//

Ervaringen Book Book of Sena?

Ervaringen Book Book of Sena? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik overweeg sterk om 1 van deze 2 walletbooks aan te schaffen..Alleen kan ik hier weinig reviews over vinden..Ze kosten toch respectievelijk: 59,95 voor de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-12-11, 20:51
pdavie2311 pdavie2311 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 328
Standaard Ervaringen Book Book of Sena?

Ik overweeg sterk om 1 van deze 2 walletbooks aan te schaffen..Alleen kan ik hier weinig reviews over vinden..Ze kosten toch respectievelijk: 59,95 voor de Book Book en 44,95 voor de Sena Walletbook...

Iemand ervaringen met 1 v/d 2? Ik wil dus graag mijn iPhone 4 combineren met mijn portemonnee..Voordeel van de Sena is dat deze een camera uitsparing heeft, dus de iPhone kan mooi blijven zitten..Voordeel van de Book Book is natuurlijk het uiterlijk..Meesterlijk mooi vind ik...

Ik wil hem zsm bestellen zodat ik hem voor kerst binnen heb, ben alleen benieuwd naar ervaringen...Alvast bedankt voor de input en tips!!!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-12-11, 13:42
platt63 platt63 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 2
Standaard

Hi, ik heb geen ervaring met de Book Book maar heb hem toevallig net besteld.
https://www.cameranu.nl/nl/apple/acc..._11694_209654/
Als het goed wordt ie vandaag al verstuurd en de prijs is hier dacht ik het goedkoopste. Komen nog wel verzendkosten bij.
  #3  
Oud 22-12-11, 14:57
Edmanss Edmanss is offline
• iOS 5.0.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 7
Standaard

Ik heb sinds 2 weken de BookBook in bezit en hij bevalt prima! Als je niet teveel pasjes bij je draagt dan is het geen enkel probleem. In mijn geval gebruik ik de camera niet echt vaak, dus dat ervaar ik niet als een minpunt. Mijn enig nadeel tot nu toe is dat het kleingeld in mijn verschillende broeken en jassen rond slingert.
  #4  
Oud 22-12-11, 15:14
pdavie2311 pdavie2311 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 328
Standaard

@hierboven!! Thanx voor de input!! Heb net de Sena gekocht..Ze hadden daar de Book Book en de Sena toevallig en kon ze dus mooi vergelijken..Heb voor de meest praktische gekozen, dus de Sena..Hoewel ik de Book Book er mooier uit vind zien, gebruik ik wel heel veel mijn camera ivm onze kids etc..Straks ook naar Barcelona en daar ga ik ook heel veel foto's met de iPhone maken..

Kortom, een keer niet voor de looks gekozen, haha..Hij is nog wel wat stug, maar goede kwaliteit leer, dus wordt met de tijd wel soepeler..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Publiceren book in eigen e-reader shvdv9 Ontwikkelen voor iOS 0 22-01-10 12:48
e-book zoek/search functie jayjay Jailbreak apps en thema's 0 16-03-08 02:52
probleem met book euson Jailbreak apps en thema's 1 08-03-08 13:34
Address Book op Summerboard Wika Jailbreak apps en thema's 4 27-01-08 18:06
Address Book from Palm to iPhone nisgav iPhone algemeen 3 16-10-07 16:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:09.