//

Ndrive nu NAVV Benelux?

Ndrive nu NAVV Benelux? discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zag in de AppStore NAVV Benelux staan! De plaatjes van NAVV lijken sterk op ndrive. Is NAVV nu de opvolger van ndrive?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-10-10, 20:44
DVR123 DVR123 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 23
Standaard Ndrive nu NAVV Benelux?

Ik zag in de AppStore NAVV Benelux staan! De plaatjes van NAVV lijken sterk op ndrive.

Is NAVV nu de opvolger van ndrive?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-10-10, 00:41
Wilbie Wilbie is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Grijpskerk
Berichten: 117
Standaard

Yep: het is NAVV by Ndrive...
  #3  
Oud 19-10-10, 07:50
haagsegoof's schermafbeelding
haagsegoof haagsegoof is offline
• iOS 7.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 124
Stuur een bericht via MSN naar haagsegoof
Standaard

Mooiste van alles is dat je gewoon 5 euro weer moet neerleggen als je hem wil hebben ! ook terwijl je Ndrive al had grr
  #4  
Oud 25-10-10, 16:16
allewijn allewijn is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 62
Standaard

Dit is toch van de GEKKEN!!!!?!?!!!

Ik heb al maanden Ndrive V10 op mijn iPhone 3GS.
Nu wilde ik deze ook op de iPhone van mijn vriendin zetten, simpelweg door te 'machtigen' omdat ik er dus al voor betaald heb.
Kom ik erachter dat hij niet meer in de appstore staat en kan ik hem dus helemaal niet meer installeren.

Het is inderdaad de app NAVV Benelux geworden en daar moet je dan gewoon opnieuw voor betalen, terwijl het identiek hetzelfde programma is.

ZIEK, SCHANDALIG een SCHOFTERIG.

Ik heb ze via een contactformulier aangeschreven, maar nog geen reactie.

Mag dit zomaar?
  #5  
Oud 25-10-10, 17:37
huibregt huibregt is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 212
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door allewijn Bekijk bericht

Mag dit zomaar?
Waarom zou dat niet mogen? Daar is het bedrijf toch helemaal vrij in. Het is formeel een andere app.
En waarom zou je vriendin dat eigenlijk gratis moeten kunnen krijgen? Ik weet natuurlijk dat dat meestal wel mogelijk is, maar volgens mij is dat eigenlijk niet bedoeld voor vrienden, vriendinnen, etc., toch?
  #6  
Oud 25-10-10, 18:06
allewijn allewijn is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 62
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door huibregt Bekijk bericht
Waarom zou dat niet mogen? Daar is het bedrijf toch helemaal vrij in. Het is formeel een andere app.
En waarom zou je vriendin dat eigenlijk gratis moeten kunnen krijgen? Ik weet natuurlijk dat dat meestal wel mogelijk is, maar volgens mij is dat eigenlijk niet bedoeld voor vrienden, vriendinnen, etc., toch?
Betaal jij lekker met je gezin voor alles dubbel!
Het is natuurlijk van de zotten dat ik in mijn gezin voor hetzelfde programma meerdere malen moet betalen door dit geintje van Navv/Ndrive.
Ik koop toch ook niet meerdere tomtoms voor in de auto?

Verder is het natuurlijk ook raar dat als ik mijn iPhone reset, of om wat voor rede dan ook hem laag maak, ik nooit meer aan Ndrive kan komen, terwijl ik er wel 5 euro voor neergelegd heb.

(ondertussen wel all Navv op iPhone partner gekocht, omdat ook zij gewoon navigatie nodig heeft en 5 euro nog te doen is. Maar stel je even in dat een bedrijf als TOMTOM dit ook dit en je ineens zeg 80 euro opnieuw neer mag leggen!?!?!)
  #7  
Oud 25-10-10, 19:19
perryhendrikx perryhendrikx is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 30
Standaard

Als je in twee auto's een Tom Tom wilt moet je er toch ook twee kopen? Dat is toch niet meer dan normaal? Dat je via iTunes een App op meerdere kunt plaatsen is alleen maar meegenomen. Klinkt mij als; voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
  #8  
Oud 25-10-10, 19:35
allewijn allewijn is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 62
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door perryhendrikx Bekijk bericht
Als je in twee auto's een Tom Tom wilt moet je er toch ook twee kopen? Dat is toch niet meer dan normaal? Dat je via iTunes een App op meerdere kunt plaatsen is alleen maar meegenomen. Klinkt mij als; voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
Daar verschillen we dan in van mening, maar dat maakt niet uit.
Terug naar de basis: Het gaat erom dat het bedrijf Ndrive ineens zijn eigen navigatieprogramma Ndrive Benelux niet meer in de app store heeft staan én hier dus ook geen updates/support meer op levert.
Dat betekend dat ik dus ook geen geupdate kaartmateriaal meer krijg!
Simpelweg omdat ze nu over zijn gegaan op eenzelfde app, maar dan genaamd Navv Benelux, waar dan weer wel (voor zo lang het duurt) updates voor komen.

Dus nogmaals: Stel dat jij een dure tomtom benelux app hebt gekocht, en tomtom noemt zichzelf ineens 'TomNav' oid en ze geven vervolgens geen support/updates meer op jouw 'oude' app zonder aankondiging oid en gaan alleen door op de nieuwe naam.
Dat het misschien 'wettelijk' kan is tot daar aan toe, maar het is zacht uitgedrukt niet netjes.
  #9  
Oud 25-10-10, 19:44
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Ik begrijp je frustratie, heb net hetzelfde.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door allewijn Bekijk bericht
... Verder is het natuurlijk ook raar dat als ik mijn iPhone reset, of om wat voor rede dan ook hem laag maak, ik nooit meer aan Ndrive kan komen, terwijl ik er wel 5 euro voor neergelegd heb. ...
Maar hier sla je de bal toch wel mis.
Ndrive Benelux staat bij mij nog steeds in iTunes op mijn mac. En als ik mijn iPhone zou resetten is het een kwestie van syncen om de app er terug op te zetten.

En dat kan ik ook even makkelijk op mijn vriendin haar iPhone.
  #10  
Oud 25-10-10, 19:49
perryhendrikx perryhendrikx is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door allewijn Bekijk bericht
Dus nogmaals: Stel dat jij een dure tomtom benelux app hebt gekocht, en tomtom noemt zichzelf ineens 'TomNav' oid en ze geven vervolgens geen support/updates meer op jouw 'oude' app zonder aankondiging oid en gaan alleen door op de nieuwe naam.
Dat het misschien 'wettelijk' kan is tot daar aan toe, maar het is zacht uitgedrukt niet netjes.
Hierin vind ik ook dat je gelijk hebt, je hebt tenslotte voor die App betaald. Als je normaal een inmiddels betaalde App opnieuw download, hoef je ook niet opnieuw te betalen. iTunes weet nl dat jij dat al eerder gedaan hebt. Zou dus bij deze App ook zo moeten kunnen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Software: NDrive Benelux werkt niet mee Pieter65 iPhone Navigatie 4 12-07-10 18:33
Software: Flitspalen in Ndrive Benelux? rogertje iPhone Navigatie 1 02-05-10 17:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:55.