iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Navigatie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/)
-   -   Navigon: pop-up scherm itunes bij opstarten navigon (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/71695-pop-up-scherm-itunes-opstarten-navigon.html)

namastee 12-09-10 22:36

pop-up scherm itunes bij opstarten navigon
 
als ik navigon start vraagt de iphone steeds om een wachtwoord van itunes. weet iemand hoe je dit weg krijgt?

ballegooier 23-04-11 22:27

Ik heb er ineens sinds vandaag ook last van...

Macaap 24-04-11 20:27

Ik ook. Erg irritant. Iemand idee hoe te verhelpen?

Guest-20180925190238 24-04-11 20:37

Hier ook sinds vandaag. Navigon mag van mij best nakijken of ik betaald heb want dat heb ik, maar niet elke keer als ik dat ding aan zet.

Ga een klacht indienen in de AppStore.

ballegooier 24-04-11 21:01

Ik kreeg er ineens ook last van - geen bijzonderheden tussendoor met m'n iPhone gedaan, niet eens gesynchroniseerd. Ik heb een klacht ingediend bij navigon: website - FAQ - mijn vraag staat er niet tussen/stuur een email via webformulier.

StalenWorm 24-04-11 21:51

idem hier toen ik vanmorgen m'n iphone & navigon opzette!! ook niet meer gesynct de laatste 2 dagen!!

Guest-20180925190238 24-04-11 22:13

Ik heb zo'n raar gevoel bij dit probleem. Om dat gevoel kwijt te geraken wilde ik Firewall IP uit Cydia terug installeren, ik heb dat ooit gekocht en niet terug geïnstalleerd na installatie van iOS 4.3.2 en JB. Door die Cydia serverproblemen kan ik deze app nu niet downloaden en installeren.

Om een lang verhaal kort te maken: als iemand nog Firewall IP op zijn iDevice heeft dan start dit op asjeblieft. Start daarna Navigon en kijk welke processen er trachten een IP-verbinding te maken nadat die pop-up verschijnt.

Geef in geen geval je Apple ID paswoord in.

Leo van der Meer 25-04-11 18:32

@ timosha Ik heb dat gedaan maar alleen Navigon wil connecten. Dus denk dat het een tijdelijk iets is. Heb het trouwens bij 1 van de andere updates van hun gehad maar was toen ineens niet meer aanwezig.

Guest-20180925190238 25-04-11 20:46

Cydia werkt weer en ik heb Firewall IP weer geïnstalleerd. Navigon maakt een verbinding naar NAVIGON. And the world is yours op poort 448.

Ik heb aan Navigon de vraag gesteld waarom zij mijn Apple ID en paswoord moeten weten. Dat gaat hun niets aan, dat is iets tussen mij en Apple Inc.

Met een "Sniffer" heb ik vastgesteld dat daadwerkelijk NIET VERSLEUTELD het Apple ID en paswoord wordt doorgestuurd naar www. navigon.com. Ik heb echter uiteraard niet het juiste paswoord ingegeven.

Ben benieuwd op hun reactie.

ballegooier 26-04-11 21:00

Ik kreeg vandaag reactie:

"Dear ballegooier, Thank you for your e-mail. Regarding your inquiry, we recommend that you download the app again, and reinstall it onto your iPhone device, via iTunes. Please note that, even though it is necessary that you should select "Purchase", no actual payment will be required: after entering your e-mail address and password, the system will recognise that you have already purchased the app and will allow you to download it again.
We hope to have been helpful with the information above and we are at your entire disposal for further support. * * Yours sincerely,
[naam medewerker]
________________

Support Team NAVIGON AG Berliner Platz 11 97080 Wuerzburg Phone for United Kingdom: 0871-2880154 (0,10 GBP/€/min. Fixed network, mobile tarifs may vary) E-Mail: support.uk@navigon.com Web: NAVIGON. And the world is yours If you have any further questions, please attach previous e-mails. Any questions about our products? Our opening times are from 7am to 7pm Monday to Friday."

Wel gek, want ik verwijder altijd al de app, alvorens de update (of eigenlijk: nieuwere versie) te installeren. En ik installeerde ook altijd al uitsluitend via iTunes op de desktop. Algoed. Het proces nog maar eens gedaan, de melding sindsdien niet meer gezien (1 dag)

Wel ruk dat m'n Apple id wachtwoord onversleuteld bij hen is aangekomen. Ik dacht dat Apple / app store dit gewoon even checkte voor de in-app aankopen en dat die 'haperde' of een bug bevatte.....

Guest-20180925190238 26-04-11 21:03

Exact dezelfde mail ontvangen.

ballegooier 26-04-11 21:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 668246)
Exact dezelfde mail ontvangen.

Sterker nog: dit is gewoonweg hun standaard (1e lijns?) antwoord op ALLE problemen die binnen komen....

Dit is de 'have you tried putting it on and off again!' / 'heeft u de stekker al eens uit en in het stopcontact gedaan?' / 'heeft u Windows al eens opnieuw opgestart...'
:D

Guest-20180925190238 26-04-11 21:09

Bij mij zag die mail er zo uit:

Citaat:

Dear Mr. ********,



Thank you for your e-mail.

Regarding your query, we can inform you that the connection is established due to the fact that you are registered in our data base as a NAVIGON customer. We can assure you that any information provided will not be used by third parties.

In order to solve this, we recommend you to download the app again, and reinstall it onto your iPhone device, via iTunes. Please note that, even though it is necessary that you should select "Purchase", no actual payment will be required: after entering your e-mail address and password, the system will recognise that you have already purchased the app and will allow you to download it again.

We hope to have been helpful with the information above and we are at your entire disposal for further assistance.




Yours sincerely,

Sarah Smith

Lemmingsbeest 27-04-11 03:49

Heb hem gewoon op de telefoon verwijderd en opnieuw geinstalleerd via de telefoon via de app store en de melding is weg......
Bedankt....
P.s. ik heb de benelux versie met panorama view

PaulSe 27-04-11 09:19

Als je hem verwijderd en het dan herinstalleerd...ben je dan ook al je favorieten en instellingen kwijt of wordt dit toevallig ergens binnen Itunes bewaard?

Macaap 27-04-11 10:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PaulSe (Bericht 668365)
Als je hem verwijderd en het dan herinstalleerd...ben je dan ook al je favorieten en instellingen kwijt of wordt dit toevallig ergens binnen Itunes bewaard?

Instellingen ben je idd kwijt, moet je dus van tevoren even bekijken. In app aankopen kun je uiteraard terughalen na inloggen met je account.

iScorpio 27-04-11 18:39

Navigon meldt net via Twitter:

"We fixed the password issue of our iPhone app and are submitting an update. We apologize for any inconvenience and will keep you posted."

ballegooier 27-04-11 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PaulSe (Bericht 668365)
Als je hem verwijderd en het dan herinstalleerd...ben je dan ook al je favorieten en instellingen kwijt of wordt dit toevallig ergens binnen Itunes bewaard?

Je moet, alvorens navigon te verwijderen, even je favorieten naar jezelf mailen, direct vanuit de navigon.app kan dat. Dat heb ik ook gedaan. Zo kun je na een schone herinstallatie van de app je favorieten weer importeren ;)

ballegooier 01-05-11 10:44

En bij mij was de pop-up toch weer terug van weggeweest gistermiddag, ondanks de her installatie.

Do not bother dus om de 'oplossing' van Navigon op te volgen; deze helpt niet.
Je kunt beter op de update wachten.

putnik 01-05-11 21:41

Bij mij heeft de oplossong van Navigon tot nu toe gewerkt.Ik kreeg die vervelende popup-s niet meer na de herinstalatie.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:28.