iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Navigatie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/)
-   -   Navigon: Doet het niet meer (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/99221-doet-niet-meer.html)

dribbel 18-09-11 08:39

Doet het niet meer
 
Wie kan mij helpen?
Vanaf het begin Navigon van t-mobile gebruikt (zit al een jaar of 10 bij deze club) nu geeft hij aan dat ik een simkaart van hun moet hebben. Alles al gedaan van opnieuw instaleren tot aan herstellen van het toestel. Wat moet ik doen?

debroei 18-09-11 15:07

wat gebeurt er wanneer je hem opstart? krijg je een melding. of start ie niet op . of sluit ie gelijk weer af?

dribbel 18-09-11 15:39

Hij start wel op en dan krijg ik de melding dat het alleen werkt met een simkaart van T-mobile

XIII 18-09-11 15:40

Er zit een T-Mobile simkaart in en je hebt verbinding met hun netwerk?

dribbel 18-09-11 15:46

Ja dat klopt

debroei 18-09-11 16:10

wat ik kan bedenken is probeer hem eens op flight modus te zetten en dan weer terug en dan weer opstarten. Of je simkaart er even uit halen terug plaatsen en opnieuw Navigon opstarten.

ballegooier 18-09-11 18:14

Je hebt niet alleen verbinding nodig met het het T-Mobile netwerk, je moet ook data toegang hebben op datzelfde netwerk. Dus als je geen mobiel internet hebt (GPRS of 3G) dan krijg je volgens mij ook deze foutmelding.
Er wordt nl. via het data netwerk door de server (van Navigon?) heel af en toe even gechecked of je wel een t-mobile simkaart hebt: er gaat een klein data pakketje heen en weer.

dribbel 18-09-11 18:17

Tuurlijk heb ik 3G verbinding.
Gebruik het al sinds het begin.

Echt vreemd


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:56.