iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Navigatie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/)
-   -   TomTom: geen spraak via bluetooth radio (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/76880-geen-spraak-via-bluetooth-radio.html)

fedor07 03-11-10 22:25

geen spraak via bluetooth radio
 
Hey mede iphone liefhebbers, ik heb na een lange tijd weer tomtom op mijn iphone. nu heb ik mijn iphone altijd gekoppelt via bluethoot aan mijn pioneer deh-6100BT radio, zodat ik handsfree kan bellen. hij ondersteunt volledig de iphone en ik kan bellen en gebeld worden via de radio. Fantastisch dus!

maar.. (er is altijd een maar hé :P)

als ik nu tomtom aanzet dan zou ik graag mijn spraak aanwijzingen ook via de radio, als ik gebeld word valt de muziek weg, maar als er een spraak aanwijzing komt niet. Echter, als ik de radio op Bluetooth audio zet, dan krijg ik wel alle spraak aanwijzingen binnen van de tomtom, ik kan dan ook een liedje en al aanzetten en luisteren. maar ik zou graag als ik mijn normale radio aan heb ook onderdrukken hebben en de spraak aanwijzing, is dit mogelijk?

jailbreak is me allemaal geen probleem dat heb ik allang

nicow101 07-11-10 11:51

instellingen - audio - stemvolume inschakelen geprobeerd?

christiaanjanssen 09-05-11 17:15

Bluetooth en Tomtom
 
Ik heb hetzelfde probleem. Al een oplossing gevonden?

gozertje 28-08-11 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fedor07 (Bericht 595775)
Hey mede iphone liefhebbers, ik heb na een lange tijd weer tomtom op mijn iphone. nu heb ik mijn iphone altijd gekoppelt via bluethoot aan mijn pioneer deh-6100BT radio, zodat ik handsfree kan bellen. hij ondersteunt volledig de iphone en ik kan bellen en gebeld worden via de radio. Fantastisch dus!

maar.. (er is altijd een maar hé :P)

als ik nu tomtom aanzet dan zou ik graag mijn spraak aanwijzingen ook via de radio, als ik gebeld word valt de muziek weg, maar als er een spraak aanwijzing komt niet. Echter, als ik de radio op Bluetooth audio zet, dan krijg ik wel alle spraak aanwijzingen binnen van de tomtom, ik kan dan ook een liedje en al aanzetten en luisteren. maar ik zou graag als ik mijn normale radio aan heb ook onderdrukken hebben en de spraak aanwijzing, is dit mogelijk?

jailbreak is me allemaal geen probleem dat heb ik allang

ik heb een JVC met ingebouwde carkit en volgens mij kan het niet wat jij wil. Je kiest namelijk de source voor je muziek. Dus als jij radio luistert dan gebruikt hij je Bt alleen voor gespreken. Als je muziek van je iphone wilt horen dan kies je BT. de aanwijzingen komen dan ook door omdat het op je iphone gezien wordt als muziek. Bellen is iets anders dan muziek luisteren omdat hij dan in je iphone omschakeld.

christiaanjanssen 28-08-11 11:43

Zoals gezegd heb ik hetzelfde probleem. Wat ik mij nog kan herinneren van mijn iPhone 3 met dezelfde radio was dat na een software update het afluisteren van de voicemail niet meer werkte op de oude manier. Eerst was dat gewoon op de voicemail knop klikken en je hoorde de berichten via de radio. Na de update moest je de radio op BT zetten om het te horen.

Christiaan


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:17.