//

Apple iphone 3GS na update blijft wit scherm

Apple iphone 3GS na update blijft wit scherm discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik had voor mijn iphone een earspeaker besteld bij d2onderdelen en ook een 3gs een compleet speaker module incl antenna signal cable and microphone. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-11-11, 15:44
mariobag mariobag is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Standaard Apple iphone 3GS na update blijft wit scherm

Hallo,

Ik had voor mijn iphone een earspeaker besteld bij d2onderdelen en ook een 3gs een compleet speaker module incl antenna signal cable and microphone. Naar het inzetten van de speaker module heb ik de iphone weer dicht gemaakt en kort daarna ging het scherm de lcd op een
wit scherm, heb daarna ook nog een hardware reset gedaan en met itunes weer software er op gezet en hij geetf dan aan dat alles gelukt is en er staat nu versie 5.0 op maar de lcd blijft een wit scherm geven ik heb de iphone al meer als 6 uur aan de lader zitten, maar niets helpt ook niet met de oude speaker module. Ben heel voorzichtig te werk gegaan maar niets heeft geholpen.

Ik hoop dat iemand weet hoe je dit kunt op losen.

Iphone 3Gs 16 gb, zwart met softwareversie 5.0

Groetjes Mariobag
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-11-11, 21:49
Rutger91 Rutger91 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 5
Standaard

ik had hem zelf ook uit elkaar gehaald en kreeg daarna ook een wit scherm. Bleek dat de derde connector niet goed zat naar het lcd scherm toe dus zou dat als eerst maar ff checken bij mij was het iig opgelost
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple iPhone 3GS: Wit scherm Rinaldooooo iPhone algemeen 2 25-10-11 19:16
iPhone blijft wit scherm geven. I Stig I iPhone algemeen 2 05-08-11 21:37
iPhone: Iphone blijft hangen op wit scherm! (resetten en herstellen werkt niet!) Palme Jailbreak 2 03-03-11 12:54
iPhone 3GS krijgt wit scherm. Niejo iPhone algemeen 10 01-06-10 21:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:33.