//

Verzameltopic voor de leukste iPhone gadgets!

Verzameltopic voor de leukste iPhone gadgets! discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij deze een topic om je leukste gadgets en toevoegingen (hardware) voor je iPhone in te posten. Aangezien (volgens mij) een dergelijk topic nog niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-01-12, 19:30
LethalRabbit's schermafbeelding
LethalRabbit LethalRabbit is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 31
Standaard Verzameltopic voor de leukste iPhone gadgets!

Bij deze een topic om je leukste gadgets en toevoegingen (hardware) voor je iPhone in te posten. Aangezien (volgens mij) een dergelijk topic nog niet bestond heb ik maar besloten om hem aan te maken ^^.
De bedoeling is dat je een foto van je gadget post met daarbij wat de functie is en of je er tevreden over bent, en eventueel een link naar de (web)shop, zodat mensen die op zoek zijn naar iets 'nieuws' hier een leuk overzicht hebben

Ik zal hieronder direct wat van mijn gadgets posten.

1. Fling Mini



Deze gadget zorgt ervoor dat je games die virtuele 'joysticks' hebben met een 'echte' joystick kunt spelen. Je plakt hem simpelweg op je iPhone en spelen maar ^^. Het lijkt alsof deze joysticks een groot deel van je scherm bedekken, maar de plastic randjes zijn kleurloos dus daar kun je doorheen kijken. Alleen niet heel handig als je ook nog 'knoppen' in de hoeken hebt die je soms in moet drukken, maar over het algemeen ben ik er heel tevreden mee.

Hier te koop, inclusief mooi opbergzakje: http://www.istuff.nl/iPhone4/product...d-Android.html

2. Hoesje met opschroefbare lenzen.



Deze gadget heb ik al een ruime tijd geleden gekocht en hoort ook zeker bij mijn toppers, aangezien ik nogal een camera geek ben. De prijs van deze set is redelijk hoog, maar de resultaten die je met je foto's krijgt zijn prachtig. In deze set zitten:

• 1x Wide angle lens
• 1x Macro lens
• 1x Fisheye lens
• 1x Telelens (12x zoom)
• 1x case om de lenzen op te schroeven
• 1x statief (alléén compatibel met de telelens)
• 1x etui om je lenzen veilig in op te bergen
• 1x een doekje om je lenzen schoon mee te houden

(Ook allemaal los te koop)

De kit is hier verkrijgbaar: Lens Kit | Lenzen iphone 4 en iphone 4s | Telefoonlens

Hieronder wat foto's van mijn Instagram die ik met mijn iPhone 4 heb gemaakt met deze lenzen (wel wat bewerkt met de Snapseed app).











Deze kit is een ultieme must have voor iedereen die zo van foto's maken houdt als ik. De lenzen zijn maar klein en kunnen dus altijd meegenomen worden ^^.

3. GoPano Micro Lens



Deze gadget was onder de iCulture leden waarschijnlijk al wel bekend. Met de GoPano micro lens kun je video's opnemen in 360 graden. De video's zijn allemaal interactief en kunnen zowel op de iPhone als op je PC (via de site) terugbekeken worden in de interactieve speler, waar je met je muis kan slepen of met de links/rechts pijltjes om je heen kunt kijken. Voor een aantal voorbeelden, zie de site: GoPano

Deze gadget heb ik gisteren via de post binnen gekregen (gekocht via Marktplaats).
Omdat je in feite telkens naar een klein deel van het geheel kijkt is de kwaliteit niet denderend goed (in feite neem je het beeld op wat je op de spiegel zit, en daar zoom je op in), maar in één van de video's op de website kun je een ontwikkelaar horen zeggen dat ze druk bezig zijn met het ontwikkelen van een algoritme dat de kwaliteit drastisch zou moeten verbeteren. Dit is imo het enige minpuntje ^^

De lens is hier te koop: GoPano Store — GoPano micro

Tot zo ver mijn (meest interessante) gadgets. Zodra ik weer iets nieuws heb zal ik m'n post updaten ^^

Nu is het jullie beurt, ben benieuwd wat iedereen voor leuke toevoegingen aan zijn iPhone heeft!

Laatst gewijzigd door LethalRabbit; 12-01-12 om 20:03.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-01-12, 11:34
zwanneman zwanneman is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Merlijn3 Bekijk bericht

Heb zelf vorige week een afstandsbediening gekocht die via infra rood werkt. Erg leuk en handig.
Je hebt er wel een aparte app voor nodig, maar die is gratis.

Heb het kleine apparaatje gewoon bij de tv liggen, wanneer ik tv ga kijken plug je 'm in je iphone en heb je een afstandsbediening.

Ik heb 'm hier gekocht: iGi Universele Afstandsbediening iPhone/iPod/iPad - MobileCaseShop
Kun je de KPN digitene ontvanger er ook mee bedienen?
  #3  
Oud 16-01-12, 11:39
Merlijn3 Merlijn3 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 132
Standaard

Geen idee.. Heb zelf upc.
Zou je bij hun moeten vragen dan.

Edit: Zou volgens mij wel moeten kunnen als die box van kpn infrarood ondersteunt.
''any infrared device - TV, Cable Box, stereo system and more''
  #4  
Oud 16-01-12, 12:19
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Gebruik zelf de L5 iphone remote, gekocht op ebay voor nog geen €40,- inlc verzenden.
Is gewoon een leuke hebbe dingetje, de app is overigens gratis.
Je kunt inleren of profielen downloaden. Werkt prima.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:28.