iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Navigatie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/)
-   -   Navigon: Nieuwe versie 1.8 beschikbaar (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/89111-nieuwe-versie-1-8-beschikbaar.html)

Jschoorl 17-04-11 11:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 665050)
Tja, maar de iPad en iTunes sync zijn heel rancuneus, die blijven het jou kwalijk nemen dat je buiten jouw zandbak ("Sandbox") gespeeld hebt.

Uitleggen hoe je dat kan verhelpen valt buiten het bestek van dit forum.

En kan ik weer volledig terug naar een legale "vanille" installatie van de iPad

ballegooier 18-04-11 19:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jschoorl (Bericht 665025)
Ok, dat verklaard het misschien wel. Heb inderdaad in het verleden de ipad gejaibreaked, dat is hij nu echter niet meer en alle apps die ik er nu op heb staan zijn aangeschaft via de app store.

Dan zou je deze melding als gevolg van de hier genoemde verdachte oorzaak, niet meer moeten krijgen, hoor. Zeker niet als je toestel geen eens meer een jailbreak heeft.
Vreemd....

Guest-20180925190238 18-04-11 19:18

Commentaar zelf verwijderd.

sybian 19-04-11 20:54

hmmm, iemand enig idee hoe ik Reality Scanner kan activeren?

McNonsens 19-04-11 21:39

Bij mij sluit Navigon af na het instellen van de bestemming..iemand een id??

tishans 19-04-11 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door McNonsens (Bericht 666084)
Bij mij sluit Navigon af na het instellen van de bestemming..iemand een id??

Deed-ie bij mij ook na de 4 uur durende update. Heel kinderachtig misschien: ik heb iPhone "uit" en "aan" gezet, en nu lijkt hij voorbeeldig te werken.

McNonsens 19-04-11 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tishans (Bericht 666086)
Deed-ie bij mij ook na de 4 uur durende update. Heel kinderachtig misschien: ik heb iPhone "uit" en "aan" gezet, en nu lijkt hij voorbeeldig te werken.


Is de moeite om uit te proberen hahaha is wel erg "windows"
ik zal kijken of het werkt...u hoort van mij!

tishans 19-04-11 22:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sybian (Bericht 666061)
hmmm, iemand enig idee hoe ik Reality Scanner kan activeren?

Het klinkt misschien wat dom, maar ik begrijp de vraag niet.
Procedure: Hoofdmenu - POI zoeken - Reality Scan kiezen - eventueel zoekradius instellen en dan iPhone "richten".
Maar dat zal je vast niet bedoelen??? :confused:

McNonsens 19-04-11 22:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door McNonsens (Bericht 666088)
Is de moeite om uit te proberen hahaha is wel erg "windows"
ik zal kijken of het werkt...u hoort van mij!


Toppie...nooit zo snel een juist antwoord gehad op een forum....
Net een korte test gedaan en het lijkt nu te werken...hopenlijk blijft het werken..

iig alvast bedankt

ballegooier 20-04-11 07:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tishans (Bericht 666101)
Het klinkt misschien wat dom, maar ik begrijp de vraag niet.
Procedure: Hoofdmenu - POI zoeken - Reality Scan kiezen - eventueel zoekradius instellen en dan iPhone "richten".
Maar dat zal je vast niet bedoelen??? :confused:

Ik heb het ook moeten Googlen, hoor, ik kwam er zelf maar niet achter.
Ik had verwacht via 'kaart weergeven' (immers dat laat zien waar je nu staat of bent als voetganger) en dan een knopje reality view...
Maar het moet dus via poi.

rtvisser 20-04-11 11:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jvs (Bericht 664541)
IK heb de nieuwe update geïnstalleerd maar krijg telkens de pop-up met de vraag naar Apple Id wachtwoord. Ik kan hem gewoon weg klikken maar komt telkens terug. Iemand enig idee hoe ik de pop-up kan uitzetten.

Probleem heb ik zelf ook.. je moet de App niet via Wi-Fi downloaden maar direct via Itunes.. ;) Dat heeft bij mij gwerkt :)

hiker 20-04-11 22:06

Vreemd, de laatste update vd gratis T-Mobile edition van Navigon is 1.4

Ik krijg hem niet geïnstalleerd. Hoe kan dat?

Ik had versie 1.3.1 en aangezien ik 1.4 niet kreeg geïnstalleerd heb ik 1.3.1 verwijderd in de hoop dat ik dan wel 1.4 kon installeren. Nu heb ik niets meer.

Wat kan ik doen om 1.4 er op te krijgen?

Edit: oeps, Navigon stond uitgevinkt in iTunes. Tja dan syct ie niet hè. Ga het nog eens proberen nu ;-)

GELUKT!!!

putnik 20-04-11 23:06

Bij mij komt de pop up met inlogscherm van apple steeds ook al ik mijn wachtwoord invoer en wel na de update.

gtabak 21-04-11 07:36

Steeds opnieuw iTunes wachtwoord invoeren.
 
Ook hier hetzelfde probleem. Blijft steeds vragen om het iTunes wachtwoord. Zag dat dit bij vorige updates ook al incidenteel voorkwam, maar heb nergens een echte oplossing gevonden. Wegklikken kan, ook steeds opnieuw gegevens invoeren, maar lastig blijft het wel. Iemand een oplossing?

gkroon 21-04-11 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 664544)
Dan geef toch gewoon je Apple ID en wachtwoord in, dan komt die pop-up niet meer.

Ik ben ook zo iemand die de pop-up krijgt, maar ook na het invoeren van id en ww komt hij elke keer weer terug!

ballegooier 24-04-11 11:57

Shit. Hier ook ineens last van (al vanaf de dag dat 1.8 uitkwam gebruikt en nog niet eerder last van gehad)
Ik heb nog geen oplossing op internet kunnen vinden.... :(

Edit: ik heb dit probleem gemeld via:
http://www.navigon.com/portal/int/ku...pic=apple%20id

"Dear Sir, Madam,

Since the update of Navigon 1.8 trough iTunes, the App keeps repeatedly asking for my Apple ID, via a pop-up.
I read all over the internet many customers experience this problem.

My question is: have you already heard about this problem? And do you know a fix for this problem?

Thank you in advance.
"

---------------

"Your request has been sent to NAVIGON. We will process it shortly. Wherever possible we will contact you within 24 hours."

We wachten af :D

iScorpio 24-04-11 12:21

Denk dat dit een 1.8 versie 'bug' is. Ook hier dat probleem. Zal wel snel een update verschijnen in de vorm van versie 1.8.1 of zoiets ;)

gtabak 24-04-11 13:07

Contact gehad met de engelse Navigon helpdesk. Adviseren de hele app te verwijderen, daarna opnieuw te downloaden en te installeren. Hielp bij mij. Zie bijgaand antwoord:
Thank you for your e-mail. We are glad to be of assistance.

Regarding your concern, we recommend that you download the app again, and reinstall it onto your iPhone device, via iTunes. Please note that, even though it is necessary that you should select "Purchase", no actual payment will be required: after entering your e-mail address and password, the system will recognise that you have already purchased the app and will allow you to download it again.

We hope to have been helpful with the information above and we are at your entire disposal for further support.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:49.