//

Iphone 4 automatisch koppelen met Parrot CK3100

Iphone 4 automatisch koppelen met Parrot CK3100 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb pas een nieuwe auto gekocht waarin een Parrot CK3100 zit. Ik kan me iphone 4 handmatig met me parrot koppelen, maar volgens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-01-12, 18:54
Nekkie079 Nekkie079 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 3
Standaard Iphone 4 automatisch koppelen met Parrot CK3100

Hoi,

ik heb pas een nieuwe auto gekocht waarin een Parrot CK3100 zit. Ik kan me iphone 4 handmatig met me parrot koppelen, maar volgens mij moet dit ook automatisch kunnen zodra je de auto en dus de parrot start.

Weet iemand hoe ik me parrot automatisch kan laten koppelen met me iphone 4, zodat ik dit niet steeds handmatig hoef te doen?

Alvast bedankt voor de info!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-01-12, 19:20
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Wellicht heb je bij het eerste keer verbinden een foutje gemaakt...

Probeer de parrot in de iPhone en ook de iPhone in de parret te debonden (ontkoppelen)

Ik neem aan dat de parrot BT module constant is ingeschakeld....

Als beide devices nix meer met mekaar te maken hebben maak je terug verbinding met je parrot via de iPhone...

Als het goed is en de parrot wordt gevonden moet je een code in je iPhone invoeren om de verbinding tot stand te brengen...

Dan is het afhankelijk van de communicatie tss. beide toestellen hoe het vertrouwd maken aan elkaar gebeurt...

Let wel dat een bluetooth apparaat in de meeste gevallen slechts met 1 apparaat tegelijk verbonden kan zijn...Meestal is dat het recentste apparaat...Misschien dat hier het schoentje wringt als je met 2 BT apparaten...secu iPhones werkt...
  #3  
Oud 10-01-12, 13:33
Nekkie079 Nekkie079 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 3
Standaard

bedankt voor jou reactie.

ik heb me parrot en iphone al een paar keer ontkoppeld en me iphone zelfs opnieuw naar me parrot laten zoeken, maar nooit hoef ik een code in te voeren, me iphone herkent altijd direct de parrot zonder code??
  #4  
Oud 10-01-12, 20:44
greisje greisje is offline
• iOS 1.0.0
• 3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 2
Standaard

Hier 2 iphone 4 units.

Ééntje (de witte) wordt altijd automatisch gekoppeld. Dit gebeurd nadat deze éénmalig is aangemeld.

Echter de andere (zwarte) krijg ik met geen mogelijkheid verbonden met de parrot

Iemand hier ervaring mee?
  #5  
Oud 11-01-12, 10:57
putnik putnik is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Aalsmeer
Berichten: 187
Standaard

Zorg dat je Parrot gereset hebt.Als het goed is moet je de knop van de Parrot indrukken en ingedrukt houden 10 of meer seconden.Dan reset de Parrot.Probeer daarna met je telefoon.Parrot heeft en klein geheugen voor paar telefoons.Het zou daaraan kunnen liggen.
  #6  
Oud 11-01-12, 11:29
Nekkie079 Nekkie079 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 3
Standaard

HOi,

ik heb het geheugen van me parrot leeg gehaald en de verbindingen emt de iphone gewisseld.

Als ik de Iphone met me parrot koppel krijg ik steeds de melding: Memeory Full terwijl als ik naar het geheugen gaat hij aangeeft dat deze leeg is (geen gekoppelde toestellen). Me iphone verbind wel met de parrot, maar dus handmatig en ik wil dat hij automatisch koppelt als ik me auto start.

Iemand die kan helpen?
  #7  
Oud 22-01-12, 22:31
greisje greisje is offline
• iOS 1.0.0
• 3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door putnik Bekijk bericht
Zorg dat je Parrot gereset hebt.Als het goed is moet je de knop van de Parrot indrukken en ingedrukt houden 10 of meer seconden.Dan reset de Parrot.Probeer daarna met je telefoon.Parrot heeft en klein geheugen voor paar telefoons.Het zou daaraan kunnen liggen.
That did the trick!!! Thanks!!
  #8  
Oud 22-10-13, 20:40
Iphonejonny Iphonejonny is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door greisje Bekijk bericht
Hier 2 iphone 4 units.

Ééntje (de witte) wordt altijd automatisch gekoppeld. Dit gebeurd nadat deze éénmalig is aangemeld.

Echter de andere (zwarte) krijg ik met geen mogelijkheid verbonden met de parrot

Iemand hier ervaring mee?
Over welke iphone´s hebben we het dan behalve dat ze wit en zwart zijn.
  #9  
Oud 23-10-13, 15:48
Smobbo Smobbo is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iphonejonny Bekijk bericht
Over welke iphone´s hebben we het dan behalve dat ze wit en zwart zijn.
Huh? Je haalt een anderhalf jaar oud topic omhoog waarin al een antwoord gegeven is op de originele vraag, enkel om dat te vragen?
Het antwoord staat er trouwens ook al...

"Hier 2 iphone 4 units", dus 2 iPhones van het type 'iPhone 4'.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone start automatisch met muziek wanneer ik bleutooth verbinding heb met parrot vlote001 iPhone accessoires en onderdelen 2 12-02-13 00:59
Parrot CK3100 en 3GS wel connect maar geluid seninha iPhone accessoires en onderdelen 6 11-07-12 11:48
Iphone 4 en parrot Ck3100 mr-3gs iPhone algemeen 16 02-12-11 00:33
Parrot CK3100 GKW iTunes 2 22-05-11 09:23
Parrot CK3100 LCD + iPhone 4 -> Geen tussenvoegsel Michielvanv iPhone algemeen 9 21-10-10 11:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:12.