//

Runkeeper in buitenland gebruiken

Runkeeper in buitenland gebruiken discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Nu heb ik een iPhone via het werk en graag wil ik hem morgen in Duitsland gebruiken. Nu vroeg ik mij af, Runkeeper kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-04-11, 22:59
Nederlandfietst Nederlandfietst is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 2
Standaard Runkeeper in buitenland gebruiken

Goedemiddag,

Nu heb ik een iPhone via het werk en graag wil ik hem morgen in Duitsland gebruiken. Nu vroeg ik mij af, Runkeeper kan namelijk een Google Map weergeven maar uiteraard wil ik morgen geen data gebruiken in Duitsland.. puur wil ik dat Runkeeper de GPS doet.

Nu heb ik al getest dat wanneer ik onder Netwerk "Mobiele data" uitzet Runkeeper gewoon werkt, als ik het dan weer aanzet (of Wi-Fi heb) kan ik de gegevens uploaden naar de Runkeeper server. Nu vroeg ik mij af, heb ik dan helemaal geen kosten als ik naar Duitsland ga? De telefoon is namelijk niet mijn eigendom en wil geen lastige problemen veroorzaken.

Vraag staat ook op Runkeeper forum maar daar hebben ze nog geen reactie gegeven, helaas.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-04-11, 00:55
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ik denk dat het gewoon werkt. Gps coordinaten worden immers opgeslagen, niet de kaart (Google Maps) zelf. Lijkt mij dat er een 'laag' met gps coordinaten over een real-time Google Maps geladen wordt. M.a.w. je kunt gewoon je 'trip' laten tracken (die 'laag' met gps gegevens) op een leeg raster (omdat Google Maps niet geladen kan worden), en die trip later via Wi-Fi uploaden / syncen met je account.

Wat betreft kosten: zolang je data roaming op UIT laat staan kan er niks gebeuren. Waarsch. zal Runkeeper wel zeuren om een data verbinding, maar voor gps heb je geen dataverbinding nodig.

Laatst gewijzigd door ballegooier; 23-04-11 om 00:58.
  #3  
Oud 23-04-11, 07:57
Nederlandfietst Nederlandfietst is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 2
Standaard

Bedankt voor je reactie! Zal kijken of ik iemand anders op dit forum kan helpen als dank.
Reageren

Labels
mobiele data, runkeeper



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Runkeeper free Juan-Paolo iPhone Apps 3 07-10-10 15:31
Muziek: ipod functie gebruiken in app runkeeper pro Lucky48 Muziek, foto & video 1 03-04-10 21:45
iphone buitenland gebruiken zeromancer iPhone algemeen 0 17-08-09 00:21
Runkeeper AndyMan8 iPhone Apps 1 21-01-09 16:36
t-mobile abbo niet te gebruiken in het buitenland Jvanerkel Odido (T-Mobile) 4 21-07-08 14:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:31.