iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   Externe batterij (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/101690-externe-batterij.html)

apotheosis 19-10-11 17:34

Kogel is door de kerk: Tis deze geworden en heb deze daar besteld ook mee vooruitbetaling, heb maar 5-6euro voor verzendk moeten betalen.

Mophie Juice Pack Powerstation 2

Hoop deze sowieso volgende week al te hebben.

rinkel 19-10-11 19:32

Mooi werk. De boost of reserve zijn ook mooie apparaatjes, echter alleen geschikt voor iPhone. De powerstation kun je ook voor andere apparaten gebruiken, of als je een keer van telefoonmerk wisselt.

apotheosis 19-10-11 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rinkel (Bericht 720724)
Mooi werk. De boost of reserve zijn ook mooie apparaatjes, echter alleen geschikt voor iPhone. De powerstation kun je ook voor andere apparaten gebruiken, of als je een keer van telefoonmerk wisselt.

Ik ben eens snel van toestel veranderd (had wel de iphone 4 nog ook) en heb de s2 die ik had gekocht nog sneller weggedaan,ppfff, voelde nie echt aan, android market zuigt ook, vind er niks aan, nie overzichtelijk en nie mooi afgewerkt.

ikkeg 23-10-11 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 720495)
Nog 1 vraagske over degene die ik mss zal kopen; er staat nergens bij hoeveel keer je de batterij kan heropladen? Bij anderen staat er tot 3keer een volledige iphone batterij maar bij deze niet?
Er staat wel 4keer zo snel en via 2.1 maar verbruikt deze dan niet meer dan de andere? Want 4000mah zoud dus idd 3keer iphone kunnen opladen maar doordat het toch een stuk sneller gaat vraag ik me af of het dan maar max 1.5-2keer zal zijn inplaats van 3-3.5 keer? IK hoop ik het wat duidelijk heb uitgelegd?

Gebruik een mophiepack 2000ma werkt zeer goed

apotheosis 23-10-11 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ikkeg (Bericht 723061)
Gebruik een mophiepack 2000ma werkt zeer goed

Heb de powerstation2 besteld

apotheosis 25-10-11 21:30

1ste testje gedaan; iphone 4s stond nog op 15%, heb opgeladen tot 100%, heeft dus 85 % opgeladen en heeft er ong 1u55-2uur over gedaan, aan 0% zou dat ong 2u10-2u15tal min zijn eer de batterij volledig is opgeladen van de iphone.
Denk dat dit ong de normale snelheid is om een iphone op te laden? In feite nooit echt opgelet :-).

Volgende test is nu de batterij volledig plat krijgen van de externe batterij en dan eens opladen met de 2.1 ampeire lader van de ipad lader en eens zien hoelang deze erover doet om de externe batterij op te laden. Ben benieuwd.

rinkel 25-10-11 23:51

Je hebt m binnen zie ik, mooi dingetje.
Als het goed is zou de mophie net zo snel moeten laden als de iPad lader, zelfde stroom.

Hoeveel ledjes had je nog over na 85% ?

apotheosis 27-10-11 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rinkel (Bericht 724281)
Je hebt m binnen zie ik, mooi dingetje.
Als het goed is zou de mophie net zo snel moeten laden als de iPad lader, zelfde stroom.

Hoeveel ledjes had je nog over na 85% ?

Externe Batterij opladen was meende ik ong 3tal uur. Was me een beetje ontgaan omdat ik mee andere zaken bezig was.

Soit; ik heb de test dan gedaan door de iphone op te laden:

15% nog over tot 100% opgeladen; 2u15min ongeveer erover gedaan.=85% dus opgeladen de 1ste keer.

2de keer; 59% begonnen mee opladen uiteraard terug tot 100%. 73tal min 41% opgeladen.

41%+85%= 126%

3De keer;26% beginne opladen en stopte dan op 74% opladen= 48%

126%+48%= 174% maar ik heb eens 20min zitten surfen ook nog mee de lader eraan, was ok nog een testje, je mag dus rekenen aan ong 194-200% deze opgeladen heeft en dan was de externe batterij plat.

Ik heb dus 2 keer de iphone volledig kunnen opladen, maar vergeet niet ik de 1ste keer de batterij helft heb moeten opladen, ik ben er zeker van de batterij nog wat beter kan als ik wat meer opgeladen en afgeladen heb :-)

Maar ik ben content, als je 2 volledige keren je iphone kan opladen, daar kom ik zeker mee toe, dan kan je je al eens laten gaan als je een dagske weg bent en wat moet filmen ofzo.

HUYG 17-12-11 14:13

Weet iemand of de volgende batterypacks goed op de Iphone 4s passen:

-Mophie Juice Pack Air;
-Mophie Juice Pack Plus.

Ik lees namelijk op diverse buitenlandse fora verschillende berichten, dat ze wel goed passen op de Iphone 4 maar niet op Iphone 4s. Ik ben vooral in de laatste geinteresseerd, want meer vermogen en leukere kleuren om uit te kiezen.

kevinwijte 17-12-11 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HUYG (Bericht 747085)
Weet iemand of de volgende batterypacks goed op de Iphone 4s passen:

-Mophie Juice Pack Air;
-Mophie Juice Pack Plus.

Ik lees namelijk op diverse buitenlandse fora verschillende berichten, dat ze wel goed passen op de Iphone 4 maar niet op Iphone 4s. Ik ben vooral in de laatste geinteresseerd, want meer vermogen en leukere kleuren om uit te kiezen.

Ik heb zelf de Mophie Juice Pack Plus, die past niet helemaal goed op de 4S. Je kan niet goed bij de Silent-Switch maar het is niet heel erg in mijn ogen.

nance30 21-12-11 14:44

Ik zag op tv een reclame van duracell een soort accu die je oplaad en zo dus stroom hebt voor je telefoon iemand hier al ervaring mee?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:35.