//

wie weet waar ik een 30-pins verlengkabel kan kopen

wie weet waar ik een 30-pins verlengkabel kan kopen discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben opzoek naar een 30 pins verlengkabel of een adpter die ik op de connector kan plaatsen van mijn ipod/iphone doc. ik heb er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-11-11, 21:18
loek298 loek298 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 9
Standaard wie weet waar ik een 30-pins verlengkabel kan kopen

ik ben opzoek naar een 30 pins verlengkabel of een adpter die ik op de connector kan plaatsen van mijn ipod/iphone doc. ik heb er een gezien van radtech maar die is in nederland niet te koop.

de reden dat ik op zoek ben naar zo'n kabel heeft te maken met het volgende.

ik heb om mijn iphone een hoesje zitten en door dat hoesje kan mijn iphone niet over de connector worden geschroven, nu zoek ik een kabel waar aan de ene kant een connector zit die over de connector van mijn ipod/iphone doc gaat en dat de andere kant van de connector in mijn iphone gaat, deze kabel moet dan wel zowel data, opladen en audio kunnen verwerken.

ik hoor graag.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-11-11, 21:24
Patrique Patrique is offline
• iOS 14.0 beta
• 12.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 204
Standaard

Kan je niet gewoon een iPhone USB kabel gebruiken? Ik begrijp niet zo goed waarom je die docking er tussen wil laten zitten als je je iPhone er toch al niet in kan zetten.
  #3  
Oud 02-11-11, 21:28
loek298 loek298 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 9
Standaard

ik heb een doc van logitech ik zet daar dan mijn iphone in en via Wi-Fi speel ik dan mijn internetradio of ipod muziek af. omdat ik een hoesje om de iphone heb zitten pas de iphone net niet diep genoeg in de connector van de logitech docstation vandaar mijn vraag of iemand weet waar ik een kabel kan kopen of een adpter kan kopen zodat de iphone of over de connector van de doc valt.
  #4  
Oud 02-11-11, 21:32
Patrique Patrique is offline
• iOS 14.0 beta
• 12.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 204
Standaard

Ah zo, nu is het een stuk duidelijker
  #5  
Oud 19-02-12, 03:24
gpancras gpancras is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 1
Standaard kabels

zeer goedkoop en makkelijk aan te schaffen via dx.com wordt nog gratis verstuurd ook.
alleen alle waar is naar zijn geld.... de kabels zijn niet van dezelfde kwaliteit als die van apple, maar je betaald er dan ook maar 1 tiende voor!
  #6  
Oud 19-02-12, 10:29
freestyle4all freestyle4all is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: soest
Berichten: 517
Standaard

De verlengkabel die ik van DX heb, heeft dik drie jaar in een auto gefunctioneerd.

Let wel op: veel van deze kabels doen het gewoon niet met je iPhone.
Je krijgt dan even vrolijk het 'dit accessoire word niet ondersteund' schermpje.
  #7  
Oud 19-02-12, 12:17
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

 Verplaatst naar: iPhone accessoires en onderdelen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wie weet waar ik deze thema kan downloaden?? richardwrx03 Jailbreak apps en thema's 3 25-11-10 17:50
wie weet hoe je een iphone op een ipod kan laten lijken? haagsegoof iPhone algemeen 15 22-06-10 21:56
Verlengkabel 30 pins gezocht Gert-Jan Hallink iPhone accessoires en onderdelen 0 11-05-10 11:53
Waar kan ik een Iphone kopen ? Dazzle Archief 4 24-02-08 19:26
Wie weet waar je deze wallpaper kan vinden?? PriZe Ringtones en Wallpapers 3 18-01-08 17:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:51.