//

Navigon versie 1.7

Navigon versie 1.7 discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Navraag wanneer beschikbaar, levert alleen maar op: later deze maand. Op facebook kondigt Navigon weer een kaartupdate aan voor ergens dit jaar...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 03-02-11, 08:45
riks riks is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 9
Standaard

Navraag wanneer beschikbaar, levert alleen maar op: later deze maand.

Op facebook kondigt Navigon weer een kaartupdate aan voor ergens dit jaar
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 03-02-11, 08:47
riks riks is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door riks Bekijk bericht
kreeg net bericht dat crashes opgelost zijn in 1.7.1 welke in de apps store is/komt
3 feb: Navraag wanneer beschikbaar, levert alleen maar op: later deze maand.

Op facebook kondigt Navigon weer een kaartupdate aan voor ergens dit jaar
  #43  
Oud 03-02-11, 20:08
Stiggy Stiggy is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 38
Standaard

Ik wacht vol spanning af. Heb toch maar een general reset & backup restore geprobeerd, maar dat maakte zoals verwacht niet uit. Bij de eerstvolgende rit crashte hij 2x.
  #44  
Oud 06-02-11, 11:21
wvdtang wvdtang is offline
• iOS 4.3
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Standaard Navigon Crasht

Ik word een beetje knetter van Navigon en mn Iphone 3G. Geen meter kan ik rijden of de boel crasht nog steeds. Navigon reageert helemaal niet op een mailtje en resetten van de Iphone heeft geen zin.
Kortom wanneer komt de update 1.71. Meer dan een maand wachten is toch veel te lang?
Gelukkig kan mijn vrouw goed kaart lezen!
  #45  
Oud 06-02-11, 13:43
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wvdtang Bekijk bericht
Ik word een beetje knetter van Navigon en mn Iphone 3G. Geen meter kan ik rijden of de boel crasht nog steeds. Navigon reageert helemaal niet op een mailtje en resetten van de Iphone heeft geen zin.
Kortom wanneer komt de update 1.71. Meer dan een maand wachten is toch veel te lang?
Gelukkig kan mijn vrouw goed kaart lezen!
Navigon loopt vanaf 1.6 al niet meer lekker op de 3G. Ik heb Navigon op de mijn 3G ingesteld met zo weinig mogelijk opties: geen verkeer / Traffic Live, en geen 3D panorama view.
't Is jammer dat je wel moet updaten om verse kaarten (tenminste....) te krijgen. Als je op de 3G bijv. Panorama View aanzet, krijg je consequent geen GPS ontvangst / rode balk.
  #46  
Oud 09-02-11, 22:50
wvdtang wvdtang is offline
• iOS 4.3
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Standaard Navigon crasht

Inderdaad ! Panorama View uitzetten en hij blijft contact houden met de GPS verbinding. Bedankt voor de tip!
Navigon memoreert in een mailtje wat op hun site staat maar dat helpt geen sikkepit.
Ga ze wel duidelijk maken dat ik het voor niks heb aangeschaft.
  #47  
Oud 10-02-11, 12:39
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Wellicht interessant om even te melden: Navigon heeft de meeste pakketten met 50% afgeprijsd!
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #48  
Oud 10-02-11, 22:06
Jschoorl Jschoorl is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Wellicht interessant om even te melden: Navigon heeft de meeste pakketten met 50% afgeprijsd!
Alleen de komende 4 dagen ! Tomtom heeft zijn us versie ook afgeprijst, wellicht dat Europa volgt. Beetje concurentie kan geen kwaad
  #49  
Oud 11-02-11, 20:21
Stiggy Stiggy is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 38
Standaard

Nog steeds geen 1.7.1 in de appstore Ik heb nog wel wat reacties van Navigon gehad, maar daar had ik niets aan (1 leeg mailtje, 1 keer sorry for the inconvenience, bla bla). Als het goed is gaan ze me me nu bellen.
  #50  
Oud 12-02-11, 22:15
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Ik had gratis Navigon op de iPhone 4. Dat ging best goed. Nu heb ik voor 44,99 Europa gedownload. Het was me niet helemaal duidelijk of panoramaview er nu bij inzat of niet. Heb gegoogeld en het leek of het er niet bij inzat. Ik heb nu voor 6.99 ook panoramaview gedownload. (dacht dat alleen afritten er in panoramaview opzaten) Er lijkt niets veranderd te zijn, dus zat het waarschijnlijk al bij Europa in.
Vragen:
1. Is dit zo en heb ik panoramaview voor niets gekocht?
2. zo ja, kan ik dan die 6.99 terugvragen aan Navigon?
3. Kan ik nu die gratis versie verwijderen? Ik denk zelf van ja.
  #51  
Oud 12-02-11, 22:37
Stiggy Stiggy is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macbookto Bekijk bericht
Ik had gratis Navigon op de iPhone 4. Dat ging best goed. Nu heb ik voor 44,99 Europa gedownload. Het was me niet helemaal duidelijk of panoramaview er nu bij inzat of niet. Heb gegoogeld en het leek of het er niet bij inzat. Ik heb nu voor 6.99 ook panoramaview gedownload. (dacht dat alleen afritten er in panoramaview opzaten) Er lijkt niets veranderd te zijn, dus zat het waarschijnlijk al bij Europa in.
Vragen:
1. Is dit zo en heb ik panoramaview voor niets gekocht?
2. zo ja, kan ik dan die 6.99 terugvragen aan Navigon?
3. Kan ik nu die gratis versie verwijderen? Ik denk zelf van ja.
@Macbookto:
(Jouw vragen hebben niet direct met 1.7 te maken, had je beter een apart topic voor kunnen openen.)
Afritten heet 'Reality view (pro)'. Dat zit standaard al in Navigon Europa. Panorama View is hoogteverschillen. In Nederland zie je daar niet zo veel van, want ons landje is zo plat als een dubbeltje. In het buitenland in de bergen is het wel mooi. Je moet het wel aanzetten, als je het geinstalleerd hebt heb jij bij Opties->Kaartaanzicht de keuze uit 2D, 3D of Panorama View 3D.

In Nederland vind ik Panoramaview wel iets mooier dan de normale 3D view, maar ook een stukje onduidelijker omdat de horizon een stuk zakt (om ruimte te maken voor de bergen die wij niet hebben), en er dus minder ruimte voor de kaart overblijft. Je ziet dan minder goed hoe de weg loopt. Als je niets om die mooiere weergave geeft, dan kan je proberen of je je geld terug kunt krijgen, maar ik denk dat dat niet eenvoudig zal zijn.
  #52  
Oud 12-02-11, 22:43
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Hartelijk dank voor je antwoord. We hopen binnenkort richting Hongarije te gaan, dan komen die bergen goed van pas. Niet voor niets gekocht dus. Panoramaview zag ik er niet tussenstaan. Vandaar mijn vraag. Nu zat ik net weer te kijken en kwam ineens de melding op mijn scherm dat ik Navigon af moest sluiten en opstarten om Panoramaview ertussen te krijgen. Probleem is dus opgelost.
De gratis versie ga ik maar verwijderen.
  #53  
Oud 12-02-11, 22:45
Stiggy Stiggy is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 38
Standaard

@Macbookto: Graag gedaan! Grappig, ik heb hem ook gekocht omdat ik wel eens naar Hongarije ga. Veel plezier!
  #54  
Oud 13-02-11, 01:02
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Dank je wel en jij hetzelfde. Hopelijk hebben we veel plezier van onze aankoop.
  #55  
Oud 14-02-11, 21:28
MyGadgetStoreNL MyGadgetStoreNL is offline
Banned
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Deventer
Berichten: 56
Stuur een bericht via MSN naar MyGadgetStoreNL
Standaard

ik gebruik Navigon sinds ik mijn iPhone 4 heb, juni 2010 en ben er zeer tevreden mee.
Heb meerdere maken TomTom de kans gegeven, maar nee Navigon ziet er grafisch gewoon veel mooier en beter uit en technisch doet het niets onder vergeleken de TomTom vandaar mijn keus voor Navigon!
  #56  
Oud 08-03-11, 12:45
Stiggy Stiggy is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 38
Standaard

@riks: februari is om en nog steeds geen 1.7.1 update
(Ik heb Panorama View 3D nu altijd uit staan en heb geen crashes meer gehad. Lijkt toch daar mee te maken te hebben.)
  #57  
Oud 14-03-11, 21:29
riks riks is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 9
Standaard

Ik kan er weinig aan doen...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Navigon trail versie? marcq iPhone Apps 0 19-06-10 17:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:34.