//

TomTom carkit iphone 4s kopen?

TomTom carkit iphone 4s kopen? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand waar ik de TomTom carkit kan kopen????...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-01-12, 02:52
bcligge bcligge is offline
• iOS 3.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 4
Smile TomTom carkit iphone 4s kopen?

Weet iemand waar ik de TomTom carkit kan kopen????
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-01-12, 14:55
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Bij TomTom?
  #3  
Oud 14-01-12, 16:30
wblink's schermafbeelding
wblink wblink is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Gendt
Berichten: 250
Standaard

Waarom zou je die willen kopen?
__________________
Willem.
  #4  
Oud 14-01-12, 17:06
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Misschien omdat hij net als ik de iphone niet tegen de voorruit heeft hangen en daardoor mindere ontvangst heeft met de ingebouwde GPS ontvanger van zijn iphone.
  #5  
Oud 14-01-12, 18:17
wblink's schermafbeelding
wblink wblink is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Gendt
Berichten: 250
Standaard

Dan ben je toch beter af met een houder waarbij de iPhone boven het dashbord uitkijkt: Brodit bv?
  #6  
Oud 14-01-12, 18:26
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Dan nog kan de ontvangst tegen vallen. Ik heb mijn houder tegen het dashbord van mijn Volvo vrachtwagen hangen en heb daar gemiddeld 12 sattelieten ontvangst .
  #7  
Oud 14-01-12, 19:16
wblink's schermafbeelding
wblink wblink is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Gendt
Berichten: 250
Standaard

Geen probleem zolang de 4s zijn kopje boven het dashbord steekt. Geluid is met de 4S ook geen probleem. Alleen de sigarenvoeding moet je wel aansluiten.
  #8  
Oud 14-01-12, 19:45
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik ga dat hier ook nog eens posten;

Ik heb een 4s; deze week nog hield mijne maat naast me in de wagen mijn 4s gewoon in zijn hand, de gps (tomtom op mijn iPhone) is geen enkele keer weggevallen .

Ik heb die carkit van navigon bestelt voor de iPhone 4/4s.
Ik zal jullie in de loop van komende week eens posten of deze een selchte invloed heeft of niet maar ik acht de kans zeer klein.

Ik heb nu ook een autohouder aan de ruit, geen enkel probleem mee.
  #9  
Oud 15-01-12, 01:12
bcligge bcligge is offline
• iOS 3.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 4
Standaard

Hem gebruik gemaakt van de tom tom houder om deze uiteindelijk op het dashboard van de auto de plakken met de schijf.
heb er gewoon goede ervaringen mee..
vind zelf het niet fijn om iets aan de ramen de plakken met een zuignap..
je zicht wordt een stuk minder...
  #10  
Oud 15-01-12, 01:36
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bcligge Bekijk bericht
Hem gebruik gemaakt van de tom tom houder om deze uiteindelijk op het dashboard van de auto de plakken met de schijf.
heb er gewoon goede ervaringen mee..
vind zelf het niet fijn om iets aan de ramen de plakken met een zuignap..
je zicht wordt een stuk minder...
Uiteraard ieder zijn manier van wrken en keuze maar dat zicht die belemmerd word valt echt wel zeer zeer goed mee, zeker als het een kleine bevestiging is, ik heb die bv navigon al bij ne maat gezien deze week en das echt klein, dat zit nauwelijks in je zicht vind ik, ik heb er nie meteen last van, moet wel zeggen dat als ik de mogelijkheid heb om op het dashbord te kleven ik het mss wel eens zal testen ook, kwestie dat ik er makkelijker aankan . Mijn ruit is redelijk diep snap je .
  #11  
Oud 15-01-12, 01:42
bcligge bcligge is offline
• iOS 3.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 4
Standaard

ben ik met je eens gaat er om dat ik hem binnen hand bereik heb en dat ik nie van alles moet uitvogelen om de iphone op zen plekje te zetten... en goed met de tomtom carkit had ik fijne ervaringen... maargoed deze is niet meer verkrijgbaar.. dus maar iets anders verzinnen
  #12  
Oud 15-01-12, 01:44
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bcligge Bekijk bericht
ben ik met je eens gaat er om dat ik hem binnen hand bereik heb en dat ik nie van alles moet uitvogelen om de iphone op zen plekje te zetten... en goed met de tomtom carkit had ik fijne ervaringen... maargoed deze is niet meer verkrijgbaar.. dus maar iets anders verzinnen
De reden waarom ik die TT niet wil kopen is omdat ik lees je er een tussenstuk moet tussen plaatsen en heel wat mensen die hebben toch nog problemen mee lees ik, daardoor heb ik beslist om die navigon houder te kopen (je kan denk ik er wel altijd nog aangeraken aan die TT houder).
  #13  
Oud 15-01-12, 07:11
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Hier zeer goede ervaringen met TT-carkit voor m'n iPhone 4S. Ik gebruikte hem al met m'n iPhone 4 en 3Gs. Nog nooit heeft 't niet gewerkt.

Wil nog wel een tip kwijt:

Ik was niet tevreden over de voorruit-zuignapbevesting. Iets wat ik ook al had toen in nog een echte TomTom had. Zowel de voorruit- als de dashboadschijf met zuignap vond ik 3x niks en heb toen ooit die TomTom een ventilatieroosterbevestiging gekocht.

Na de komst van m'n eerste iPhone 3Gs Kon ik de ventilatieroosterbevestiging van die "echte" TomTom verwisselen met de zuignapbevestiging van m'n TomTom-iPhonecarkit. Hierdoor kon ik de TomTom-iphonecarkit voor m'n dashboard thv ventilatierooster kan hangen.

Het enige waarop ik moet letten is het aircogebruik via het betreffende ventilatierooster. Die moet dicht zijn of zeer minimaal, anders krijgt m'n iphone last van "brainfreese"


Let op: Bij de TomTom-iphonecarkit zit (althans bij het uitkomen van deze carkit) een klein 4-kant rubbertje. Dit rubbertje werd vaak weggegooid, aangezien in de beschrijving (toen althans) niets over dit rubbertje werd vermeld en het gebruik er van niet nodig is bij een 3Gs. Dit rubbertje is echter wel nodig als je de carkit wilt gebruiken met een 4/4s.

Ik heb m'n TT-carkit gekocht bij Ivizi. Soort Applestore in Heerlen. Volgens mij verkocht Mediamarkt ze ook.
't Zou me echter niets verbzaen, hoewel bij veel winkels niet meer leverbaar, als je hem op internet op de kop kunt tikken.

Laatst gewijzigd door Rav3n; 15-01-12 om 07:22.
  #14  
Oud 15-01-12, 08:23
EricS EricS is offline
• iOS 9.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door corne64 Bekijk bericht
Bij TomTom?
Nee, TomTom verkoopt alleen nog een carkit voor de iPod Touch. Voor de iPhone is de carkit niet meer leverbaar (en de iPhone past ook niet in de carkit voor de iPod ).

Ik heb een carkit voor de iPhone en ben erg erg tevreden over de verbeterde GPS-ontvangst i.c.m. de 3GS. Nu heb ik echter een 4S en die past er niet in als deze is voorzien van een case, hoe dun ook (Incipio Feather case) . Ik heb er gelukkig wel de adapter voor de 4(S) bij, maar zal de carkit waarschijnlijk nog maar weinig of zelfs niet meer gaan gebruiken
  #15  
Oud 15-01-12, 09:22
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EricS Bekijk bericht
Nee, TomTom verkoopt alleen nog een carkit voor de iPod Touch. Voor de iPhone is de carkit niet meer leverbaar (en de iPhone past ook niet in de carkit voor de iPod ).

Ik heb een carkit voor de iPhone en ben erg erg tevreden over de verbeterde GPS-ontvangst i.c.m. de 3GS. Nu heb ik echter een 4S en die past er niet in als deze is voorzien van een case, hoe dun ook (Incipio Feather case) . Ik heb er gelukkig wel de adapter voor de 4(S) bij, maar zal de carkit waarschijnlijk nog maar weinig of zelfs niet meer gaan gebruiken
Ik heb de glazen achterkant vervangen door een zwart geanodiseerde alu-achterkant
Denk aan het schroevedraaiersetje.
Link gevonden op dit forum.
Levertijd uit China ongeveer anderhalve week. Ik zie trouwens dat de chinezen geld ruiken. Prijs was eerst $12,50 ...
  #16  
Oud 18-01-12, 15:13
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik had hier beloofd mijn ervaring te geven over de navigon carkit die ik heb aangeschaft, ik heb deze ondertussen ontvangen en al eens goed getest ook; enorm enorm tevreden van van dat ding, veel veel steviger dan die vodden die ik van hama heb gekocht aan 20 euro.

Dat ding is niet alleen klein en mooi maar vooral enorm stevig aan de ruit bevestigd,amaai,je kan zonder probleem heel dat ding ronddraaien, het stuk waarop je iPhone zit, zalig.

Heb deze als belg zijnde bij deze site hier gekocht en rembours genomen, allemaal perfect verlopen en ook snelle verzending (er moet dan wel zeker iemand thuis zijn).

Design autohouder voor uw iPhone 4 | NAVIGON - a Garmin company.

Ik kan er niks verkeerds van zeggen, voor de 4 en 4s geschikt.
Is zelfs net in prijs vermindert miljaarde, ik heb 34.95 betaald , deze staat nu aan 29.95 euro (je kan ook deze kopen met oplaadkabel bij).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tomtom carkit iPhone 4 adapter Denneke iPhone Navigatie 13 02-07-11 11:35
tomtom carkit iPhone 4 case? MrBramme iPhone accessoires en onderdelen 1 26-12-10 10:42
iPhone 4 | TomTom carkit Verschijning iPhone accessoires en onderdelen 32 25-08-10 20:54
TomTom: ervaring tomtom i.c.m handsfree bellen via carkit van tomtom ross iPhone Navigatie 3 09-10-08 22:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:21.