iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   iPhone covers en accessoires. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/1028-iphone-covers-accessoires.html)

Robbor 18-10-07 08:37

iPhone covers en accessoires.
 
Ik ben op zoek naar een goede en mooie cover voor mijn iPhone, en zie eigenlijk geen verzameltopic hiervoor. Misschien een goed idee om alles wat je kan vinden met betrekking tot covers voor de iPhone hier in dit topic te plaatsen.

Deze site biedt een ruime keus aan covers, skins en een paar andere accessoires. Apple iPhone Accessories

De iSkin Revo is ook een mooie, misschien dat iemand een adres weet in Nederland? iSkin revo :: every revolution deserves another :: protective, stylish skin for your iPhone

Welke vond jij nuttig?

Webraider 19-10-07 11:47

Voor adressen kan je hier terecht :):
iSkin - Reseller Info

Robbor 19-10-07 11:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Webraider (Bericht 7768)
Voor adressen kan je hier terecht :):
iSkin - Reseller Info

Klopt, maar omdat de iPhone nog niet officieel in Nederland te koop is... hebben ze die hoesjes ook nog niet.

Michel 19-10-07 11:54

Ik gebruik de Revo nu twee weken en ben er erg tevreden over. Hij heeft een goede 'grip' en ligt stevig in je hand. Alle knopjes zijn goed bereikbaar.
Die plastic cover voor de voorkant gebruik ik niet, veel te onhandig. Het enige nadeel is dat er behoorlijk wat pluisjes uit mijn broekzak aan het rubber blijven kleven...

Robbor 19-10-07 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michel (Bericht 7772)
Ik gebruik de Revo nu twee weken en ben er erg tevreden over. Hij heeft een goede 'grip' en ligt stevig in je hand. Alle knopjes zijn goed bereikbaar.
Die plastic cover voor de voorkant gebruik ik niet, veel te onhandig. Het enige nadeel is dat er behoorlijk wat pluisjes uit mijn broekzak aan het rubber blijven kleven...

Waar heb je hem gekocht, en wat kost ie?

Niekie 19-10-07 16:07

Ik zou de shield protector gebruiken, onzichtbaar en zeer sterk!
invisibleshield.com
Ideaal en 100% krasbestendig. (niet tegen vallen helaas :D)

Fresh 19-10-07 17:00

Ik heb de Macally mSleeve gekocht bij CareBag.de.
Geen gedoel met klepjes en riemclips. Nu past de iPhone gewoon lekker in m'n binnenzak.

ilya 21-10-07 00:26

1 Bijlage(n)
ik heb die iskin revo black hawk, ik vind mijn iphone er meteen een stuk stoerder uitzien:cool:

david007 21-10-07 15:08

Ik heb zo een ipod sokje ik vindt die echt perfect je kan hem bij apple store kopen kost 29.00 euro maar je krijgt ook 6 stuks met allemaal verschilende kleuren en hij zit heel goed

reno1 21-10-07 19:54

ik las een paar revieuws op de apple site over de http://a248.e.akamai.net/7/248/2041/...3lla_90x80.jpg Incase Protective Cover for iPhone (Black)

maar daar zeggen ze dat hij na een paar weken slap werd en ging lubberen. wat zijn de ervaringen met de Revo?

Michel 22-10-07 13:58

Ik heb mijn Revo rechtstreeks van de iSkin site gekocht:

iSkin Store - Product Page

Hij 'lubbert' nog niet, fits like a glove :-)

loxos 22-10-07 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michel (Bericht 8457)
Ik heb mijn Revo rechtstreeks van de iSkin site gekocht:

iSkin Store - Product Page

Hij 'lubbert' nog niet, fits like a glove :-)

Kan je nog makkelijk de iphone opladen, met de iSkin eraan, of moet de skin eraf halen om op te laden/syncen? En wat met de koptelefoon aansluiting, zit deze nog vrij?

tx

Michel 23-10-07 00:41

opladen gaat aleen nog goed met de losse kabel, niet met de dock. Er zit een rubberen klepje voor de koptelefoon.

ilya 23-10-07 00:51

je kan gewoon opladen maar je moet het dan los met de kabel doen want hij past niet meer in die dock
koptelefoon aansluiting is ook gewoon vrij

die van mij lubbert ook nog niet, zit helemaal goed
enige nadeel, er blijft wel stof uit je broekzak zitten aan de randen waar het rubber het scherm aanraakt thats it

cles 26-10-07 11:10

Iphoners
Kreeg gisteren de Sport Gripâ„¢ for iPhone binnen.
Incl folie voor het scherm.
Krijgt bij All things iPod, iPhone, iTunes and beyond | iLounge de hoogste waardering.
Sluit perfect, knoppen goed te bedienen, mooi...............een aanrader
Het sjieke is er een beetje vanaf, maar de phone ziet er nu stoerder uit en kan nu makkelijker op de grond stuiteren
Gekocht omdat mijn phone een keer tijdens het fietsen op het asfast is gevallen,
alleen maar wat krasjes op het metaal
Besteld in duitsland 14 euri + 8 :-( verzendkosten)

Cles

signs2007 26-10-07 11:56

Wat vinden jullie van deze ?
https://www.isupplies.nl/webwinkel/p...ca79938d95946a

Is het wat ?

Diageo 11-12-07 23:33

kun je die iSkin Revo niet hier ergens in Nederland kopen? wat zij nde bestelkosten als je die van de site besteld?

RaicW 22-12-07 20:35

iphone 1.1.2
 
Heb je ook een 4.6 of niet :)
check nu elke dag tot de unluck R is :)

X

pevi 22-12-07 20:49

Recent de Seidio aangeschaft en ben er zeer over te spreken.
Hij is van kunststof met een rubber finish Glipt niet snel uit je handen en is minimaal dikker geworden.

Seidio Rubberized Hard Case for Apple iPhone, #CSR2YIPH-BK - eXpansys Nederland

redhead 04-01-08 03:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michel (Bericht 8457)
Ik heb mijn Revo rechtstreeks van de iSkin site gekocht:

iSkin Store - Product Page

Hij 'lubbert' nog niet, fits like a glove :-)

Wat was je totaal kwijt? incl. verzendkosten (naar NL)?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:31.