//

Iwear Video Eyewear: geen beeld

Iwear Video Eyewear: geen beeld discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb een tijdje geleden een videobril gekocht op groupon voor mijn iPhone 3gs. Ik heb hem vandaag ontvangen en meteen geprobeerd. Audio werkt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-01-12, 20:58
Eagletwin Eagletwin is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 1
Standaard Iwear Video Eyewear: geen beeld

Hallo

Ik heb een tijdje geleden een videobril gekocht op groupon voor mijn iPhone 3gs. Ik heb hem vandaag ontvangen en meteen geprobeerd. Audio werkt perfect maar ik krijg maar geen beeld. Is er iemand die deze bril ook gekocht heeft of weet hoe ik het mogelijk zou kunnen oplossen?

Ik denk dat het deze bril is, ziet er ongeveer hetzelfde uit.

Reviews: Icuiti iWear Video Eyewear for iPod | iLounge

Ik heb eens wat aangepast bij de instellingen voor iPod, bij video maar dit lukt ook niet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-07-12, 21:42
jacobsj jacobsj is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 1
Standaard

ik heb het zelfde met iwear videobril. wel geluid geen beeld en bij iphone en ipad een audio icoon bij tvout
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video/beeld comprimeren bobsyouruncle iPhone Apps 0 14-08-11 12:15
Knipperend beeld tot helemaal GEEN beeld iphone 4 iphone4buddy iPhone algemeen 4 03-03-11 10:21
Skype video zonder beeld ;-( nlrela iPhone Apps 8 03-01-11 12:19
Video: Mijn beeld bij een video loopt vast, maar hoor wel geluid. Kwiq Muziek, foto & video 3 24-11-09 23:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:36.