekende kastje van de muur verhaal.
Een tip van mij, bespaar je de moeite >> WAARDELOOS PRODUCT !!.

huibregt 02-09-10 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mafketel (Bericht 551551)
iemand enig idee hoe ik gps aanzet want heb verkeerde gedrukt bij "navigon wil u huidige locatie gebruiken" heb ik met me stomme hoofd op niet toestaan geklikt... nu vind ie dus geen gps...
heb app ook al opnieuw geinstald maar kreeg toen die optie niet opnieuw..
in opties niks over te vinden om dit aan of uit te zetten.

iemand enig idee???

Zou toch aan te zetten moeten zijn onder Instellingen > algemeen > locatievoorzieningen > lijstje met programma's die dat gebruiken, en dan Navigon naar 1 schuiven

succes!

edit: zie nu dat je nog 3.0.1. gebruikt? bovenstaande werkt alleen voor 4,0 en hoger.

Operafreak 02-09-10 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mafketel (Bericht 551551)
iemand enig idee hoe ik gps aanzet want heb verkeerde gedrukt bij "navigon wil u huidige locatie gebruiken" heb ik met me stomme hoofd op niet toestaan geklikt... nu vind ie dus geen gps...
heb app ook al opnieuw geinstald maar kreeg toen die optie niet opnieuw..
in opties niks over te vinden om dit aan of uit te zetten.

iemand enig idee???

Probeer het eens alsvolgt:

Ga naar Instellingen/Algemeen/Lokatievoorzieningen (die overigens op AAN moet staan). Als het goed is staat in het overzicht dat je dan krijgt ook Navigon. Zet de switch op ON en het probleem zou opgelost moeten zijn...

Mafketel 02-09-10 16:21

Thnx ik had alleen binnen de app gezocht nu werkt het goed

Ja ik gebruik wel 4.0 alleen profiel nog niet aangepast:( was me ook nog niet opgevallen zal het aanpassen.

matskcin 02-09-10 16:39

Ik ben hem aan het downloaden, maar als hij bijna klaar is, herstart ie weer en begint ie opnieuw te downloaden...

iemand een oplossing?

mas_roel 02-09-10 18:52

heeft iemand een idee hoe je de bonusonderdelen kunt krijgen, ik heb het product al geregistreerd, maar vervolgens kan ik de bonusonderdelen nergens vinden.

mcmillie 02-09-10 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mas_roel (Bericht 551943)
heeft iemand een idee hoe je de bonusonderdelen kunt krijgen, ik heb het product al geregistreerd, maar vervolgens kan ik de bonusonderdelen nergens vinden.

Ik heb dit probleem ook dus ben benieuwd of het al iemand gelukt is om het gratis bonus packet te activeren

Denbosch 03-09-10 02:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PaulSe (Bericht 551408)
Je hebt minimaal 4GB nodig om de app te kunnen downloaden en installeren.

Kaarten zijn altijd gedateerd, maar dit betekent niet dat het niet bruikbaar is. Dat het tankstation niet opgenomen is in de kaarten kan ook betekenen dat dit tankstation niet doorgegeven is. Hij zal er dan bij TomTom waarschijnlijk ook niet in staan hoewel ik even niet weet welke kaartleverancier zij hanteren.

Zouden ze erin trappen als ik alles eraf gooi back up op itunes dan hem download en daarna weer al mn muziek en alles erbij zet of kost het echt 4gb om hem er op te zetten?

ButcherJF 03-09-10 08:10

Het is meestal voldoende om (een deel van) je muziek er af te halen. Zo deed ik het ook met TomTom.

mas_roel 03-09-10 09:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Denbosch (Bericht 552280)
Zouden ze erin trappen als ik alles eraf gooi back up op itunes dan hem download en daarna weer al mn muziek en alles erbij zet of kost het echt 4gb om hem er op te zetten?

Bij extra's moet je nogmaals op het bonus pakket klikken en nogmaals aanmelden dan worden de bonus onderdelen automatisch geinstalleerd.

mcmillie 03-09-10 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mas_roel (Bericht 552337)
Bij extra's moet je nogmaals op het bonus pakket klikken en nogmaals aanmelden dan worden de bonus onderdelen automatisch geinstalleerd.

Goh dat hadden ze ook wel wat duidelijker mogen aangeven. Maar thanks voor de tip het pakket is nu inderdaad geactiveerd

huibregt 03-09-10 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Denbosch (Bericht 552280)
Zouden ze erin trappen als ik alles eraf gooi back up op itunes dan hem download en daarna weer al mn muziek en alles erbij zet of kost het echt 4gb om hem er op te zetten?

Ja hoor, dat gaat. Elke app die je op je iPhone installeert heeft tijdens het installeren 2 x de ruimte nodig van de eigenlijke app. Voor Navigon is dan zo'n 3,8 GB nodig. Gooi er dus tijdelijk zoveel muziek etc. af dat je minimaal 3,8 GB vrij hebt. Na het installeren wordt die extra ruimte weer automatisch vrijgemaakt en kun je die weer benutten voor je muziek etc.

mdv 03-09-10 14:47

Wie o wie heeft de oplossing voor mij.
Ik heb navigon al meerdere keren geinstalleerd maar ik krijg maar geen gps verbinding. Als ik andere apps gebruik, dan kan deze wel een gps verbinding maken ????


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:45.