//

universele luchtrooster houder

universele luchtrooster houder discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, ik heb mn systeem in de auto nu eindelijk voor mekaar, maar nu moet de iphone nog goed geplaatst worden. ik heb de tomtom ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-02-11, 19:07
fedor07 fedor07 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 67
Standaard universele luchtrooster houder

Hey, ik heb mn systeem in de auto nu eindelijk voor mekaar, maar nu moet de iphone nog goed geplaatst worden. ik heb de tomtom carkit en dat werkt allemaal super ( 2 bluethoot verbindingen, 1 op de gps en 1 op de radio voor handsfree en muziek) maar mijn ruit zit nog al ver weg om constant te bedienen, dus ik wil hem op mijn ventilatie rooster maken, nu heeft ieder merk weer aparte bevestigingen en zijn dus eigenlijk niet 100% universeel

wat ik dus zoek is het deel van de ventilatie houder, wat daarop klikt en aan de andere kant een ronde plaat waar de zuignap dan weer op kan, zodat de carkit ook in andere auto's te gebruiken is ( hij is nu ook multifunctioneel met 3gs/4


kan ik gaan kitten en zagen of bestaat dit al?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-02-11, 06:42
bassmanjunior bassmanjunior is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 118
Standaard

Kijk eens bij brodit, niet goedkoop maar wel goed.

Bassmanjunior
__________________
iPad 64Gb 3G, New iPad 32Gb 4G, iPad Air 2 64Gb Wi-Fi, iPhone 7, iPod nano 5, Apple TV2, Apple TV4, Apple Watch 2
  #3  
Oud 27-02-11, 10:19
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Geen idee hoe goed het werkt, maar is een dashboard donut niks voor jou?
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #4  
Oud 27-02-11, 12:24
blackoutzz blackoutzz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: NB
Berichten: 221
Standaard

Ik heb hier al een topicje voor aangeboord, ik krijg volgende week m'n ventilatie houders binnen zal ze dan ff bespreken hoe en wat. Zijn er 2 en kosten zo'n €19,95 per stuk. (twee auto's)
  #5  
Oud 27-02-11, 16:48
fedor07 fedor07 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 67
Standaard

@bassmanjunior: ze hebben serieus veel accesoires maar niet wat ik zoek helaas, hama heeft ze ook niet

@butcherJF nee ik denk dat je me niet goed begrijpt, het vlak wat op zon beenbag zit, dat moet ik wel hebben, maar dan aan de andere kant een bevestiging voor air vent/ventilatie rooster

@blackoutz : klinkt als muziek in mn oren, heb je wat meer info of ff een link naar je topic, kan er weinig over vinden

Allen alvast bedankt, groetee
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Universele simkaart El-Kenny Unlock 2 07-12-10 21:11
Goede (universele) iphone 4 dock. damian4life iPhone accessoires en onderdelen 4 17-09-10 01:00
Hardware: Beste een passieve of actieve houder? En op luchtrooster wel voldoende gps ontvangst? vasco iPhone Navigatie 20 08-09-10 19:09
iPhone 3GS: universele simkaart iphone3free Unlock 28 11-08-10 13:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:58.