//

flits app met push ?

flits app met push ? discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek eigenlijk een app voor de iphone4 die als je aan het rijden bent, en de app dus aanzet steeds blijft controleren of er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-10-10, 00:11
copyfile copyfile is offline
• iOS 4.2.1
• 3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 112
Standaard flits app met push ?

Ik zoek eigenlijk een app voor de iphone4 die als je aan het rijden bent, en de app dus aanzet steeds blijft controleren of er flitsers zijn. En dan dus eigenlijk met push ofzo zodat ik altijd de melding te zien krijg. Iemand enig idee wat hiervoor de beste app op dit moment is ?
__________________
Ipod Touch 2G 8gb | Ipad 32gb Wi-Fi+3G | Macbook Pro Mid-2010 | Iphone 4 16GB
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-10-10, 00:19
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Ik weet niet of je ALLE flitsers wel wilt weten...

Ik heb "Flitspalen" en daar kun je bijvoorbeeld meerdere routes in zetten. Ik heb 4 keer per week om ongeveer dezelfde tijd dezelfde route van en naar het werk. Die heb ik ingeprogrammeerd en ik krijg dan om die tijd een push melding van flitsers die zijn gesignaleerd op dat traject om die tijd.

Bevalt mij prima.

Al heb ik vanmorgen geen push bericht gehad bij Hm paal 19,7 tussen Hoorn en Purmerend....ook geen flits gezien, dus misschien heb ik geluk
  #3  
Oud 07-10-10, 01:11
copyfile copyfile is offline
• iOS 4.2.1
• 3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 112
Standaard

Dat is denk ik wel wat ik zoek ! Wat ik me nog wel afvraag is hoe dat precies met die routes werkt, als je alleen al naar navigatie software kijkt zijn er meerdere wegen die naar rome leiden zegmaar. Dus hoe neemt hij die route ? En heet die app gewoon flitspalen ?
  #4  
Oud 07-10-10, 08:31
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Je kunt zelf wegen invoeren en tijden. De app heet inderdaad Flitspalen. Kijk even wat je kunt vinden aan reviews in de app store en evt. via google
  #5  
Oud 14-10-10, 11:11
PuDDInG001 PuDDInG001 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Harderwijk
Berichten: 4
Standaard

Ik gebruik zefl "Flitsmeister".
Je kan Jou wegen aangeven. als er dan flitspalen zijn komen die in het lijstje bovenaan te staan
  #6  
Oud 24-10-10, 15:12
daandewit daandewit is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: zaltbommel
Berichten: 2
Standaard

flitsmeister is een hele goeie geeft ook files etc aan alle flitsers staan erin, maar je kan je eigen wegen aangeven zodat je alleen voor jou interresante informatie bovenaan ziet
  #7  
Oud 05-03-11, 22:30
trax1 trax1 is offline
• iOS 4.1 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 3
Standaard

Wat je zoekt is Klpd flitsers te snel af

een (iets te uitgebreide) uitleg staat hier: http://flitsers.staanhier.nl | Omdat je wilt weten wanneer de bumberklever vóór je op de rem trapt

De webapp kun je aan je homescreen toevoegen. Als je hem dan start geeft hij alle flitsers op A- en N- wegen aan. Je kunt kiezen tussen een kaart-weergave of een tekstlijst met flitsers, gesorteerd op dichtstbijzijnde. Om te laten sorteren moet je wel eerst even je gps aanzetten (icoon linksonder op kaart, of label "gps" in tekstmodus.

Deze worden iedere twee minuten ververst. Zodra je binnen een kilometer komt van deze flitser gaat je scherm knipperen. Op iPhone 4+ krijg je ook een geluidssignaal.

Het werkt ook op iphone 3 en op android, maar dan (voorlopig) zonder geluid.

Laatst gewijzigd door trax1; 05-03-11 om 22:52.
  #8  
Oud 12-03-11, 02:29
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Ik heb Flitsmeister en dat bevalt prima, maar bovenstaande app ziet er ook goed uit. Het grote voordeel is het geluidssignaal dat je krijgt. Dat mis je in Flitsmeister. Daar zit je maar naar de hm paaltjes te turen. Morgen maar eens even rustig bekijken.
  #9  
Oud 13-03-11, 12:02
sjonniesw sjonniesw is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Friesland
Berichten: 57
Standaard

trax1 ben benieuwd. Heb m erop staan. Het is idd met flitsmeister lastig om steeds naar je scherm te turen. Ik zal mijn ervaringen laten weten.
  #10  
Oud 13-03-11, 12:25
Vanstra's schermafbeelding
Vanstra Vanstra is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Hoorn (NH)
Berichten: 108
Standaard

Je kan ook de gratis app Wikango gebruiken.
Deze app geeft live flitsmeldingen.
  #11  
Oud 13-03-11, 12:32
trax1 trax1 is offline
• iOS 4.1 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjonniesw Bekijk bericht
trax1 ben benieuwd. Heb m erop staan. Het is idd met flitsmeister lastig om steeds naar je scherm te turen. Ik zal mijn ervaringen laten weten.
Graag. Ik zie nl dat mijn app goed gebruikt wordt, maar vooralsnog krijg ik van m.n. bekenden feedback

Ik gebruik het zelf natuurlijk ook en ben als iedere trotse (geestelijk) vader erg tevreden. Belangrijkste puntje van ontevredenheid dat ik zelf nog heb is dat vzv ik weet WebApps niet kunnen zorgen dat het scherm van de iPhone aan blijft. Ook de optie die ik van andere smartphones gewend was "blijf aan als stekker er in zit" ontbreekt. Ik zet nu dus altijd handmatig mijn scherm aan en uit om te voorkomen dat hij tijdens het rijden uit gaat.
  #12  
Oud 14-03-11, 18:55
sjonniesw sjonniesw is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Friesland
Berichten: 57
Standaard

Nou Trax 1 heb m vandaag getest, moet zeggen dat t niet tegen viel. Het scherm gaat steeds uit, maar dat zei je al en ik kreeg geen geluid melding toen er een controle stond.
Hij gaf wel visuele meldingen maar verder niet. Het is natuurlijk erg irritant dat m steeds wakker moet houden.
Ik neem aan dat m nog verder ontwikkeld.
  #13  
Oud 15-03-11, 23:14
trax1 trax1 is offline
• iOS 4.1 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjonniesw Bekijk bericht
Nou Trax 1 heb m vandaag getest, moet zeggen dat t niet tegen viel. Het scherm gaat steeds uit, maar dat zei je al en ik kreeg geen geluid melding toen er een controle stond.
Hij gaf wel visuele meldingen maar verder niet. Het is natuurlijk erg irritant dat m steeds wakker moet houden.
Ik neem aan dat m nog verder ontwikkeld.
Nou... doorontwikkelen is aan dit geval aan apple WebApps kunnen het scherm niet in leven houden. Ik kan er zelf enigzins mee leven omdat mijn scherm gewoon helemaal niet uit zichzelf uit gaat, maar ik wacht een beetje op
- of meer settingsmogelijkheden voor webapps
- of de optie om je scherm aan te laten als hij een stekker er in heeft.

De laatste optie wordt door eigenlijk alle andere platforms wel ondersteund en zou toch vroeg of laat ook op iphone moeten verschijnen. Wellicht dat ik nog een keer een native app ontwikkel, maar zoals ik eerder al zei bevalt de platform onafhankelijkheid hiervan me wel. Overigens ontwikkel ik wel door, maar dat zit hem meer in extra grafische weergaven (een mooi radarscherm ligt al een maand op de plank, alleen vind ik de tijd niet om het live te brengen)

Over dat geluid; heb je iphone 4.x? Dan zou dat namelijk wel moeten werken. Je kunt overigens je geluid ook testen in tekstmodus, als je uitleg aan klikt --> button geheel onderin beeld.
  #14  
Oud 19-03-11, 12:36
sjonniesw sjonniesw is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Friesland
Berichten: 57
Standaard

Ben er toch maar mee gestopt. Het uitgaan van de iphone is toch wel lastig. Ook deed het geluid bij mij niets, ik kon het niet aan krijgen. Visuele meldingen gaf hij wel. Ik hou je app wel in de gaten suc6 verder.
  #15  
Oud 23-03-11, 08:57
Pulletje Pulletje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 9
Standaard

Je kan natuurlijk "Screendimmer" gebruiken. Bij opladen blijft mijn scherm dus altijd "levend". Maar welke is nu het beste in combinatie met TomTom?
Due TomTom actief en de flitsapp op de achtergrond?
  #16  
Oud 23-03-11, 11:04
eentje eentje is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: zwolle
Berichten: 463
Standaard

MyTraffic: actuele verkeersinfo op je iPhone - iPhone - iPhoneclub.nl

deze app werkt inmiddels ook met alerts

gratis te downen uit apple winkel
  #17  
Oud 24-03-11, 13:47
Pulletje Pulletje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 9
Standaard

De combinatie TOMTOM met Flitsmeister werkt uitstekend. Met de app Backgrounder hou ik de Flitsmeister op de achtergrond....Prima hoor.
  #18  
Oud 16-04-11, 00:21
Macaap's schermafbeelding
Macaap Macaap is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Groningen
Berichten: 118
Standaard

Flitsmeister in gebruik en werkt super. Kun je gewoon weg klikken draait in de achtergrond voor de periode die je instelt
  #19  
Oud 20-10-11, 01:44
Onyx Onyx is offline
• iOS 13.1.1
• iPadOS 13.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 326
Standaard

Ik gebruik sinds kort de app "Flitsers".
Kan je een hoop instellen (welke wegen wel/niet, favorieten, range waarin je gewaarschuwd wilt worden, etc) en die werkt in de achtergrond.
__________________
iPhone XI RED 128GB FW13.1.1 || iPad 2017 32GB Wi-Fi FW13.1.1
  #20  
Oud 20-10-11, 01:57
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Ik heb Flitsmeister en ben er zeer tevreden over.
Er worden steeds nieuwe dingen ontwikkeld en als je een mail met vragen/opmerkingen stuurt, wordt daar op ingegaan.
Zo gaan nu ook de vaste flitspalen vermeld worden. Die heb ik al in mijn navigatiesysteem staan, maar het is altijd een waardevolle aanvulling.
Het probleem was eerder dat als je vergat Flitsmeister uit te zetten op de plaats van bestemming je iPhone snel leegliep. Nu schakelt hij zichzelf uit als hij merkt dat de iphone niet meer 'rijdt'.
Zo is Flitsmeister nog steeds in ontwikkeling. Ik laat hem altijd op de achtergrond meedraaien, ook bijv. als ik mijn navigatiesysteem aanheb.
Je kunt ook aangeven voor welke wegen je het wilt instellen en of je push notificaties wilt hebben voor je favoriete wegen of niet. Hij herkent trouwens wel op welke weg je zit.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
What's app (push) met SAM hacktivatie Patspeedy Jailbreak apps en thema's 2 04-12-10 23:13
Twitter app. met push. sanders iPhone Apps 1 30-11-10 17:59
twitter app met push notificaties wessel78 Archief 1 07-04-10 10:04
Breaking news app (met push) JSM93 iPhone Apps 3 17-08-09 00:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:25.