//

Vervanging batterij 3GS

Vervanging batterij 3GS discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb nu een geruime anderhalf jaar een iPhone 3GS en deze voldoet nog prima aan mijn eisen. Ik zou alleen graag mijn batterij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-10-11, 18:23
iRolf iRolf is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 21
Standaard Vervanging batterij 3GS

Hallo,

Ik heb nu een geruime anderhalf jaar een iPhone 3GS en deze voldoet nog prima aan mijn eisen. Ik zou alleen graag mijn batterij willen vervangen gezien deze nog maar net een halve dag mee gaat. Weet iemand een goed betrouwbaar adres waar ik mijn accu voor een redelijke prijs kan laten vervangen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-10-11, 01:49
bulldogdriver bulldogdriver is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 4
Standaard

Je zou ook eens je telefoon helemaal opnieuw kunnen uitrollen. Heb ik ook gedaan en nu werkt de accu weer een stuk beter! Even googlen op vervangen batterij is trouwens zo gepiept; je kunt het makkelijk zelf (zoek op youtube, naar instructie-filmpjes). Suc6
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer na vervanging batterij RJS iPhone algemeen 10 05-01-18 22:35
iPhone: 3GS batterij draining Lotuzz Jailbreak 4 08-10-11 12:01
3Gs zeer slechte ontvangst blijft na vervanging speakerdock, wat nu?? tobe66 iPhone algemeen 0 19-10-10 19:47
[3GS]$%@$# Batterij Phyzx Archief 10 02-04-10 20:47
iphone 3GS batterij stef007 Archief 2 28-06-09 18:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:04.