//

B&W Zeppelin Mini dockingstation

B&W Zeppelin Mini dockingstation discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds een week of 2 een Bowers & Wilkins Zeppelin Mini, prachtig apparaat. Vanwege vakantie heb ik het ding helaas niet kunnen gebruiken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-01-12, 18:30
revian revian is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 1
Standaard B&W Zeppelin Mini dockingstation

Ik heb sinds een week of 2 een Bowers & Wilkins Zeppelin Mini, prachtig apparaat. Vanwege vakantie heb ik het ding helaas niet kunnen gebruiken en gister stopte ik mijn iPhone 4 (geen jailbreak) in het dockingstation.

Mijn iPhone wordt herkend door het apparaat (Lampje springt van rood naar blauw, zoals het moet), en begint op te laden.

Zodra ik echter muziek wil afspelen, doet de Zeppelin niets meer.. de muziek wordt wel via de iPhone afgespeeld en hij blijft opladen, maar de Zeppelin maakt geen contact.

Toen ik terug ben gegaan naar de winkel met dit probleem, had de medewerker zijn iPhone in hetzelfde apparaat gedaan en deze werkte prima. De iPhone van mijn broer werkt verder ook prima in het apparaat, alleen de mijne blijkt niet te werken.

Ik had wel problemen met het updaten naar iOS 5 begin November, maar zelfs nu na het wissen van mijn telefoon en opnieuw updaten (tevens met veel problemen) doet mijn iPhone het nog steeds niet in de Zeppelin.

Heeft iemand hier ook problemen mee gehad, en zo ja, hoe is het op te lossen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
B&W Zeppelin Bluewz iPhone accessoires en onderdelen 0 09-01-11 20:52
Zeppelin speakerset whosnext iPhone accessoires en onderdelen 2 17-10-08 10:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:33.