//

navigatie zonder 3G of wifi

navigatie zonder 3G of wifi discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) zijn er navigatie apps die je kan gebruiken zonder wi fi en 3g ik weet dat die bestaan maar kan er mij iemand een aanduiden? ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-03-11, 11:48
keviiin keviiin is offline
Banned
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 13
Standaard navigatie zonder 3G of Wi-Fi

zijn er navigatie apps die je kan gebruiken zonder wi fi en 3g
ik weet dat die bestaan maar kan er mij iemand een aanduiden?

ben bereid om er voor te betalen zolang het maar niet meer is dan 10 euro
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-03-11, 14:18
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Kortom; je bedoelt zonder elke vorm van data verbinding? Neem aan dat je ook gprs en/of Edge bedoelt in je rijtje.....?
Alle Off line navigatie apps functioneren zonder 3G of Wi-Fi. De kaarten worden lokaal op je iPhone gezet.

Sommige functies, zoals Google Local Search of Live verkeersinformatie diensten die sommige navi apps als extra hebben, werken natuurlijk niet zonder data-verbinding, maar dat is niet per se vereist voor het navigeren.

Voor je laatste eis vallen NAVV, Navmii en Co-pilot in de prijzen.... Go check it out!

Er is ook een gratis Navigon versie, daarvoor moet je 1) een t-mobile simkaart gebruiken 2) je dataverbinding wel aan laten omdat het programma incidenteel 'checkt' of je nog wel een t-mobile gebruiker bent.

Laatst gewijzigd door ballegooier; 12-03-11 om 14:28. Reden: Navigon t-mobile editie info toegevoegd
  #3  
Oud 12-03-11, 14:20
keviiin keviiin is offline
Banned
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 13
Standaard

inderdaad, en bestaan er zulke apps van rond de 10euro of moet je echt al kijken voor een tom tom ofzo aanteschaffen?
  #4  
Oud 12-03-11, 14:41
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Welja, zoals hierboven al staat: NAVV en Navmii zijn scherp geprijsd. Al is het verschil met Navigon of TomTom ook wel duidelijk.

Ikzelf gebruik NAVV Benelux en dat werkt prima om af en toe te gebruiken.
  #5  
Oud 27-03-11, 14:21
teus66 teus66 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 16
Standaard

Vreemd, maar sinds kort is NAVV niet meer te krijgen in de app store. Weet iemand waarom dat zo is? Is toch een aardige navigatie voor z'n geld. Nu zie ik wel een nieuwe iGo Benelux voor slechts 19,95, daar heb ik op m'n PDA ook wel goede ervaringen mee
  #6  
Oud 28-03-11, 21:37
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Dat is niet de eerste keer; de voorganger van NAVV verdween ook een tijd lang uit de app store om daarna in een andere naam terug te komen en opnieuw geld te vragen voor de app (stel dat je nieuwere kaarten wil of je was de app kwijt moest je opnieuw betalen) Goedkoop = duurkoop

Edit: ik haal de zaken door elkaar: NAVV = Navmii geworden.

Laatst gewijzigd door ballegooier; 28-03-11 om 21:40.
  #7  
Oud 13-04-11, 16:40
marsman marsman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 14
Standaard

Goedkoop en goed zal niet snel samengaan bij een offline navigatiesysteem. Dit omdat goede kaarten voor een ontwikkelaar veel geld kosten om te mogen gebruiken in hun app. Én omdat gratis versies zoals Open Street Map (OSM) nog lang niet goed genoeg en uitgebreid zijn voor navigatie.

Navvmii is de goedkoopste navigatie op dit moment, maar heeft op dit moment veel last van crashen. Verder is een voorganger (NAVV) uit de store gehaald en vervolgens weer als nieuwkomer (Navmii) in de store gebracht om zo weer opnieuw geld op te halen. Inkomsten moeten uit de lengte of de breedte komen...

Als je een goed offline navigatiesysteem wilt, kies dan voor Navigon of Tomtom. Kost eenmalig wat, maar dan heb je ook wat.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Navigatie op iPad Wi-Fi 16gb Wattman15 iPad Navigatie 4 27-12-10 10:18
Navigatie zonder data kosten webace Archief 1 19-12-09 20:43
Software: Navigatie mogelijk zonder actieve simkaart? fernando3gs iPhone Navigatie 13 08-11-09 10:49
pc zonder Wi-Fi xit2050 Wi-Fi 13 30-09-08 09:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:23.