//

Carkit écht nodig?

Carkit écht nodig? discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraag waar ik zelf niet goed uitkom... ik heb begrepen dat TomTom op de iPhone 3G eigenlijk niet zonder carkit te gebruiken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-10-10, 17:27
azrael azrael is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 4
Standaard Carkit écht nodig?

Ik heb een vraag waar ik zelf niet goed uitkom... ik heb begrepen dat TomTom op de iPhone 3G eigenlijk niet zonder carkit te gebruiken is i.v.m. té slechte ontvangst... Hoe zit dat nu met de iPhone 4... is navigeren daar moeiteloos mogelijk zonder carkit, of is dit een ramp?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-10-10, 17:35
Harley4's schermafbeelding
Harley4 Harley4 is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grunn
Berichten: 674
Standaard

Wel beter, niet zaligmakend. Als je veel in de stad moet navigeren, heb je nog wel de TT houder of Mio nodig.
  #3  
Oud 19-10-10, 20:08
herk0039 herk0039 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Ulvenhout
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door azrael Bekijk bericht
Ik heb een vraag waar ik zelf niet goed uitkom... ik heb begrepen dat TomTom op de iPhone 3G eigenlijk niet zonder carkit te gebruiken is i.v.m. té slechte ontvangst... Hoe zit dat nu met de iPhone 4... is navigeren daar moeiteloos mogelijk zonder carkit, of is dit een ramp?
Heb beide geprobeerd, zonder en met; sinds we de carkit hebben geplaatst is ontvangst perfect! Ook handig, laadt hij meteen op!
  #4  
Oud 19-10-10, 20:11
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Dat het écht nodig is, dat zou ik niet durven zeggen. Ik kan prima navigeren zonder actieve houder.
  #5  
Oud 26-10-10, 22:27
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

Met en zonder houder is je ontvangst goed dus daar hoef je je niet druk over te maken.. (beter dan ons vaste navigatiesysteem... geen enkele probleem mee)
het is gewoon wat handiger met houder.m aar verder is het geen must, ik doe het bijna nooit. alleen bij de lange reisjes...
de iPhone 3G / 3GS hebben een zwakkere GPS ontvanger als de 4. die werkt makkelijk zonder houder

Laatst gewijzigd door trevisnl; 26-10-10 om 23:14.
  #6  
Oud 27-10-10, 01:56
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Zonder carkit gaat het ook prima. Maar je kunt je iPhone toch niet steeds in je hand houden en zult hem ergens moeten 'neerleggen'.
Het voordeel van de carkit die ik heb, is dat hij gelijk oplaadt onder het rijden. Als je bijv. navigeert zonder opladen, is hij snel leeg.
  #7  
Oud 30-11-10, 13:47
nadorst28 nadorst28 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 52
Standaard

Ik heb een iPhone4 met tomtom in een auto met voorruitverwarming (kooi van Faraday) en het werkt uitstekend. Naar mijn idee is de GPS ontvanger beter dan die van de oude iphone. Hij zit overigens wel voor in de auto, op het dashboard in een merkloos kitje zonder gps versterker. Haal ik hem eruit en breng ik de iPhone verder naar achteren, dan valt de ontvangst weg.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Carkit nodig voor TomTom navigatie? Striki1990 iPhone Navigatie 2 03-10-10 16:57
TomTom: Carkit nodig? Moemie iPhone Navigatie 2 26-04-10 20:17
Carkit, is het echt zo moeilijk? Swizzer iPhone accessoires en onderdelen 72 23-08-09 17:19
Niet echt een probleem, gewoon wat advies nodig Sick Mic Archief 0 26-12-07 16:30
Help aub , heb echt raad nodig scherm doet raar nanoman iPhone algemeen 1 28-10-07 22:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:10.