//

volg app

volg app discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) heren/dames, ik ben nieuw hier en heb een hopelijk makkelijke vraag. ik ga over 2 weken de 4-daagse lopen, maar wil dat anderen (vrienden en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-07-11, 14:54
theeu030 theeu030 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 1
Standaard volg app

heren/dames,

ik ben nieuw hier en heb een hopelijk makkelijke vraag.

ik ga over 2 weken de 4-daagse lopen, maar wil dat anderen (vrienden en fammilie) mij kunnen volgen via internet (inloggen op een site)

ik heb nu geprobeerd om het met zoek iphone maar dan kunnen ze ook mij telefoon blokkeren wat ik niet wil laten gebeuren.


met andere woorden een goede app die:
  1. niet veel batterij kost
  2. op afstand direct te volgen via gps (real-live)
  3. geeft route aan
  4. en mag extra's leveren zoals , snelheid en afstand
hopelijk is er iemand die me kan helpen in dit, zodat iedereen die aan het werk is weet waar ik ben met de 4-daagse.

frank
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-07-11, 02:24
Frederic Verpoest Frederic Verpoest is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 11
Standaard

Ik ben met een soortgelijke oplossing bezig om ook een real-time volgpagina online te gooien tijdens mijn 100 kilometer Dodentocht binnenkort. Net zoals jouw wil ik dat mensen mij real-time (of toch min of meer) kunnen volgens op een kaart, samen met reeds afgelegde afstand en snelheid. Eveneens moet er zeer regelmatig een 'mental update' op twitter komen.

Qua applicaties zijn er meerdere mogelijkheden.

Instamapper is één van de bekendere (InstaMapper - Free Real-Time GPS Tracking). Nadeel is dat om je locatie online te uploaden de app steeds op de voorgrond moet draaien, wat al snel eens vergeten kan worden.
Follow Me Tracker (FollowMee GPS Tracker: Track Whereabouts of Your Family Members, or Your Lost Phones voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store) heeft dit niet en draait naadloos mee in de achtergrond waardoor je hier niet van moet wakker liggen terwijl je iets anders doet. Verder zouden ook hier de gegeven exporteerbaar zijn naar een webpagina, maar dat moet ik nog wat beter uitzoeken.

Er zijn talloze GPS-tracking apps verkrijgbaar, veelal gratis. Ik ben er nog niet uit welke ik het beste zou gebruiken... dus als er mensen zijn met tips: laat maar komen.


Wat energie betreft, zelf met een zuinige app zal je niet lang springen met enkel en alleen de interne batterij. Met een volledig opgeladen accu zal je al blij mogen zijn als je het vier tot vijf uur kan trekken.

Gezien ik het maximum 24 uur zal moeten volhouden, en er intussen ook nog flink getwittert zal worden, ben ik genoodzaakt externe energie te zoeken en ook jij zal dit zeker nodig hebben.

Ik heb het geluk dat er verschillende mensen mij onderweg zullen volgen en opwachten. Ik ben van plan mij bij A-solar (A-solar | Solar oplader bestellen in de solar webshop www.a-solar.eu) enkele externe accu's aan te schaffen (ik denk twee powerpacks). Op die manier heb ik toch al een volle interne batterij en de twee externe, welke ik altijd kan meegeven om opnieuw bij te laden en enkele uurtjes erna opnieuw in ontvangst nemen. Ik hoop dat ik hiermee de volledige 100 kilometer kan dekken qua energie.
  #3  
Oud 29-07-11, 10:31
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Runkeeper Pro is ook een goede app voor hetgeen wat je wil doen en zelfs gratis geloof ik
  #4  
Oud 01-08-11, 21:51
Frederic Verpoest Frederic Verpoest is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 11
Standaard

Wat de app betreft: ik heb definitief gekozen voor Geoloqi.com. Goede app, veel instelmogelijkheden en zeer flexibel qua delen van je track!

Wat de energie betreft: ik weet nog steeds niet hoeveel extra energie ik ga nodig hebben om bijna 24 uur energie aan mijn toestel te kunnen leveren...
  #5  
Oud 14-08-11, 15:00
pcmarcel's schermafbeelding
pcmarcel pcmarcel is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 48
Standaard

Beetje laat misschien, maar dan voor de mensen die naar iets soortgelijks op zoek zijn :

Trackr! Doet hetzelfde en is een nederlands programma.
Website

Je kunt ook foto's maken en plaatsen op bijvoorbeeld Flickr, die dan ook op je route op de juiste plek te zien zijn.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
4.1 GreenPois0n Jailbreak volg topic LabTeov Archief 8 28-09-10 00:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:09.