//

nogmaals navignon op een ander toestel?

nogmaals navignon op een ander toestel? discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) vorige week is me iphone 4 die ik net een maandje had, uit me huis gestolen. heb de inboedelverzekering gebeld, en binnen 2 dagen had ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-11-10, 13:46
pompino pompino is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 62
Standaard nogmaals navignon op een ander toestel?

vorige week is me iphone 4 die ik net een maandje had, uit me huis gestolen. heb de inboedelverzekering gebeld, en binnen 2 dagen had ik de vergoeding (800 euro) op me rekening gestort gekregen.

ik had me iphone die gestolen is met een iphone abonnement van T-mobile gekocht. dus me me abonnement loopt gewoon door.

nu heb ik vandaag weer een nieuwe iphone 4 besteld via de website belsimpel.nl, en als het goed is krijg ik die morgen thuisbezorgd.

maar nu mijn vraag dus: ik had op me vorige iphone de gratis navigatie van navignon geinstalleerd. (die krijg je als je tmobile abonnee bent.) Maar zou ik diezelfde navigatie, weer op me nieuwe iphone kunnen installeren?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-11-10, 13:53
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Als het goed is wel. Het is gekoppeld aan je iTunes account.
  #3  
Oud 04-11-10, 08:40
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Overigens heb je dan een goede deal gekregen met die 800 euro :-O Of had je de iPhone niet icm abonnement gekocht, maar een losse? Zo niet, dan ben je er iig niet op achteruit gegaan ;-)
  #4  
Oud 04-11-10, 11:28
pompino pompino is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 62
Standaard

heb de iphone met een abonnement gekocht ja. en ze vroegen eerst aan mij wat de prijs was van een los toestel, ik zei rond de 800,900 euro voor een 16 gb. toen zouden ze dat op het internet checken, en ik kreeg een mailtje, dat er dus 800 euro wordt uitgekeerd. overigens heb ik de iphone nu weer voor 670 euro gekocht. dus ben er zeker niet op achteruit gegaan nee.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile I-150 in ander toestel johan§ Odido (T-Mobile) 11 18-08-10 15:43
Navigon: NAVIGNON is de weg kwijt ... FSF iPhone Navigatie 5 31-03-10 10:10
Ander toestel. Zal T-Mobile dit merken voor garantie ? Ipot Odido (T-Mobile) 6 26-12-09 21:27
Zogenaamde synchronisatie m ander toestel wrdr gegevens verloren zullen gaan, oplos? YvonneP iTunes 0 24-08-09 12:53
Datagebruik ander toestel keko Odido (T-Mobile) 5 24-05-09 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:09.