iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   iPhone 4(S) Metal/aluminium thin bumper case (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/100884-iphone-4-s-metal-aluminium-thin-bumper-case.html)

iAndries 31-10-11 12:17

VAPOR 4 Bumpers - IPhone Hoesje Shop - Nederland

passen deze ook op de 4s ?

debroei 01-11-11 18:54

Op de website van element staat de officiele retailer voor NL genoemd. Als je zeker wilt weten geen nepper te kopen.

flesh 01-11-11 21:11

Zie ik dat goed?...... $149,95 voor een case :eek:

Ehh dat was gericht aan MYDEVIL die dit op 31/10 schreef.

MyDevil 04-11-11 14:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door flesh (Bericht 728978)
Zie ik dat goed?...... $149,95 voor een case :eek:

Ehh dat was gericht aan MYDEVIL die dit op 31/10 schreef.

heb hem nou 2 dagen en nee zoveel heb ik er niet voor betaald.
nederlandse webshops hebben hem voor 45 euro, nog steeds niet goedkoop maar zekker waard.

heel stevig echt het idee dat dit gewoon niet kapot te krijgen is. achterkant is heel smooth en niet zo glad als normaal.

flesh 04-11-11 15:14

@mydevil,

heb ik het goed gesnapt en is de Vapor Pro Black Ops ,en andere element cases, eigenlijk een alu bumper waar je eventueel een achterkant (suede of optioneel carbon) op de Iphone dient te "plakken" ?
Heb je hier ervaring mee? qua verwijderen en monteren?

MyDevil 04-11-11 15:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door flesh (Bericht 731077)
@mydevil,

heb ik het goed gesnapt en is de Vapor Pro Black Ops ,en andere element cases, eigenlijk een alu bumper waar je eventueel een achterkant (suede of optioneel carbon) op de Iphone dient te "plakken" ?
Heb je hier ervaring mee? qua verwijderen en monteren?

ja het is een soort extra rand om je iphone heen die aan de voor en achterkant een beetje dikker is (see ss) en je krijgt er een suede achterkant bij die je dus op de achterkant van je iphone plakt. ook kreeg ik 3 pakjes schermbeschermers er gratis bij voor de voorkant alleen ben hier niet zo fan van.

de case zelf is gemaakt van 2 dele die je met een meegeleverde schroevendraaier in elkaar zet ( heel simpel)

http://wyattlecadre.files.wordpress....423-091907.jpg

http://wyattlecadre.files.wordpress....423-093322.jpg

http://2.bp.blogspot.com/-uSwgxo7_9b...per+Case+2.jpg

Micmulder 04-11-11 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MyDevil (Bericht 731031)
heb hem nou 2 dagen en nee zoveel heb ik er niet voor betaald.
nederlandse webshops hebben hem voor 45 euro, nog steeds niet goedkoop maar zekker waard.

heel stevig echt het idee dat dit gewoon niet kapot te krijgen is. achterkant is heel smooth en niet zo glad als normaal.


Toevallig nog een link van?

MyDevil 04-11-11 20:25

appledoc.nl

Remmy0229 06-11-11 15:18

Iemand ervaring met deze?

Puro Bumper Frame wit / grijs voor iPhone 4 / 4S | iPhone2Day.nl

flesh 06-11-11 16:17

@mydevil,

misschien dat je ook nog kunt toelichten hoe dat lijmen zich verhoud met het weer verwijderen als je de achterkant zat bent. Lijmresten?
tevens nieuwsgierig of de iPhone zn warmte kwijt kan als je er bijvoorbeeld een carbon achterkant op gaat plakken (mijn voorkeur icm een zwart of zilver alu bumper ;)

MyDevil 06-11-11 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door flesh (Bericht 732071)
@mydevil,

misschien dat je ook nog kunt toelichten hoe dat lijmen zich verhoud met het weer verwijderen als je de achterkant zat bent. Lijmresten?
tevens nieuwsgierig of de iPhone zn warmte kwijt kan als je er bijvoorbeeld een carbon achterkant op gaat plakken (mijn voorkeur icm een zwart of zilver alu bumper ;)

dat durf ik niet te zeggen ik verwijder hem namenlijk niet. maar de achterkant is glas dus neem aan dat dat zo weg te halen is. en van warmte weet ik ook niet het is niet meer zo warm buiten en heb er nog niet echt een lomp spel mee gespeeld ofzo ( niet mijn ding)

ramzes 06-11-11 17:04

@my devil zou je foto's hebben met u iphone in die case ? :)
MVG ramzes :)

MyDevil 06-11-11 17:13

zal een aantal pm's ook gelijk even hier beantwoorden.
ik kan helaas geen foto maken van mijn iphone want heb verder in huis niks wat fotos kan maken maar staat er zat op het internet zoals hier Vapor Pro Black Ops - Google zoeken

ziet er precies zo uit.
ook de service van appledoc.nl ben ik super tevreden mee, heel snel geleverd.
ook als je vragen hebt worden deze heel snel door hun opgelost.
had alleen wat problemen met tnt die zei hier thuis geweest te zijn en dat er niemand was, nou ben ik die dag de hele dag thuis geweest en ook lag er geen briefje in de bus.
gelukkig geen probleem volgende dag gewoon opgehaald bij een postkantoor.

ramzes 06-11-11 17:15

sgoe dank u voila t'is besteld khoop hem zo rap mogelijk in huis te hebben mVG
RAMZES

sigma01 21-11-11 17:08

@ramzes is tie binnen en klopt het dat het gewoon een originele is? €100 verschil tov de de importeur (goedkopehoesjes.nl) lijkt me nogal veel

pannas 21-11-11 21:58

Ik kan het me niet voorstellen dat dit een originele is.
In de US zijn ze rond de 120-150usd dan kan het niet dat ze hier 45euro kosten.
Maakt niet uit,goed is goed toch. Veel plezier ermee.

tapijtkever 05-01-12 00:26

Vapor 4 pro white zeer cool
 
2 Bijlage(n)
Ik heb sinds een dag deze bumper zeer mooi en met een 3D carbon achterkant (zat bij de alu vapor4 - helaas geen witte) heb geen last van signaal/Wi-Fi verlies, had ik wel met de oude versie!
blijft alleen lastig met mijn dock's heb nu ook maar een stubz (dock extender) besteld.
zie de foto's van de case :d

ButcherJF 11-01-12 09:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door flesh (Bericht 732071)
@mydevil,

misschien dat je ook nog kunt toelichten hoe dat lijmen zich verhoud met het weer verwijderen als je de achterkant zat bent. Lijmresten?
(...)

Breng eerst een (goedkope) protector aan en plak daar de bij de case geleverde achterkant weer op. Geen last van lijmresten bij verwijderen...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:49.