//

flitspalen en navigon

flitspalen en navigon discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Omdat ik niet tevreden was over de flitspalen in navigon heb even gekeken naar de instellingen ... Ik dacht ik zet 'm even aan en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-07-11, 21:50
Amien Amien is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 88
Standaard flitspalen en navigon

Omdat ik niet tevreden was over de flitspalen in navigon heb even gekeken naar de instellingen ... Ik dacht ik zet 'm even aan en uit. Nu is het zo dat ik 'm wel uit kon zetten, maar nu is de hele flitspalen optie weg uit het menu.

Waar kan ik die optie vinden? .. Vreemde is dat mij bij staat dat ik hier nog extra voor betaald heb (10 euro ofzo) ... maar dat ik 'm als in-app niet kan vinden.

Ik gebruik de laatste versie van Navigon
__________________
[h2]blacksn0wed RC3[/h2]
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-07-11, 22:20
Larss Larss is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 138
Standaard

Volgens mij is het zo dat je 'm uit kunt zetten, maar ook geheel kunt verwijderen - in verband met landen als Zwitserland waar het verboden is de optie beschikbaar te hebben.

Ik weet niet of er een slimme truuk is om de optie terug te krijgen maar de lompe truuk (app verwijderen en herinstalleren) zal wel werken.

Overigens heb je er niet extra voor betaald.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:40.