//

iAcoustic: Waar te kopen?

iAcoustic: Waar te kopen? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben al een tijdje op zoek naar een zeer nostalgische iPhone 'docking station', te zien in deze video: iAcoustic : Rebirth of Antique Gramophone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-01-12, 18:53
LethalRabbit's schermafbeelding
LethalRabbit LethalRabbit is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 31
Standaard iAcoustic: Waar te kopen?

Ik ben al een tijdje op zoek naar een zeer nostalgische iPhone 'docking station', te zien in deze video:

iAcoustic : Rebirth of Antique Gramophone - YouTube

Weet iemand misschien waar je deze versterker kunt kopen en voor welke prijs?
Ik heb heel google al afgezocht maar ik kan ze nergens vinden. Ook heb ik contact opgenomen met de eigenaar van de website die in de description vermeld staat, maar daar heb ik ook nog niets van terug.

Bij voorbaat dank

LethalRabbit

Edit: Het gaat me trouwens wel specifiek om de iAcoustic, ik heb wel een soortgelijk iets op megagadets.nl gevonden maar die is toch weer wat minder (plastic i.p.v. hout en metaal etc.) Zie: Gramm-i-Phone | MegaGadgets meer dan 600 gadgets en kado's

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 januari 2012 om 19:43 ----------

Na wat verder te hebben gezocht denk ik niet dat hij (al) te koop is of ooit te koop gaat zijn, gezien de volgende pagina: Welcome to aBITE

Er is wel patent op aangevraagd, maar ze zijn 'Available soon', terwijl de website nog uit 2010 dateert.

Helaas

Laatst gewijzigd door LethalRabbit; 04-01-12 om 19:44.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
waar te kopen en functies skinnytjj Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 9 21-06-11 13:00
Iphone 4, 1 jaar waar kopen? stannl Koopinformatie Nederland 1 26-04-11 19:44
Waar ga je de iPad kopen? Matthipad iPad algemeen 6 22-07-10 19:41
waar kopen???? barretje Archief 4 27-05-08 22:02
Onduidelijk waar te kopen Rabin20 Archief 9 17-12-07 15:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:50.