//

Nieuwe versie 1.8 beschikbaar

Nieuwe versie 1.8 beschikbaar discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Zopas nieuwe versie van Navigon 1.8 beschikbaar in de App Store What's New in Version 1.8.0 ✓ All new NAVTEQ map data - A free ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-04-11, 10:24
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard Nieuwe versie 1.8 beschikbaar

Zopas nieuwe versie van Navigon 1.8 beschikbaar in de App Store

What's New in Version 1.8.0

✓ All new NAVTEQ map data - A free map update for all users!
✓ Reality Scanner - Augmented Reality based search for interesting places around your position.
✓ TrafficCheck - Traffic information for your route at a glance (only available in countries with Traffic Live).
✓ Truck and Camper navigation (available through In App Purchase).
✓ Integrated interacion with flinc Social Mobility Network.
__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-04-11, 11:10
Rsport20 Rsport20 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 47
Standaard

Perfect !!! Ben erg benieuwd naar de nieuwe traffic update !
  #3  
Oud 14-04-11, 11:30
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Post Navigon MobileNavigator 1.8 krijgt nieuw kaartmateriaal

Navigon MobileNavigator heeft een update gekregen met nieuw kaartmateriaal, een neuwe functie TrafficChek en een Reality Scanner waarmee je via augmented reality kunt rondkijken naar interessante plaatsen.

Lees verder over: Navigon MobileNavigator 1.8 krijgt nieuw kaartmateriaal
  #4  
Oud 14-04-11, 13:07
Wilbie Wilbie is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Grijpskerk
Berichten: 117
Standaard

De map-update valt tegen: zo staat het nieuwe gedeelte van de N36 (tussen de N48 en de N34) er nog niet in en ook de rondweg bij Sneek is nog niet aangepast. Terwijl die wegen er toch al weer even zijn.

In TomTom zijn ze al lang verwerkt...

Dit doet het ergste vermoeden voor andere 'fouten' in de NAVTEQ-kaarten, zoals niet weergegeven éénrichtingswegen en straten waar je met de auto niet in kunt..
  #5  
Oud 14-04-11, 14:12
iMarnick iMarnick is offline
• iOS 6.1.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 49
Standaard

Heb net Navigon eens opgestart. De update valt toch wat tegen. In mijn buurt zijn de kaarten nog steeds hetzelfde. Straten die al meer dan 20 jaar bestaan, staat er nog niet op. Heb ik al vorig jaar zitten melden aan Navigon.
Die TrafficCheck wat is dat voor iets. Verschijnt plotseling, kan je niet van je zelf oproepen. En nog erger, verdwijnt van zijn eigen. Wanneer verschijnt dat dan nog eens??
Laatste punt, de Augmented reality, het beeld hapert gewoon altijd. Heel anders dan vb de App Layers of andere Augmented Reality. Ik heb een 3Gs en moet nu wel toegeven, dit is de eerste keer dat je er echt last van ondervind. Want gewoon navigeren en het doorbladeren van de Navigatie App gaat wel zonder problemen. Weet niet of andere mensen dat ook hebben dat haperen van die Augmented Reality? Zo ja of zo neen, met welke iPhone hebben jullie dat?


Verder met het bericht, ok, truckers en camping navigatie heb ik eigenlijk niet nodig. Ben geen trucker en heb geen caravan of ga naar campings maar ik denk aan de mensen die het wel zijn. Ja, die kunnen nog is 79,99€ neertellen. Bijna zoveel als Navigon op zichzelf. Zo duur. Wat ik van gidsen wel heb zijn de restaurants en de groene gids. Maar daar ook, worden veel zaken in de franse taal gelaten. In plaats van vb (fictieve naam) de Bostoren staat er Tour du Bois. Is maar een voorbeeld.
Verder ook zijn er kleine visuele wijziging gebeurd in het optie menu.
Ook is er blijkbaar iets nieuws bij de POI waar er in het artikel niet over wordt geschreven.
Doe het volgende: Je kiest een bestemming (maakt niet uit) en dan weet je toch dat er zo altijd 3 POI als informatie bijstaan die in de buurt liggen. Bij mij zijn dat restaurants, tankstations en hotels. Wel, ten eerste is de naam nu in HOOFDLETTES geschreven in plaats van vroeger kleine letters. Je moet dan eens op een POI drukken. Vb tankstation. Vervolgens verschijnt het symbool voor tankstation in het mega groot op je scherm. Daaronder het adres en rechts in de hoek een soort floppydisk. Als je daar op klikt komt er een tekst: De aanbieding is opgeslagen. Ik dacht eerst, ???? , krijg ik nu een korting?? Maar is blijkbaar dat je POI in de buurt van een bestemming kan opslagen. Om die te zien moet je in de balk onderaan naar meer gaan en dan staat er bij mij onderaan Aanbiedingen. In die map staan al die POI waar je op die floppdisk heb gedrukt. Ik vraag mij daar echt het nu van. Je kan toch ook gewoon als vroeger een bestemming of POI opslagen in de favorieten. Welk nut heeft dat?
Dus samengevat. Niet zo’n super update. Rare gedachten hebben ze daar bij Navigon??
Weet iemand meer te vertellen of opmerkingen, Shoot !!
  #6  
Oud 14-04-11, 19:55
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

//Samengevoegd met eerder topic
  #7  
Oud 14-04-11, 20:23
iMarnick iMarnick is offline
• iOS 6.1.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 49
Standaard

Samengevoegd met welk topic?
Kan je de link eens geven?
  #8  
Oud 14-04-11, 20:40
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ben benieuwd.... Krijg de indruk dat Navigon drukker is met hippe leuke extraatjes ontwikkelen ipv daadwerkelijke up-to-date kaart materiaal. En zeg nu niet: "dat ligt aan de kaart leverancier Navteq", want op vorige kaart updates was verschil te zien tussen kaartmateriaal van navigon en van Navteq. Navigon liep een kwartaal of 2 achter t.o.v Navteq's online kaarten..... Ik krijg er geen goed gevoel over als ik de reacties zo lees....
  #9  
Oud 15-04-11, 16:04
Stiggy Stiggy is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 38
Standaard

Mmh, ik heb hem ondertussen ook geinstalleerd. Reality Scanner is een leuke toevoeging (maar daar hadden we 'Layar' al voor natuurlijk.... hoewel, in het buitenland kun je die niet gebruiken ivm roaming kosten en Reality Scanner wel, dus toch een aardige toevoeging iMarnick: bij mij hapert hij niet op een 3GS, wel op Wi-Fi uitgeprobeerd).

Het idee achter TrafficCheck snap ik niet, af en toe (alleen bij het begin v/d route?) verschijnt het schermpje. Je kunt het niet zelf sluiten of weer opnieuw oproepen nadat het vanzelf weggegaan is? En zoveel info bied het ook niet. Ze hadden beter de normale schermpjes voor verkeersinfo eens kunnen verbeteren want die blinken niet uit in duidelijkheid. Ze moeten bij Navigon eens betere GUI designers aannemen.

Maar het blijft een geweldige applicatie natuurlijk!
  #10  
Oud 15-04-11, 17:08
jvs jvs is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 14
Standaard

IK heb de nieuwe update geïnstalleerd maar krijg telkens de pop-up met de vraag naar Apple Id wachtwoord. Ik kan hem gewoon weg klikken maar komt telkens terug. Iemand enig idee hoe ik de pop-up kan uitzetten.
  #11  
Oud 15-04-11, 17:10
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
IK heb de nieuwe update geïnstalleerd maar krijg telkens de pop-up met de vraag naar Apple Id wachtwoord. Ik kan hem gewoon weg klikken maar komt telkens terug. Iemand enig idee hoe ik de pop-up kan uitzetten.
Dan geef toch gewoon je Apple ID en wachtwoord in, dan komt die pop-up niet meer.
  #12  
Oud 15-04-11, 17:32
jvs jvs is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dan geef toch gewoon je Apple ID en wachtwoord in, dan komt die pop-up niet meer.
Bedankt, ik heb hem ingevoerd en het komt voor alsnog niet terug.
  #13  
Oud 15-04-11, 22:28
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Goed. Nieuwe kaartmateriaal dus. Neh. De verlegde en gewijzigde op- en afritten (incl nieuwe rotondes) op de Nieuwe Leeuwarderweg (s116) Amsterdam Noord nog niet up to date.... Staan allang op de site van Navteq en ook Tele atlas.

Laatst gewijzigd door ballegooier; 16-04-11 om 13:02.
  #14  
Oud 16-04-11, 12:33
Jschoorl Jschoorl is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 32
Standaard

hmm. ... probeer trafic live te kopen krijg de melding test account not valid for sandbox enverionment
  #15  
Oud 16-04-11, 12:39
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jschoorl Bekijk bericht
hmm. ... probeer trafic live te kopen krijg de melding test account not valid for sandbox enverionment
Tsja, heb je Navigon wel netjes gekocht?
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #16  
Oud 16-04-11, 13:00
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht
Tsja, heb je Navigon wel netjes gekocht?
Deze melding krijg je ook als je Navigon wél netjes gekocht hebt, maar daarnaast ook (andere) applicaties hebt die niet netjes gekocht zijn....
  #17  
Oud 16-04-11, 13:16
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Deze melding krijg je ook als je Navigon wél netjes gekocht hebt, maar daarnaast ook (andere) applicaties hebt die niet netjes gekocht zijn....
Ja en nee. Die melding krijg je bij "in app" aankopen als je iets op je iPhone hebt geïnstalleerd om gestolen apps te syncen met iTunes.
  #18  
Oud 16-04-11, 13:22
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ja en nee. Die melding krijg je bij "in app" aankopen als je iets op je iPhone hebt geïnstalleerd om gestolen apps te syncen met iTunes.
Dat bedoel ik ook, maar weet niet hoe ik dat hier kan zeggen - ik heb al 2 berispingen aan m'n broek hangen door iets teveel onbedoeld uitleg te geven....
  #19  
Oud 16-04-11, 22:46
Jschoorl Jschoorl is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ja en nee. Die melding krijg je bij "in app" aankopen als je iets op je iPhone hebt geïnstalleerd om gestolen apps te syncen met iTunes.
Ok, dat verklaard het misschien wel. Heb inderdaad in het verleden de ipad gejaibreaked, dat is hij nu echter niet meer en alle apps die ik er nu op heb staan zijn aangeschaft via de app store.
  #20  
Oud 17-04-11, 09:23
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jschoorl Bekijk bericht
Ok, dat verklaard het misschien wel. Heb inderdaad in het verleden de ipad gejaibreaked, dat is hij nu echter niet meer en alle apps die ik er nu op heb staan zijn aangeschaft via de app store.
Tja, maar de iPad en iTunes sync zijn heel rancuneus, die blijven het jou kwalijk nemen dat je buiten jouw zandbak ("Sandbox") gespeeld hebt.

Uitleggen hoe je dat kan verhelpen valt buiten het bestek van dit forum.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
na sync "er is een nieuwe versie beschikbaar" i.bovens Unlock [archief] 2 24-11-07 21:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:41.