//

iPhone 4(S) Metal/aluminium thin bumper case

iPhone 4(S) Metal/aluminium thin bumper case discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Er zijn ongelofelijk veel metal/aluminium bumper cases, maar hiervan vind ik persoonlijk maar weinig mooi. De Jett bumper case van Case-mate(.com) vind ik qua uiterlijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-10-11, 21:07
oetkaa oetkaa is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 61
Standaard iPhone 4(S) Metal/aluminium thin bumper case

Er zijn ongelofelijk veel metal/aluminium bumper cases, maar hiervan vind ik persoonlijk maar weinig mooi. De Jett bumper case van Case-mate(.com) vind ik qua uiterlijk en functionaliteit de beste metal/aluminium bumper case, maar helaas kost deze met verzendkosten zo'n 57 dollar (case 50 dollar).


Nu zijn er weinig alternatieven, maar ik heb er wel eentje kunnen vinden. Brenthaven heeft de Armor Case, wat vrijwel een 1-op-1 kopie is van de Case Mate Jett bumper case (deze bestond namelijk eerst). Brenthaven biedt de case aan voor maar 25 dollar, maar rekent helaas 80 dollar aan verzendkosten naar Nederland, waardoor deze afvalt.

Mijn vraag is of één van jullie misschien nog een andere soortgelijke case kent.

Alvast bedankt voor de hulp!

UPDATE: Voor de duidelijkheid, naar bumper cases zoals de Element Vapor, Blade en El3ctron S4 ben ik niet opzoek. Gezien de cases enorm dik zijn vergeleken met de bovengenoemde cases en niet lijken op de vorm van de iPhone.

UPDATE 2: Heb er toevallig zelf eentje gevonden, niet zo goed als de twee andere, maar het is een begin. Zie de Pinlo United case

UPDATE 3: Heb er weer eentje gevonden, zelfde kwaliteit als de bovenstaande cases, maar helaas met een stuk meer openingen (heeft tevens ook zijn voordelen). Helaas kost de case 80 dollar (zonder verzendkosten) en is niet geschikt voor de 4S (waarom weet ik niet).

Laatst gewijzigd door oetkaa; 14-10-11 om 11:05.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-10-11, 12:49
Mafiatounes Mafiatounes is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 11
Standaard

Kijk uit met cases, de iPhone 4 (gsm versie) zijn mute knop ligt wat hoger dan die van de 4s die wel gelijk is aan de 4 (cdma versie).
__________________
Gamecenter name: mafiatounes
  #3  
Oud 16-10-11, 19:28
oetkaa oetkaa is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mafiatounes Bekijk bericht
Kijk uit met cases, de iPhone 4 (gsm versie) zijn mute knop ligt wat hoger dan die van de 4s die wel gelijk is aan de 4 (cdma versie).
Ja, is dat nu eindelijk duidelijk? Heb je toevallig een bron? Want ik had de geruchten gelezen, maar geen één van de betrouwbare websites heeft dit ooit bevestigd.

Het enige dat ik lees op fora is dat de iPhone 4S zowel niet gelijk is aan de iPhone 4 GSM als iPhone 4 CDMA, maar dat de 4S het meeste lijkt op de CDMA versie en dat de volumeknoppen alleen 1 millimeter lager zitten. Hierdoor blijken veel cases van de iPhone 4 CDMA wel te passen op de 4S, maar die van de GSM versie niet.

Maar wat ik dan niet begrijp is dat bekende cases, zoals de Jett uit mijn post, blijkt te passen op de 4S terwijl deze voor de iPhone 4 GSM versie is ontworpen. :S Terwijl de mutebutton echt enkele millimeters lager zit...

Misschien een tip voor iPhoneclub om hier een artikel over te schrijven, maarja hoe bereik je die mensen?

Laatst gewijzigd door oetkaa; 16-10-11 om 20:30.
  #4  
Oud 16-10-11, 19:36
Mafiatounes Mafiatounes is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 11
Standaard

Op de eerste site (apple) zie het als je goed kijkt.

Apple - iPhone - Compare

Op deze site zie je het gelijk.

Some iPhone 4 Cases Won’t Fit the iPhone 4S | Art of the iPhone

Je kan ook op youtube vergelijkingen zien met de 4/4s daar is het echt duidelijk, dus enkel de cases gemaakt voor de iPhone 4 (CDMA) en iPhone 4s passen die van de gewone 4 niet.
  #5  
Oud 16-10-11, 19:47
Harley4's schermafbeelding
Harley4 Harley4 is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grunn
Berichten: 674
Standaard

Bumper past hier gewoon, alleen de muteknop zit iets iets lager bij de 4S. Volume knoppen zijn gelijk.
  #6  
Oud 16-10-11, 19:49
Mafiatounes Mafiatounes is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 11
Standaard

Is niet bij alle cases/bumpers het geval! Daarom moet je wat uitkijken.
  #7  
Oud 16-10-11, 20:23
oetkaa oetkaa is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mafiatounes Bekijk bericht
Op deze site zie je het gelijk.
Some iPhone 4 Cases Won’t Fit the iPhone 4S | Art of the iPhone

Je kan ook op youtube vergelijkingen zien met de 4/4s daar is het echt duidelijk, dus enkel de cases gemaakt voor de iPhone 4 (CDMA) en iPhone 4s passen die van de gewone 4 niet.
Ok thanks. Op de Apple website vond ik het niet heel duidelijk, maar op Art of the iPhone wordt het duidelijk aangegeven. Deze website kende ik helaas nog niet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harley4 Bekijk bericht
Bumper past hier gewoon, alleen de muteknop zit iets iets lager bij de 4S. Volume knoppen zijn gelijk.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mafiatounes Bekijk bericht
Is niet bij alle cases/bumpers het geval! Daarom moet je wat uitkijken.
Ok bedankt voor de feedback, dan ga ik denk ik voor de zekerheid toch even wachten met deze metal bumper cases, want bepaald cheap zijn ze niet.
  #8  
Oud 17-10-11, 22:04
rinkel rinkel is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 56
Standaard

Ik heb zelf de 4 en de 4s

Zowel de mute knop als de volume knoppen komen niet overeen. Mijn favoriete Kensington case van de 4 past niet op de 4s, helaas... hopelijk komt er een nieuwe Kensington...
  #9  
Oud 22-10-11, 21:13
Micmulder Micmulder is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 9
Standaard

Ziet er goed uit deze cases!!

ben zelf ook beetje aan het kijken voor mijn nieuwe iphone 4s.
al iets meer gevonden?
  #10  
Oud 22-10-11, 21:32
oetkaa oetkaa is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 61
Standaard

Nou, niet echt iets beters dan de (Case-Mate) Jett, dus ik denk dat ik maar voor die ga als het een aluminium case gaat worden.

Ik zit wel nog te twijfelen om een nieuw topic te starten om andere cases/bumpers te vinden die screenprotector-friendly zijn zoals de Jett. Ik ga namelijk sowieso weer Bodyguardz screenprotectors gebruiken voor de voor en achterkant, maar de zijkanten hebben wel meer bescherming nodig. De meeste bumpers zorgen er helaas voor dat je screenprotector(s) los raken!

Ciderz zijn ideaal, maar ze zijn zo lelijk en best wel prijzig voor een stuk rubber.
  #11  
Oud 22-10-11, 21:48
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oetkaa Bekijk bericht
Ja, is dat nu eindelijk duidelijk? Heb je toevallig een bron? Want ik had de geruchten gelezen, maar geen één van de betrouwbare websites heeft dit ooit bevestigd.


Bron: Tweakers.net
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #12  
Oud 22-10-11, 22:30
Micmulder Micmulder is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oetkaa Bekijk bericht
Nou, niet echt iets beters dan de (Case-Mate) Jett, dus ik denk dat ik maar voor die ga als het een aluminium case gaat worden.

Ik zit wel nog te twijfelen om een nieuw topic te starten om andere cases/bumpers te vinden die screenprotector-friendly zijn zoals de Jett. Ik ga namelijk sowieso weer Bodyguardz screenprotectors gebruiken voor de voor en achterkant, maar de zijkanten hebben wel meer bescherming nodig. De meeste bumpers zorgen er helaas voor dat je screenprotector(s) los raken!

Ciderz zijn ideaal, maar ze zijn zo lelijk en best wel prijzig voor een stuk rubber.
Oke dan! ik denk ook dat ik zoiets ga doen idd!
De optie die je bij update 2 gaf, bedoel je toch een case-mate mee? die ziet er namelijk wel heel erg strak uit!
  #13  
Oud 22-10-11, 22:35
rinkel rinkel is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 56
Standaard

Als vervanger van m'n Kensington case gebruik ik nu ook de casemate. Prima case, alles zit er een rond gat in de achterkant bij het logo. Vnd ik persoonlijk niks, maar heb nu even een stukje screenprotector op de achterkant.

Verder is de casemate een prima case, niks beters op dit moment imo.
  #14  
Oud 25-10-11, 12:43
Micmulder Micmulder is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 9
Standaard

Iemand nu al een case zoals oetkaa heeft beschreven heeft besteld??
  #15  
Oud 25-10-11, 13:57
oetkaa oetkaa is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micmulder Bekijk bericht
De optie die je bij update 2 gaf, bedoel je toch een case-mate mee? die ziet er namelijk wel heel erg strak uit!
Nee, met Case-mate bedoel ik de case van case-mate.com genaamd de Jett. De afbeelding in dit topic is van deze case. Maar de case van update 2 zag er ook strak uit, alleen bij reviews wordt er aangegeven dat de bouwkwaliteit wat tegenvalt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micmulder Bekijk bericht
Iemand nu al een case zoals oetkaa heeft beschreven heeft besteld??
Ik heb het in ieder geval nog even uitgesteld totdat er mensen zijn die de cases hebben getest op de iPhone 4S. In Nederland is tevens alleen de Jett te bestellen en helaas alleen in de kleur (donker)groen. Blauw was ineens uitverkocht een dag nadat ik dit topic begon (toeval ga ik vanuit ) en grijs en zwart zijn al een lange tijd "niet leverbaar". Op zich vallen de verzendkosten wel mee bij case-mate.com als je een kortingcoupon gebruikt (rond de 40 euro).

Ik overweeg nu eerst om een spectra/spectrum wrap te gebruiken om zo mijn antenna band te beschermen tegen krasjes tot die tijd.
  #16  
Oud 25-10-11, 17:40
Micmulder Micmulder is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oetkaa Bekijk bericht
Nee, met Case-mate bedoel ik de case van case-mate.com genaamd de Jett. De afbeelding in dit topic is van deze case. Maar de case van update 2 zag er ook strak uit, alleen bij reviews wordt er aangegeven dat de bouwkwaliteit wat tegenvalt.



Ik heb het in ieder geval nog even uitgesteld totdat er mensen zijn die de cases hebben getest op de iPhone 4S. In Nederland is tevens alleen de Jett te bestellen en helaas alleen in de kleur (donker)groen. Blauw was ineens uitverkocht een dag nadat ik dit topic begon (toeval ga ik vanuit ) en grijs en zwart zijn al een lange tijd "niet leverbaar". Op zich vallen de verzendkosten wel mee bij case-mate.com als je een kortingcoupon gebruikt (rond de 40 euro).

Ik overweeg nu eerst om een spectra/spectrum wrap te gebruiken om zo mijn antenna band te beschermen tegen krasjes tot die tijd.
Oke! Ik ben benieuwd wat er allemaal voor uit komt dus, maar ik wil wel zoiets als de jett! dit ziet er strak uit en is niet zo dik volgens mij, en beschermd volgens mij het beste! Dus deze wil ik ook idd wel bestellen!

thnx voor de info!!
  #17  
Oud 26-10-11, 15:44
sinaasappel13 sinaasappel13 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard

Heeft iemand die Vapor Pro ElementCASE voor iPhone 4 / iPhone 4S al uitgeprobeerd? Super duur maar ben wel benieuwd of het nou echt iets speciaal is.

Ze hebben (of hadden) 'm hier op MobileFun.nl
  #18  
Oud 30-10-11, 13:59
blaugrana blaugrana is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Kalmthout
Berichten: 180
Stuur een bericht via MSN naar blaugrana
Standaard

Zijn er al cases specifiek voor de 4s te vinden? Ik zie alleen maar die voor de 4 maar dan passen de knoppen niet mooi in natuurlijk...
  #19  
Oud 30-10-11, 14:00
Micmulder Micmulder is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 9
Standaard

Weinig nog volgens mij..
  #20  
Oud 30-10-11, 15:11
MyDevil MyDevil is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 32
Standaard

weet dat je hier niet naar opzoek ben maar mischien voor de rest
de volgende case heb ik besteld zal zoadra ik hem binnen heb mijn ervaringen delen.
Vapor Pro Black Ops
Vapor Pro Black Ops iPhone Case
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tiger Design Blade aluminium bumper iKroes iPhone accessoires en onderdelen 3 31-05-11 19:48
aluminium bumper gekocht voor maar $15 mickeyD iPhone accessoires en onderdelen 12 27-01-11 15:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:45.