Apple iphone 3GS na update blijft wit scherm discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik had voor mijn iphone een earspeaker besteld bij d2onderdelen en ook een 3gs een compleet speaker module incl antenna signal cable and microphone. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple iphone 3GS na update blijft wit scherm
Hallo,
Ik had voor mijn iphone een earspeaker besteld bij d2onderdelen en ook een 3gs een compleet speaker module incl antenna signal cable and microphone. Naar het inzetten van de speaker module heb ik de iphone weer dicht gemaakt en kort daarna ging het scherm de lcd op een wit scherm, heb daarna ook nog een hardware reset gedaan en met itunes weer software er op gezet en hij geetf dan aan dat alles gelukt is en er staat nu versie 5.0 op maar de lcd blijft een wit scherm geven ik heb de iphone al meer als 6 uur aan de lader zitten, maar niets helpt ook niet met de oude speaker module. Ben heel voorzichtig te werk gegaan maar niets heeft geholpen. Ik hoop dat iemand weet hoe je dit kunt op losen. Iphone 3Gs 16 gb, zwart met softwareversie 5.0 Groetjes Mariobag |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik had hem zelf ook uit elkaar gehaald en kreeg daarna ook een wit scherm. Bleek dat de derde connector niet goed zat naar het lcd scherm toe dus zou dat als eerst maar ff checken bij mij was het iig opgelost
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple iPhone 3GS: Wit scherm | Rinaldooooo | iPhone algemeen | 2 | 25-10-11 20:16 |
iPhone blijft wit scherm geven. | I Stig I | iPhone algemeen | 2 | 05-08-11 22:37 |
iPhone: Iphone blijft hangen op wit scherm! (resetten en herstellen werkt niet!) | Palme | Jailbreak | 2 | 03-03-11 13:54 |
iPhone 3GS krijgt wit scherm. | Niejo | iPhone algemeen | 10 | 01-06-10 22:27 |
|
|