iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Navigatie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/)
-   -   Fiets navigatie Every Trail (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/82784-fiets-navigatie-every-trail.html)

giljom 19-01-11 18:35

Fiets navigatie Every Trail
 
Ik lees dat het programma every trail voor de fiets gps gratis te verkrijgen is en te installeren op mijn iphone, maar als ik het wil installeren dan vraagt hij op het laatste wil u dit kopen, wat is het nu is het gratis te installeren op moet ik het kopen , en wat kost het dan , graag uw mening

XIII 19-01-11 18:41

Er is een gratis en een Pro versie.

Die laatste kost 2,99 zoals iTunes ook al aangeeft.

giljom 19-01-11 18:48

Heel erg bedankt voor uw snel antwoord, ik ben nieuw in die app store,dus als ik het goed begrijp en installeer dan kost dat maar 3 euro, en werkt die dan als fiets gps, en word die regematig ge update, sorry voor de misschien stomme vragen, graag uw hulp

giljom 19-01-11 19:25

Hier nog bijkomende inlichtingen, ik denk dat ik dat geinstalleerd heb op mijn iphone, maar ik krijg alleen een dashbordscherm, krijg ik daar geen kaart te zien en, of hoe moet ik een adres in geven , graag uw hulp

XIII 19-01-11 21:38

Ik heb die App niet.

Misschien kan een EveryTrail gebruiker je verder helpen?

giljom 20-01-11 10:42

Als iemand die app heeft, zou die zo vriendelijk willen zijn van mij iets te laten weten, dank hier voor

Timmeh_ 21-01-11 19:08

// Discussie verplaatst naar Navigatie.

giljom 21-01-11 19:12

Bedankt voor uw antwoord, het is reeds opgelost , ik heb de gps Navmii geinstalleerd, en dat werkt redelijk goed, bedankt

freestyle4all 21-01-11 19:36

Het is een GPS-tracker. Géén navigatiesysteem.