iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   Op zoek naar specifieke iPhone 4s case. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/104336-op-zoek-naar-specifieke-iphone-4s-case.html)

sanders 13-11-11 22:07

Op zoek naar specifieke iPhone 4s case.
 
Hallo,

Ik heb sinds kort een iPhone 4s en hiervoor wil ik graag een hoesje.
Het hoesje moet van sterk materiaal zijn maar toch slank.
Ook moet het hoesje één geheel zijn, dus niet uit 2 onderdelen bestaan en dat je dat vervolgens in elkaar schuift.
En als laatst moet het hoesje de rand van de voorkant bedekken zodat ik de telefoon ook met het scherm op tafel kan leggen zonder het te krassen.

Wie o wie weet een hoesje voor mij met deze eisen? :D

Bij voorbaat bedankt!

RRichiej 14-11-11 16:54

Zaterdag bij een Apple reseller geweest, deze vertelde mij dat er nog geen hoesjes specifiek voor de 4S gemaakt zijn.

Volgens internet zou de easyswitch Nude ook op de 4s passen.
Deze voldoet zover als ik kan zien ook aan je eisen...

Patrique 14-11-11 17:57

Ik heb mooie exemplaren gezien (bij de Phonehouse) van Osaki, maar die zullen waarschijnlijk ook wel ergens anders te koop zijn. Zijn wel prijzig geloof ik, maar ik neem er wel eentje voor mijn 4s, ik geloof dat ze nog voor de 4 zijn gemaakt, maar dat de 4s er ook gewoon in past. Ik weet overigens niet of je je iphone hiermee op het glas kan leggen.

sanders 16-11-11 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrique (Bericht 735960)
Ik heb mooie exemplaren gezien (bij de Phonehouse) van Osaki, maar die zullen waarschijnlijk ook wel ergens anders te koop zijn. Zijn wel prijzig geloof ik, maar ik neem er wel eentje voor mijn 4s, ik geloof dat ze nog voor de 4 zijn gemaakt, maar dat de 4s er ook gewoon in past. Ik weet overigens niet of je je iphone hiermee op het glas kan leggen.

Moet ik daar maar even kijken, bedankt!

NLjorn 17-11-11 19:17

Ik moet er ook 1 hebben, wordt er gek van, volume knopjes zitten ook helemaal niet goed, en mijn case geef overbelichting.

DieterVL 18-11-11 16:08

Heb deze : Gear4 IC422 Icebox Edge Case Black - Apple iPhone 4 / iPhone 4S - MobielBereikbaar.nl

Superchille case!

Patrique 18-11-11 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrique (Bericht 735960)
Ik heb mooie exemplaren gezien (bij de Phonehouse) van Osaki, maar die zullen waarschijnlijk ook wel ergens anders te koop zijn. Zijn wel prijzig geloof ik, maar ik neem er wel eentje voor mijn 4s, ik geloof dat ze nog voor de 4 zijn gemaakt, maar dat de 4s er ook gewoon in past. Ik weet overigens niet of je je iphone hiermee op het glas kan leggen.

Ik heb uiteindelijk een hardcase gekozen van Osaki en die past perfect op de 4s!

dkawa 22-11-11 22:26

check www.desmay.com

Dit is echt een fijne cover!!! het model heet 'the Slight'

iAndries 23-11-11 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dkawa (Bericht 739012)
check www.desmay.com

Dit is echt een fijne cover!!! het model heet 'the Slight'

Lijkt me wel wat , zeker niet in een nl store te krijgen ?

dkawa 23-11-11 17:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iAndries (Bericht 739204)
Lijkt me wel wat , zeker niet in een nl store te krijgen ?

Nee alleen via hun website.

Maar je hebt het snel in huis hoor. Ik had het op een donderdag besteld en de woensdag (klein weekje later) al in huis....

vicnic 05-12-11 19:09

cases die op de iphone4 passen, passen toch ook gewoon op de 4s?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:27.