//

I krijg iphone niet via bluetooth gepaird met tom tom carkit

I krijg iphone niet via bluetooth gepaird met tom tom carkit discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb dezelfde problemen. Eerst niet opladen en iphone vindt carkit niet. na mijn 1e contact met tomtom een adapter toegezonden gekregen. Deze zoals beschreven ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 19-12-11, 11:11
peerke57 peerke57 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 5
Standaard

Ik heb dezelfde problemen. Eerst niet opladen en iphone vindt carkit niet. na mijn 1e contact met tomtom een adapter toegezonden gekregen. Deze zoals beschreven verkeerd gemonteerd, doch nog regelmatig geen stroom. Nu 2e maal contact met tomtom en om een defintieve oplossing gevraagd omdat mijn iphone dus niet goed werkt met een carkit van 100 euro. Iphone vindt dus gewoon de carkit niet. Reactie van tomtom was een 2e adapter. Tja. daar heb ik dus echt gee z... aan. Nu voor de 3e keer maar weer contact gezocht met tomtom. Blijven hopen op een oplossing. Ik hou jullie op d ehoogte.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 19-12-11, 12:26
kenotte kenotte is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 24
Standaard

Toch denk ik dat jullie verkeerd zoeken, mijn Tomtom carkit (met adapter) werkt gewoon perfect met mijn 4S. Misschien ligt het aan de connector van je iphone. Ik heb de carkittool, gepaird met de code voor Tomtom en daarna werkte Tomtom zoals ik gewend ben.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
update Tom Tom werkt niet uhans iPhone Apps 2 25-12-10 18:18
Mac OS X: Tom Tom-app niet zichtbaar in ITunes... herk0039 iTunes 0 26-08-10 21:13
Waar dient dat gratis Tom Tom carkittool voor?? herk0039 iPhone Navigatie 7 26-08-10 00:27
Tom Tom programma synchroniseerd niet naar iphone gromit iPhone Apps 4 27-03-10 14:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:09.