//

Navigon T-Mobile herkent T-Mobile SIM kaart niet meer

Navigon T-Mobile herkent T-Mobile SIM kaart niet meer discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen forummers, vanmorgen bleek dat mijn Navigon select voor T-Mobile niet meer wilde opstarten omdat hij denkt dat er geen T-Mobile SIM kaart in de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-01-11, 08:11
riet333 riet333 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 12
Standaard Navigon T-Mobile herkent T-Mobile SIM kaart niet meer

Goedemorgen forummers,

vanmorgen bleek dat mijn Navigon select voor T-Mobile niet meer wilde opstarten omdat hij denkt dat er geen T-Mobile SIM kaart in de iphone 4 heb zit. Dit is natuurlijk wel het geval.

Helaas start Navigon nu niet meer op en morgen vertrek ik naar Oostenrijk...

Heeft iemand dit probleem ook? Welke oplossingen zijn er voor?

groet en dank!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-01-11, 08:16
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Misschien een reboot? Of anders de simkaart een keer verwijderen en opnieuw plaatsen?
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 13-01-11, 08:22
riet333 riet333 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 12
Standaard

Reboot heb ik uitgevoerd, helaas geen resultaat.
De SIM kaart verwijderen is mij helaas nog niet gelukt. Ik kan overigens nog wel gewoon bellen en heb dus nog T-Mobile bereik..
  #4  
Oud 13-01-11, 08:39
lucinda_md lucinda_md is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

Goeiemorgen, ik heb ook hetzelfde probleem. Ik hoop dat iemand me kan helpen.
  #5  
Oud 13-01-11, 09:21
riet333 riet333 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 12
Standaard

Heb met Navigon gebeld, maar die willen of kunnen mij niet helpen. Het probleem zou bij Apple moeten liggen volgens hen. Lijkt mij heel sterk, maar ik neem ook met hen contact op.

Heeft iemand wellicht wel een oplossing?

ps SIM kaart eruit en er weer in helpt ook niet...
  #6  
Oud 13-01-11, 09:37
riet333 riet333 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 12
Standaard

T-Mobile beweert dat je de Navigon software van de iphone moet afhalen en er vervolgens opnieuw moet op zetten. Gegarandeerd is dan ook dat de betaalde uitbreidingen dan opnieuw (en nu gratis) te downloaden zijn.

Ik heb dit alleen nog niet aangedurfd...

Iemand al ervaringen?
  #7  
Oud 13-01-11, 10:17
lucinda_md lucinda_md is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

Hoi, ik heb net navigon van mn telefoon afgegooid en via itunes er weer op gezet.
De app blijft melden dat ik geen t-mobile simkaart erin heb zitten.
Dus ik hoop dat iemand een andere oplossing heeft.
  #8  
Oud 13-01-11, 11:02
Cindy5 Cindy5 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

Hallo,

ik heb ook net Navigon verwijderd van m'n iPhone en via App store opnieuw geïnstalleerd maar desondanks blijft hij dienst weigeren.
Dus opnieuw verwijderd en via iTunes gesynchroniseerd. Probleem blijft bestaan...helaas..
  #9  
Oud 13-01-11, 11:34
Onyx Onyx is offline
• iOS 13.1.1
• iPadOS 13.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 326
Standaard

Ik denk dat jullie het ondertussen ook wel gevonden hadden maar het probleem ligt dus bij de koppeling tussen Navigon en T-Mobile zelf.
Zal dus vanzelf weer opgelost worden
  #10  
Oud 13-01-11, 12:10
debontpeter debontpeter is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard navigon en tmobile

heb net ook Navigon verwijderd en daarna opnieuw geïnstalleerd.Doet het nu weer!!!
  #11  
Oud 13-01-11, 12:15
azt33 azt33 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zurich, CH
Berichten: 169
Standaard

T-Mobile heeft net op Twitter gemeld dat de problemen verholpen zijn, ik zou zeggen, probeer het even!
  #12  
Oud 13-01-11, 16:09
riet333 riet333 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 12
Standaard

hij doet het weer!
Zonder verwijderen en er opnieuw opzetten overigens.
Heb ook nog een update uit de appstore gedownload. Weet niet of dat er mee te maken had.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
HELP: Iphone herkent Sim-kaart niet meer... jeroenvrijn Archief 8 15-02-11 19:37
andere t-mobile sim kaart werkt niet remynaps Odido (T-Mobile) 2 11-06-10 00:43
iTunes herkent iPhone niet meer na instal mobile cfg ibl iTunes 1 29-12-09 12:50
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? iken Archief 2 04-03-09 21:46
iPhone herkent T-mobile-sim niet onder de stealth Mouettes Unlock [archief] 13 04-01-08 12:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:03.