//

Navigon t-mobile geen GPS

Navigon t-mobile geen GPS discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Elke keer als ik Navigon T-mobile editie wil gebruiken krijg ik de melding dat er geen GPS ontvangst kan worden gemaakt. Waardoor ik alleen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-10-10, 15:49
Patavo Patavo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Standaard Navigon t-mobile geen GPS

Hallo,

Elke keer als ik Navigon T-mobile editie wil gebruiken krijg ik de melding dat er geen GPS ontvangst kan worden gemaakt. Waardoor ik alleen een 'Simulatie' kan starten van een route. Maar zodra ik deze Simulatie start dan gaat hij een route uitvoeren die ik helemaal niet heb ingevoerd (maar wel in dezelfde stad).

Is dit een bekend probleem en hoe hier mee om te gaan?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-10-10, 20:58
pro90 pro90 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 4
Standaard

Bij mij doet de gps het meestal prima. Heel af en toe valt hij wel eens weg. Wellicht een overbodige vraag:staat Wi-Fi wel uit? Want anders krijg je geen gps verbinding.
  #3  
Oud 20-10-10, 21:01
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pro90 Bekijk bericht
Bij mij doet de gps het meestal prima. Heel af en toe valt hij wel eens weg. Wellicht een overbodige vraag:staat Wi-Fi wel uit? Want anders krijg je geen gps verbinding.
Ook met Wi-Fi aan krijg je een GPS-verbinding hoor

Voor je navigatie begint in de auto kan je je iPhone beter eens in de open lucht vasthouden en zo zoeken naar signaal. Eenmaal dat is gevonden zal je iPhone bij de volgende keren veel sneller een bruikbaar GPS-signaal vinden.
  #4  
Oud 20-10-10, 21:15
Jennimal Jennimal is offline
• iOS 12.1.4
• 12.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 96
Standaard

Het is mij nog niet gelukt om een gps fix te krijgen met Navigon, terwijl ik via de applicatie kaarten wel zie dat mijn gps het doet want ik rijd als blauwe stip over de kaart.....
  #5  
Oud 21-10-10, 07:42
Patavo Patavo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Ook met Wi-Fi aan krijg je een GPS-verbinding hoor

Voor je navigatie begint in de auto kan je je iPhone beter eens in de open lucht vasthouden en zo zoeken naar signaal. Eenmaal dat is gevonden zal je iPhone bij de volgende keren veel sneller een bruikbaar GPS-signaal vinden.
Ik zal eens kijken of dit gaat werken. Nog een opmerking is dat mijn locatie bij 'kaarten' (standaard app op iPhone) vaak ook niet klopt.
  #6  
Oud 21-10-10, 10:51
Jennimal Jennimal is offline
• iOS 12.1.4
• 12.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 96
Standaard

Ik ben er voor mij uit.....ik had de locatievoorzieningen uit staan....domdomdom...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Navigon geen GPS fix rschilders iPhone Apps 17 14-01-11 23:55
TomTom & Navigon hebben geen GPS ontvangst dennis00 iPhone Navigatie 4 06-10-09 02:17
Software: Geen GPS Navigon naturel00 iPhone Navigatie 2 06-08-09 08:59
geen enkel teken van gps bij 3G bij NAvigon alainb iPhone Apps 3 02-07-09 00:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:43.