iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   Iphone 4 automatisch koppelen met Parrot CK3100 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/108744-iphone-4-automatisch-koppelen-parrot-ck3100.html)

Nekkie079 03-01-12 17:54

Iphone 4 automatisch koppelen met Parrot CK3100
 
Hoi,

ik heb pas een nieuwe auto gekocht waarin een Parrot CK3100 zit. Ik kan me iphone 4 handmatig met me parrot koppelen, maar volgens mij moet dit ook automatisch kunnen zodra je de auto en dus de parrot start.

Weet iemand hoe ik me parrot automatisch kan laten koppelen met me iphone 4, zodat ik dit niet steeds handmatig hoef te doen?

Alvast bedankt voor de info!

Wally© 03-01-12 18:20

Wellicht heb je bij het eerste keer verbinden een foutje gemaakt...

Probeer de parrot in de iPhone en ook de iPhone in de parret te debonden (ontkoppelen)

Ik neem aan dat de parrot BT module constant is ingeschakeld....

Als beide devices nix meer met mekaar te maken hebben maak je terug verbinding met je parrot via de iPhone...

Als het goed is en de parrot wordt gevonden moet je een code in je iPhone invoeren om de verbinding tot stand te brengen...

Dan is het afhankelijk van de communicatie tss. beide toestellen hoe het vertrouwd maken aan elkaar gebeurt...

Let wel dat een bluetooth apparaat in de meeste gevallen slechts met 1 apparaat tegelijk verbonden kan zijn...Meestal is dat het recentste apparaat...Misschien dat hier het schoentje wringt als je met 2 BT apparaten...secu iPhones werkt...

Nekkie079 10-01-12 12:33

bedankt voor jou reactie.

ik heb me parrot en iphone al een paar keer ontkoppeld en me iphone zelfs opnieuw naar me parrot laten zoeken, maar nooit hoef ik een code in te voeren, me iphone herkent altijd direct de parrot zonder code??

greisje 10-01-12 19:44

Hier 2 iphone 4 units.

Ééntje (de witte) wordt altijd automatisch gekoppeld. Dit gebeurd nadat deze éénmalig is aangemeld.

Echter de andere (zwarte) krijg ik met geen mogelijkheid verbonden met de parrot :confused:

Iemand hier ervaring mee?

putnik 11-01-12 09:57

Zorg dat je Parrot gereset hebt.Als het goed is moet je de knop van de Parrot indrukken en ingedrukt houden 10 of meer seconden.Dan reset de Parrot.Probeer daarna met je telefoon.Parrot heeft en klein geheugen voor paar telefoons.Het zou daaraan kunnen liggen.

Nekkie079 11-01-12 10:29

HOi,

ik heb het geheugen van me parrot leeg gehaald en de verbindingen emt de iphone gewisseld.

Als ik de Iphone met me parrot koppel krijg ik steeds de melding: Memeory Full terwijl als ik naar het geheugen gaat hij aangeeft dat deze leeg is (geen gekoppelde toestellen). Me iphone verbind wel met de parrot, maar dus handmatig en ik wil dat hij automatisch koppelt als ik me auto start.

Iemand die kan helpen?

greisje 22-01-12 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door putnik (Bericht 758403)
Zorg dat je Parrot gereset hebt.Als het goed is moet je de knop van de Parrot indrukken en ingedrukt houden 10 of meer seconden.Dan reset de Parrot.Probeer daarna met je telefoon.Parrot heeft en klein geheugen voor paar telefoons.Het zou daaraan kunnen liggen.

That did the trick!!! Thanks!! :)

Iphonejonny 22-10-13 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door greisje (Bericht 758229)
Hier 2 iphone 4 units.

Ééntje (de witte) wordt altijd automatisch gekoppeld. Dit gebeurd nadat deze éénmalig is aangemeld.

Echter de andere (zwarte) krijg ik met geen mogelijkheid verbonden met de parrot :confused:

Iemand hier ervaring mee?

Over welke iphone´s hebben we het dan behalve dat ze wit en zwart zijn.

Smobbo 23-10-13 14:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Iphonejonny (Bericht 927405)
Over welke iphone´s hebben we het dan behalve dat ze wit en zwart zijn.

Huh? Je haalt een anderhalf jaar oud topic omhoog waarin al een antwoord gegeven is op de originele vraag, enkel om dat te vragen?
Het antwoord staat er trouwens ook al...

"Hier 2 iphone 4 units", dus 2 iPhones van het type 'iPhone 4'.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:55.