iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Navigatie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/)
-   -   Hardware: Alternatief voor interne gps iphone 3gs (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/70956-alternatief-voor-interne-gps-iphone-3gs.html)

tobsie 05-09-10 18:18

Alternatief voor interne gps iphone 3gs
 
Ik heb een iphone 3gs met os4. Onlangs heb ik voor de vakantie tomtom gekocht, maar de interne gps van de iphone is ruk. Tomtom geeft aan dat je om Tomtom goed te gebruiken je een extrene iphone houder bij hen kunt kopen, met daarin gebouwd een externe navigatie. Nu is die houder nogal aan de prijs. Is het ook mogelijk om een externe gpsontvanger te kopen en deze via bluetooth aan mijn iphone te koppelen?
Iemand een idee?

ps ik heb mijn iphone onlangs wel gejailbreaked, mocht dit nodig zijn.

wvanberkum 06-09-10 12:04

Jazeker, check ff roqybt. Hiermee kan je een externe gps muis koppelen via bt.
Gebruikte het altijd op eerste iphone. Neem aan dat de functie nog steeds mogelijk is voor nieuwe iphones. check wel ff of je geen gedonder/conflicten krijg met ingebouwde gps.

Djinn 07-09-10 12:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wvanberkum (Bericht 554202)
Jazeker, check ff roqybt. Hiermee kan je een externe gps muis koppelen via bt.
Gebruikte het altijd op eerste iphone. Neem aan dat de functie nog steeds mogelijk is voor nieuwe iphones. check wel ff of je geen gedonder/conflicten krijg met ingebouwde gps.

Is NOG niet competable met OS4. Is wel als Beta uitgebracht maar nog niet te verkrijgen in Cydia (zit er ook met smart op te wachten).
Nog even geduld hebben dus :mad:

Wook 07-09-10 13:47

Ik heb vroeger altijd met de interne gps van de 3gs genavigeerd icm tomtom en heb er nooit problemen mee gehad.

PaulSe 07-09-10 14:17

op zich wel interessant, maar je kunt met BT maar 1 connectie tegelijkertijd maken toch? Wordt dan weer lastig i.c.m. mijn handsfree-setje.

flipjebetuwe23 12-09-10 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Djinn (Bericht 554934)
Is NOG niet competable met OS4. Is wel als Beta uitgebracht maar nog niet te verkrijgen in Cydia (zit er ook met smart op te wachten).
Nog even geduld hebben dus :mad:

Is er al wel voor ios 4 heeft een andere naam gekregen roqbt4. Zoek maar even in cydia. Ps de beta versie staat gewoon bij hem op de site. Werkt op een paar kleine bugs verder perfect. Je ziet alleen geen Bluetooth symbool bv

Zie nu dat de beta versie er niet meer opstaat. Maar ik denk dat deze nog wel ergens te vinden is op het net.

Dennie1896 18-06-11 11:51

Ben gister 3 daagjes in Duitsland geweest en de kwaliteit van m'n iPhone 3GS GPS was idd errugg ruk kan ik je zeggen! :(

Ik heb RoqyBT4 ook aangeschaft, maar heb er 1 vraag over:

Als ik geen licentie koop, weet iemand wat ik er dan allemaal niet mee kan?
Want als ik m'n losse GPS-muis koppel, zie ik zonder licentie al wel gegevens..

Ik hoot het graag!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:41.