//

Jabra bluetooth headset BT2045 werkt niet op iphone 4s

Jabra bluetooth headset BT2045 werkt niet op iphone 4s discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds enige dagen de iphone 4s in mijn bezit. Ik heb bovendien een kleine Jabra bluetooth headset, type BT2045. Deze lijkt echter niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-11-11, 16:11
vries.maarten vries.maarten is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard Jabra bluetooth headset BT2045 werkt niet op iphone 4s

Ik heb sinds enige dagen de iphone 4s in mijn bezit. Ik heb bovendien een kleine Jabra bluetooth headset, type BT2045. Deze lijkt echter niet te werken op de iphone 4s, het apparaatje wordt niet gevonden. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen. De bluetooth van de telefoon zou het moeten doen, m'n laptop vindt 'm althans.

Dank alvast.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Jabra Freeway Bluetooth Carkit Justinke iPhone accessoires en onderdelen 3 20-10-11 20:06
Jabra stereo bluetooth headset "Clipper". Hionimi iPhone accessoires en onderdelen 4 17-10-10 16:02
iPhone 4 en Jabra BT320s bluetooth headset Lian1966 iPhone accessoires en onderdelen 4 21-09-10 00:23
iPhone herkent blue tooth headset van Jabra niet Yung iPhone algemeen 2 29-08-10 12:37
Bluetooth verbinding werkt niet op motorola s9 headset k.driessen Archief 1 02-01-09 01:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:32.