//

Sygic Europe - België is verdwenen!

Sygic Europe - België is verdwenen! discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb Sygic op mijn iPhone 3Gs staan en ben er over het algemeen wel tevreden over. Nu heb ik onlangs een upgrade gehad en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-08-11, 23:28
MaraW MaraW is offline
• iOS 4.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 13
Question Sygic Europe - België is verdwenen!

Ik heb Sygic op mijn iPhone 3Gs staan en ben er over het algemeen wel tevreden over. Nu heb ik onlangs een upgrade gehad en tot mijn verbazing is België verdwenen bij de landen die ik kan kiezen. Als je dan in België moet zijn is dit wel heel erg vervelend. Heeft iemand anders dit ook gehad en weet iemand hoe ik België weer op mijn Sygic krijg??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-09-11, 19:36
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Je hebt als het goed is de eerste keer bij opstarten verschillende landen extra moeten downloaden omdat de app anders te groot zou zijn voor de iphone. Zo krijg je onder andere ook belgie erbij.
  #3  
Oud 01-09-11, 19:53
MaraW MaraW is offline
• iOS 4.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 13
Unhappy Upgrade Sygic

Ik heb geen idee of ik dat gedaan zou moeten hebben. Het enige wat ik nu zou willen weten: hoe krijg ik België er nu weer op??? Eerst kon je hem van je iPhone gooien en gewoon weer opnieuw downloaden in de appstore, maar dat gaat schijnbaar niet meer.


Ik heb het opgelost!!!!! Nu heb ik alle landen weer terug die er voorheen opstonden, dus ook België. Ze bleken op "mijn Sygic" klaar te staan om te downloaden. Wel een beetje raar, want stel dat je geen internet op je telefoon hebt, dan kan je ze dus niet meer downloaden. Maar goed, het is opgelost en ik ben weer een blij mens.

Laatst gewijzigd door MaraW; 01-09-11 om 23:47. Reden: Zelf oplossing gevonden op mijn probleem.
  #4  
Oud 02-09-11, 09:13
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaraW Bekijk bericht
... want stel dat je geen internet op je telefoon hebt, dan kan je ze dus niet meer downloaden.
Dat kan ik me niet voorstellen
Je hebt immers altijd wel ergens Wi-Fi toegang? En het hoeft maar eenmalig, toch? Het is dus niet zo, dat je internet onderweg nodig hebt...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sygic: Sygic lanceert Europese navigatie: Mobile Maps Europe iCulture iPhone Navigatie 0 26-06-09 10:30
Sygic Maps Europe signs2007 Archief 1 26-06-09 09:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:16.