iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Navigatie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/)
-   -   Fiets navigatie Every Trail (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/82784-fiets-navigatie-every-trail.html)

giljom 19-01-11 18:35

Fiets navigatie Every Trail
 
Ik lees dat het programma every trail voor de fiets gps gratis te verkrijgen is en te installeren op mijn iphone, maar als ik het wil installeren dan vraagt hij op het laatste wil u dit kopen, wat is het nu is het gratis te installeren op moet ik het kopen , en wat kost het dan , graag uw mening

XIII 19-01-11 18:41

Er is een gratis en een Pro versie.

Die laatste kost 2,99 zoals iTunes ook al aangeeft.

giljom 19-01-11 18:48

Heel erg bedankt voor uw snel antwoord, ik ben nieuw in die app store,dus als ik het goed begrijp en installeer dan kost dat maar 3 euro, en werkt die dan als fiets gps, en word die regematig ge update, sorry voor de misschien stomme vragen, graag uw hulp

giljom 19-01-11 19:25

Hier nog bijkomende inlichtingen, ik denk dat ik dat geinstalleerd heb op mijn iphone, maar ik krijg alleen een dashbordscherm, krijg ik daar geen kaart te zien en, of hoe moet ik een adres in geven , graag uw hulp

XIII 19-01-11 21:38

Ik heb die App niet.

Misschien kan een EveryTrail gebruiker je verder helpen?

giljom 20-01-11 10:42

Als iemand die app heeft, zou die zo vriendelijk willen zijn van mij iets te laten weten, dank hier voor

Timmeh_ 21-01-11 19:08

// Discussie verplaatst naar Navigatie.

giljom 21-01-11 19:12

Bedankt voor uw antwoord, het is reeds opgelost , ik heb de gps Navmii geinstalleerd, en dat werkt redelijk goed, bedankt

freestyle4all 21-01-11 19:36

Het is een GPS-tracker. Géén navigatiesysteem.

Je gebruikt het dus niet om náár een adres te fietsen, maar om je route onderweg vast te leggen.

Zodat je later op je computer kunt zien waar je bent geweest.
Hoe lang je hebt gefietst, etc.
En je die route nogmaals kan fietsen, of aan een ander kan doorgeven.

Je kunt een adres ingeven, dan heeft het programma routes die daar in de buurt liggen.
Als je zo'n route start, wordt het programma verlaten en opent 'Kaarten' op je iPhone.
Daarin wordt de route zichtbaar.

Best leuk dus, maar niet echt navigatie zoals je in de auto bent gewend.
En bovendien helemaal afhankelijk van een data-verbinding.
Zonder dat kom je nergens. Alleen GPS is dus niet genoeg.

giljom 21-01-11 19:40

neen begrijp ik dat verkeerd, ik geef een adres in en dan volgt hij die route, of ben ik mis, graag uw anwoord

freestyle4all 21-01-11 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giljom (Bericht 631203)
Bedankt voor uw antwoord, het is reeds opgelost , ik heb de gps Navmii geinstalleerd, en dat werkt redelijk goed, bedankt

Voor goede fiets-routes heb je daar niet echt heel veel aan.

Maar vooruit, het is beter dan niets.

giljom 21-01-11 19:44

neen u hebt gelijk , maar het kost ook niets, wat zou u aanraden voor een goede fiets gps op mijn iphone, graag uw mening

freestyle4all 21-01-11 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giljom (Bericht 631221)
neen begrijp ik dat verkeerd, ik geef een adres in en dan volgt hij die route, of ben ik mis, graag uw anwoord

Dat begrijp je min of meer verkeerd.
Een route volgen/wijzen doet het programma niet.
Daarvoor wordt je doorgestuurd naar Kaarten.
Die je al gratis op je iPhone hebt. Daar hoef je het niet voor te kopen dus.

Het legt alleen een route vast die je gaat fietsen.
Maar wijst je NIET de weg.

freestyle4all 21-01-11 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giljom (Bericht 631224)
neen u hebt gelijk , maar het kost ook niets, wat zou u aanraden voor een goede fiets gps op mijn iphone, graag uw mening

Navigon heeft bijvoorbeeld goede en betrouwbare fietsroutes.
Maar die is dan ook een stuk duurder.

Echter... als je een T-Mobile abonnement hebt, mag je de nieuwste versie voor Nederland helemaal gratis downloaden.

giljom 21-01-11 19:49

Ja toch wel, ik heb op mijn iphone geen kaarten staan, maar nu heb ik de 2 kaarten moeten activeren, Belgie en Luxemburg, en u ziet toch de pijkl verlopen, juist gelijk in mijnTT, of zie ik dat nog verkeerd

giljom 21-01-11 19:52

Ja TT heeft dat ook maar dat kost wel 70 euro, en dit 4, maar ik zal het uitproberen , als het niet gaat dan neem ik de software van TT op mijn iphone , omdat ik die gewent ben

freestyle4all 21-01-11 19:56

Die kaarten worden gratis binnen die Pro versie geactiveerd?
Of betaal je daar weer extra voor?

Ik zie inderdaad dat je kaarten kunt downloaden:

View topo and terrain maps on your iPhone and download maps for offline viewing. Perfect for the outdoors and to avoid high roaming charges when traveling abroad.

giljom 21-01-11 19:58

neen ik betaal daar niets voor


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:37.