Geen geluid TomTom Nav. discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik weet niet hoe het komt maar mijn tomtom benelux doet echt raar .. Ik heb al een tijdje geen geluid niet meer en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen geluid TomTom Nav.
Beste,
Ik weet niet hoe het komt maar mijn tomtom benelux doet echt raar .. Ik heb al een tijdje geen geluid niet meer en nu begin ik er mij echt wel aan te ergeren.. Er staat dat hij gemute (bijlage 1) is en als ik dan naar mijn geluid ga door links onder op het boxje te klikken, staat hij het laagste. dus ik sleep dat naar het max, maar dan slide hij gewoon terug naar he laagste -_- In mijn tomtom carkit heeft hij ook geen geluid .. Iemand een ideetje? Bijlage: |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Yep had ik ook
* Ga naar >> Wijzig instellingen >> audio >> zet stemvolume op I (staat standaard op 0) *slide nu deze op max..... zet nu in het "menu" het geluid aan (schakel geluid in) Suc 6 |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
TomTom: Help: tomtom geluid via bluetooth (carkit)?? | Loebas | iPhone Navigatie | 5 | 30-09-09 19:25 |
Geen geluid meer en echt geen oplossing te vinden | evankras | iPhone algemeen | 3 | 27-08-09 19:13 |
tomtom Benelux geen geluid -> tomtom support wilt niet helpen | jeroenhermans | Archief | 3 | 24-08-09 17:56 |
Geen Youtube en geen geluid op nieuwe iPhone | tsja.... | Archief | 3 | 26-04-08 01:19 |
|
|