iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Navigatie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/)
-   -   Hardware: TomTom iPhone 4 adapter (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/71863-tomtom-iphone-4-adapter.html)

Mr.Bluestar 14-09-10 14:46

TomTom iPhone 4 adapter
 
Zijn er mensen die de adapter besteld hebben voor de TomTom carkit en daar ook een bevestiging van hebben gekregen? Heb dus die adapter besteld via de website die hier in de nieuwssectie stond. Echter ik kon daar dus geen land invullen bij het invullen van mijn afleveradres. Verder heb ik nooit een bevestiging gekregen van de bestelling. Ik vroeg me dus af hoe het bij andere mensen ging.

Mr.Bluestar 16-09-10 16:41

Niemand die deze (gratis) adapter dus besteld heeft? Beetje raar...

Eric K 18-09-10 12:02

Ik heb de originele bumper van Apple ontvangen. Strak rubber bandje... erg mooi. Maraik vraag me af of mn Iphone4 nu met rubbertje in de TomTom (ProClip)autohouder past of moet ik m dan iedere keer uit z'n rubbertje halen?

EddieD 18-09-10 13:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Bluestar (Bericht 562634)
Niemand die deze (gratis) adapter dus besteld heeft? Beetje raar...

Ik heb deze ook besteld, geen email gekregen en verder niks meer gehoord. Voorlopig dus met een stukje dubbelzijdige plakband.

De zeer goede GPS ontvanger van de iPhone 4 maakt de TT carkit eigenlijk overbodig, het is zelfs zo dat de iPhone 4 zelf veel sneller een fix heeft dan in combinatie met de TT carkit GPS ontvanger en minstens zo nauwkeurig lijkt.

Mr.Bluestar 18-09-10 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eric K (Bericht 563879)
Ik heb de originele bumper van Apple ontvangen. Strak rubber bandje... erg mooi. Maraik vraag me af of mn Iphone4 nu met rubbertje in de TomTom (ProClip)autohouder past of moet ik m dan iedere keer uit z'n rubbertje halen?

Ik heb die bumper ook van Apple gekregen en jouw vermoeden is inderdaad juist. Je moet het iedere keer van je telefoon halen als je die in de tomtom houder wil pluggen. Ik gebruik hem dus zelf ook amper.

Mr.Bluestar 18-09-10 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddieD (Bericht 563948)
Ik heb deze ook besteld, geen email gekregen en verder niks meer gehoord. Voorlopig dus met een stukje dubbelzijdige plakband.

De zeer goede GPS ontvanger van de iPhone 4 maakt de TT carkit eigenlijk overbodig, het is zelfs zo dat de iPhone 4 zelf veel sneller een fix heeft dan in combinatie met de TT carkit GPS ontvanger en minstens zo nauwkeurig lijkt.

Of het beter met of zonder werkt heb ik eerlijk gezegd nog niet geprobeerd. Maar nu weet ik tenminste of ik me zorgen moet maken of niet. Zal het dus nog een tijdje aanzien.
Bedankt voor je reactie.

morphf 22-09-10 16:30

ik heb de adapter besteld, maar geen bevestiging, en nog niets ontvangen ..

denk dat ze vanzelf wel komen .. anders bestel ik hem nog een keer ..
en daarna ga ik eens contact opnemen met tomtom

en de iphone past met bumper niet in de carkit!

_rob_ 23-09-10 20:55

iphone 4 adapter besteld, niets gehoord of geleverd gekregen.
Met de incase bumper (als "bumper" gratis van apple ontvangen) past de iphone 4 wel in de tomtom houder. Alleen laad hij niet op waardoor mn telefoon in no time leeg is. Daardoor gebruik ik tomtom bijna niet meer, helaas want ben er erg tevreden over.

morphf 28-09-10 14:39

al iemand iets ontvangen?

mylifetime 01-10-10 08:57

Heeft iemand hier de TomTom Carkit houden in combinatie met een iPhone 4 + slim smart case? Ik wil de TomTom Carkit graag aanschaffen, maar wil graag weten of de telefoon wel past en goed blijft zitten als ik een Slim Smart case er omheen heb zitten.

Jahom 01-10-10 18:18

Ook deze adapter besteld, maar daarna geen enkele respons. Je zou toch denken dat er deze adapter vlot geleverd kan worden...
:mad:

dendoor 01-10-10 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door _rob_ (Bericht 568439)
iphone 4 adapter besteld, niets gehoord of geleverd gekregen.
Met de incase bumper (als "bumper" gratis van apple ontvangen) past de iphone 4 wel in de tomtom houder. Alleen laad hij niet op waardoor mn telefoon in no time leeg is. Daardoor gebruik ik tomtom bijna niet meer, helaas want ben er erg tevreden over.

Gebruik de kit zelf ook met de iPhone 4. Je moet gewoon een mouse blokje vastkleven op de houder en het werkt als een trein. Navigeert, laad op en carkit werkt. Fluitje van een cent en zonde om de kit niet meer te gebruiken.

nicow101 03-10-10 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dendoor (Bericht 575118)
Gebruik de kit zelf ook met de iPhone 4. Je moet gewoon een mouse blokje vastkleven op de houder en het werkt als een trein. Navigeert, laad op en carkit werkt. Fluitje van een cent en zonde om de kit niet meer te gebruiken.

wat is een mouse blokje?

huibregt 04-10-10 09:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nicow101 (Bericht 576218)
wat is een mouse blokje?

Ik denk dat hij een stukje schuimrubber o.i.d. bedoelt.

Hunter 07-10-10 08:25

Hier ook nog niets ontvangen. :mad::mad::mad:

joj3 07-10-10 13:10

ontvangen
 
Tijdens mijn bestelling heb ik geen bevestiging of iets dergelijks gekregen maar gisteren heb ik hem toch ineens ontvangen. Een vriend die hem samen met mij had besteld had hem ook al gisteren. Ik denk dat degene die het hebben besteld binnen de kortste keren iets ontvangen.

Mindblower008 10-10-10 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joj3 (Bericht 578724)
Tijdens mijn bestelling heb ik geen bevestiging of iets dergelijks gekregen maar gisteren heb ik hem toch ineens ontvangen. Een vriend die hem samen met mij had besteld had hem ook al gisteren. Ik denk dat degene die het hebben besteld binnen de kortste keren iets ontvangen.

dat wordt wel is tijd:)

kimjansentopma 10-10-10 23:13

Ik heb 'm besteld zodra het kon maar helaas ook nog steeds niks ontvangen,
daarom heb ik 'm pasgeleden nog maar eens besteld :rolleyes:
Ik wacht af ....

beketom 19-10-10 14:58

Iemand ondertussen al iets ontvangen? Ik wacht er nu toch ook al enkele weken op. Mss eens naar TomTom zelf bellen om te vragen hoe het daar zit en of het nog voor dit jaar is

Harley4 19-10-10 15:19

Ook niks ontvangen, ga voor de Mio

Mr.Bluestar 19-10-10 15:22

Ik heb voorlopig ook nog niks ontvangen. Qua klantvriendelijkheid kan dit wel tellen!

Mindblower008 19-10-10 15:30

ontvangen!

mylifetime 19-10-10 16:19

Nog niet. Maar heb hem ook pas anderhalve week geleden besteld aangevraagd.

Hoop eigenlijk dat er zo'n houder komt voor de iPhone 4. Dan kan ik deze aan mijn vrouw geven en schaf ik zelf de nieuwe aan.

nicow101 19-10-10 20:23

Al diverse keren besteld op de door TomTom voorgeschreven wijze. Nog niets ontvangen, zelfs geen bevestiging. Herhaaldelijk contactformulier ingevuld met de vraag wanneer de adapter geleverd wordt, TomTom reageert slechts met de vragen "wanneer heeft u besteld?" en "wat is uw adres?". Toont aan dat de service te wensen over laat..

macnikipi 20-10-10 11:09

Heb 2 carkits en heb na een 4-tal weken 2 adapters ontvangen ; er was geen mailbevestiging .

Mr.Bluestar 23-10-10 11:13

Toch maar eens opnieuw naar de bestelpagina gesurft en opgemerkt dat ik nu wel het land kon invullen. Dus maar gelijk opnieuw alles ingevuld en nu maar hopen dat het wel goed komt.

kimjansentopma 23-10-10 11:55

Eindelijk ...
zojuist met de post het stukje ontvangen!

Vanmiddag gelijk uitproberen :).

Ps
Ik heb er geen bevestiging van ontvangen. Er zat ook geen brief in de bubbeltjesenvelop, alleen het adaptertje.

Dennis_dude 02-11-10 21:16

Vandaag binnengekomen, ik had hem de eerste dag dat ie aangeboden werd via hun site aangevraagd, ook geen bevestiging gehad na het aanvragen.

kimjansentopma 02-11-10 21:35

Hahaha, ik heb er vandaag nóg één gekregen :). Omdat het zo lang duurde had ik 'm nogmaals besteld ... maar blijkbaar houden ze niet bij wíe er al één heeft gekregen.

herk0039 02-11-10 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kimjansentopma (Bericht 595247)
Hahaha, ik heb er vandaag nóg één gekregen :). Omdat het zo lang duurde had ik 'm nogmaals besteld ... maar blijkbaar houden ze niet bij wíe er al één heeft gekregen.

Hier ook vandaag bericht gehad dat adaptertje onderweg is!
3x aangevraagd..!

Kets 04-11-10 12:34

Ik heb hem van de eerste moment besteld .. en nog steeds geen. -_-

EDIT:

Hahahahaha, kijk ik daarjuist in de brievenbus en steekt hem daar in :D

beketom 07-11-10 18:46

Ik heb hem ook ontvangen. 3 weken geleden via de site besteld denk ik.

Mr.Bluestar 15-11-10 23:28

En vandaag was ook ik de gelukkige ontvanger. Besteld op 23 oktober en nu dus op 15 november geleverd. Maar toen ik de enveloppe zal waar hij inzat wist ik meteen waarom het zolang moest duren. Bedrijf dat de afhandeling verzorgt is Moduslink. Enige jaren geleden moesten zij de OEM-versies van windows vista bezorgen en daar heb ik toen ook hemel en aarde voor moeten verzetten om dat geleverd te krijgen.

chc 20-11-10 19:08

4 weken terug de adapter besteld, maar tot afgelopen donderdag 18 november niks gekregen. Heb 2 pogingen gedaan om te bestellen. Daarna geklaagd via Twitter op 13 november, waarom het zo langs moest duren. Kreeg gelijk een reply terug dat ik mijn gegevens via DM door moest sturen. 4 werkdagen later kreeg ik het in een normale envelop, inclusief een geschreven kaartje van Tomtom!!
TomTom (TomTomNederland) on Twitter

gideon de vos 21-11-10 15:55

1 keer besteld 4x een envelop gekregen het is wel apart zo'n grote envelop met zo'n klein onderdeel een standaard envelop was groot genoeg geweest


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:40.