//

Externe batterij

Externe batterij discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kogel is door de kerk: Tis deze geworden en heb deze daar besteld ook mee vooruitbetaling, heb maar 5-6euro voor verzendk moeten betalen. Mophie Juice ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 19-10-11, 18:34
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Kogel is door de kerk: Tis deze geworden en heb deze daar besteld ook mee vooruitbetaling, heb maar 5-6euro voor verzendk moeten betalen.

Mophie Juice Pack Powerstation 2

Hoop deze sowieso volgende week al te hebben.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 19-10-11, 20:32
rinkel rinkel is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 56
Standaard

Mooi werk. De boost of reserve zijn ook mooie apparaatjes, echter alleen geschikt voor iPhone. De powerstation kun je ook voor andere apparaten gebruiken, of als je een keer van telefoonmerk wisselt.
  #23  
Oud 19-10-11, 20:41
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rinkel Bekijk bericht
Mooi werk. De boost of reserve zijn ook mooie apparaatjes, echter alleen geschikt voor iPhone. De powerstation kun je ook voor andere apparaten gebruiken, of als je een keer van telefoonmerk wisselt.
Ik ben eens snel van toestel veranderd (had wel de iphone 4 nog ook) en heb de s2 die ik had gekocht nog sneller weggedaan,ppfff, voelde nie echt aan, android market zuigt ook, vind er niks aan, nie overzichtelijk en nie mooi afgewerkt.
  #24  
Oud 23-10-11, 22:33
ikkeg's schermafbeelding
ikkeg ikkeg is offline
• iOS 12.1
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: aan de Maas in België
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Nog 1 vraagske over degene die ik mss zal kopen; er staat nergens bij hoeveel keer je de batterij kan heropladen? Bij anderen staat er tot 3keer een volledige iphone batterij maar bij deze niet?
Er staat wel 4keer zo snel en via 2.1 maar verbruikt deze dan niet meer dan de andere? Want 4000mah zoud dus idd 3keer iphone kunnen opladen maar doordat het toch een stuk sneller gaat vraag ik me af of het dan maar max 1.5-2keer zal zijn inplaats van 3-3.5 keer? IK hoop ik het wat duidelijk heb uitgelegd?
Gebruik een mophiepack 2000ma werkt zeer goed
  #25  
Oud 23-10-11, 23:49
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ikkeg Bekijk bericht
Gebruik een mophiepack 2000ma werkt zeer goed
Heb de powerstation2 besteld
  #26  
Oud 25-10-11, 22:30
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

1ste testje gedaan; iphone 4s stond nog op 15%, heb opgeladen tot 100%, heeft dus 85 % opgeladen en heeft er ong 1u55-2uur over gedaan, aan 0% zou dat ong 2u10-2u15tal min zijn eer de batterij volledig is opgeladen van de iphone.
Denk dat dit ong de normale snelheid is om een iphone op te laden? In feite nooit echt opgelet .

Volgende test is nu de batterij volledig plat krijgen van de externe batterij en dan eens opladen met de 2.1 ampeire lader van de ipad lader en eens zien hoelang deze erover doet om de externe batterij op te laden. Ben benieuwd.
  #27  
Oud 26-10-11, 00:51
rinkel rinkel is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 56
Standaard

Je hebt m binnen zie ik, mooi dingetje.
Als het goed is zou de mophie net zo snel moeten laden als de iPad lader, zelfde stroom.

Hoeveel ledjes had je nog over na 85% ?

Laatst gewijzigd door rinkel; 26-10-11 om 01:30.
  #28  
Oud 27-10-11, 14:14
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rinkel Bekijk bericht
Je hebt m binnen zie ik, mooi dingetje.
Als het goed is zou de mophie net zo snel moeten laden als de iPad lader, zelfde stroom.

Hoeveel ledjes had je nog over na 85% ?
Externe Batterij opladen was meende ik ong 3tal uur. Was me een beetje ontgaan omdat ik mee andere zaken bezig was.

Soit; ik heb de test dan gedaan door de iphone op te laden:

15% nog over tot 100% opgeladen; 2u15min ongeveer erover gedaan.=85% dus opgeladen de 1ste keer.

2de keer; 59% begonnen mee opladen uiteraard terug tot 100%. 73tal min 41% opgeladen.

41%+85%= 126%

3De keer;26% beginne opladen en stopte dan op 74% opladen= 48%

126%+48%= 174% maar ik heb eens 20min zitten surfen ook nog mee de lader eraan, was ok nog een testje, je mag dus rekenen aan ong 194-200% deze opgeladen heeft en dan was de externe batterij plat.

Ik heb dus 2 keer de iphone volledig kunnen opladen, maar vergeet niet ik de 1ste keer de batterij helft heb moeten opladen, ik ben er zeker van de batterij nog wat beter kan als ik wat meer opgeladen en afgeladen heb

Maar ik ben content, als je 2 volledige keren je iphone kan opladen, daar kom ik zeker mee toe, dan kan je je al eens laten gaan als je een dagske weg bent en wat moet filmen ofzo.
  #29  
Oud 17-12-11, 15:13
HUYG HUYG is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Locatie: Hertogdom Bourgondie
Berichten: 1
Standaard

Weet iemand of de volgende batterypacks goed op de Iphone 4s passen:

-Mophie Juice Pack Air;
-Mophie Juice Pack Plus.

Ik lees namelijk op diverse buitenlandse fora verschillende berichten, dat ze wel goed passen op de Iphone 4 maar niet op Iphone 4s. Ik ben vooral in de laatste geinteresseerd, want meer vermogen en leukere kleuren om uit te kiezen.
  #30  
Oud 17-12-11, 20:17
kevinwijte kevinwijte is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HUYG Bekijk bericht
Weet iemand of de volgende batterypacks goed op de Iphone 4s passen:

-Mophie Juice Pack Air;
-Mophie Juice Pack Plus.

Ik lees namelijk op diverse buitenlandse fora verschillende berichten, dat ze wel goed passen op de Iphone 4 maar niet op Iphone 4s. Ik ben vooral in de laatste geinteresseerd, want meer vermogen en leukere kleuren om uit te kiezen.
Ik heb zelf de Mophie Juice Pack Plus, die past niet helemaal goed op de 4S. Je kan niet goed bij de Silent-Switch maar het is niet heel erg in mijn ogen.
  #31  
Oud 21-12-11, 15:44
nance30 nance30 is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: utrecht
Berichten: 314
Standaard

Ik zag op tv een reclame van duracell een soort accu die je oplaad en zo dus stroom hebt voor je telefoon iemand hier al ervaring mee?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Externe batterij posttoast iPhone accessoires en onderdelen 5 15-12-10 12:34
Externe batterij Makkoo iPhone accessoires en onderdelen 29 10-09-10 18:00
Externe batterij Woutair iPhone accessoires en onderdelen 7 31-10-09 11:35
externe batterij verhagen iPhone accessoires en onderdelen 0 03-10-09 15:47
Externe Batterij Oggie iPhone accessoires en onderdelen 8 08-07-09 17:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:09.