//

Bleu Tooth koppeling met MAC

Bleu Tooth koppeling met MAC discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Iph 4 koppelen met B.Tooth aan mijn MAC pro?. Koppelen lukt nog wel maar overdracht gaat niet. Mijn normale ethernet dreigt dan te worden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-11-10, 09:48
dijkamg dijkamg is offline
• iOS 4.3.3
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Veghel
Berichten: 1
Standaard Bleu Tooth koppeling met MAC

Mijn Iph 4 koppelen met B.Tooth aan mijn MAC pro?. Koppelen lukt nog wel maar overdracht gaat niet. Mijn normale ethernet dreigt dan te worden ontkoppelt. Weet iemand de juiste manier?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-11-10, 11:40
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Als het goed is, wordt er een extra (virtuele) Ethernet - poort geďnstalleerd, als je tenminste op 'ja' klikt, na het koppelen en de vraag of benodigde voorzieningen geďnstalleerd dienen te worden. Ik neem aan dat je deze vraag stelt ivm tetheren?
Dat is nl. het enige wat door de iPhone ondersteund wordt, door de bluetooth stack. (het is geen Bleu Tooth)

Laatst gewijzigd door ballegooier; 06-11-10 om 08:19.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Koppeling met ingebouwde autotelefoon via Bluetooth slk iPhone algemeen 0 30-06-09 17:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:37.