//

Google Maps Gesponsorde koppeling

Google Maps Gesponsorde koppeling discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanmiddag zat ik op de Google Maps iPhone app / de Kaarten app op te zoeken waar een bepaalde plaats ook weer ligt. Ik 'hing' ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-05-11, 17:58
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard Google Maps Gesponsorde koppeling

Vanmiddag zat ik op de Google Maps iPhone app / de Kaarten app op te zoeken waar een bepaalde plaats ook weer ligt.

Ik 'hing' op dat moment boven een geheel andere plek in NL omdat ik eerst een andere plaats opgezocht had.
Terstond kreeg ik een 'hit' daar vlak in de buurt, maar het betrof een hotel. Er stond bij "gesponsorde koppeling".

Dit zie ik vandaag voor het eerst, hoewel het niet nieuw is:
Google Maps op iPhone toont voortaan gesponsorde koppelingen - iPhone - iPhoneclub.nl
(Nieuwsbericht van oktober 2009)

Toch heb ik het nog nooit eerder gezien (ik gebruik de Kaarten app niet super vaak) en ik vond het vooral irritant omdat de kaart dus niet verschoof naar de plek die ik zocht.

Wat ik hier irritant aan vind, en niet begrijp, is: je wordt niet 'doorgestuurd' naar je daadwerkelijke zoekopdracht.
Zoek maar eens: 'Maastricht'. Dan 'vlieg' je naar Maastricht. Typ vervolgens 'Scheveningen' in de zoekbalk en je 'verlaat' Maastricht niet, om naar Scheveningen af te reizen, maar je krijgt een of meerdere gesponsorde koppelingen te zien. Pas als je uitzoomt, krijg je meer (rode) spelden te zien, maar in dit voorbeeld kreeg ik niet eens Schevenigen aangewezen op de kaart?!
Is dit nu vreemd of begijp ik iets niet / doe ik iets verkeerd?

Laatst gewijzigd door ballegooier; 29-05-11 om 18:02.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Google verbiedt iPhone developers Google Maps te gebruiken deegee Chat en geruchten 5 26-02-09 19:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:36.