wekkerradio voor de iphone IHOME IP99 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) hiermee kan je je muziek vd iphone laten afspelen op je wekkerradio. deze gaat beschikbaar zijn vanaf juni voor $150 Electronista | iHome iP99 radio ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
wekkerradio voor de iphone IHOME IP99
hiermee kan je je muziek vd iphone laten afspelen op je wekkerradio.
deze gaat beschikbaar zijn vanaf juni voor $150 Electronista | iHome iP99 radio for iPhone launches at Brookstone |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wel chill, maar is het niet gewoon hetzelfde als een dock??
|
|
|||
|
|||
De SONY ICF-ClipMK2 lijkt me ideaal (in wit en zwart leverbaar). Ook wel te vinden onder
ICF-C1iP, maar weet iemand het verschil? en hoe ik daar aan kom?? Vind dat ding nergens!?! iemand??
iPhone 8Gb US 1.1.2 OTB -> Firmware: 2.0.1 Pwnd by: PwnageTool 2.0.2 Laatst gewijzigd door bwhendrickx; 09-08-08 om 23:51. |
|
|||
|
|||
150$ daar koop ik wel wat beters mee
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wekkerradio met IPhone Dock | ErikvT | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 12-10-10 22:53 |
Wekkerradio voor Iphone? | Forcefinn | iPhone accessoires en onderdelen | 16 | 03-04-09 00:48 |
iHome: Startpagina voor de iPhone | sossienl | iPhone Apps | 322 | 06-02-09 13:07 |
|
|