//

folie aanbrengen

folie aanbrengen discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe breng ik die screen protector folie nu het beste aan en welke is de beste kwaliteit? Heb al met 3 van de hema en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-03-12, 23:31
jiggy1965 jiggy1965 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 78
Standaard folie aanbrengen

Hoe breng ik die screen protector folie nu het beste aan en welke is de beste kwaliteit? Heb al met 3 van de hema en 3 van de action zitten klooien en bij elk kreeg ik alsnog bubbels of bubbels met stofjes erin. Eerst natuurlijk goed lopen poetsen met microvezeldoekje, folie aangebracht en met applicator lucht weggevragen en dan blijken er nog steeds stofjes onder te verschijnen die kleine bubbeltjes vormen of gewone luchtbubbeltjes die niet weg te wrijven zijn. En als je hem eraf trekt om het opnieuw te proberen daar wordt het natuurlijk weer erger van. Stofjes die er al onder zaten blijven vastplakken of stukken plakken niet meer. Begin flink chagrijnig van die velletjes te worden. Wil gewoon een mooi glad scherm
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-03-12, 00:30
supreme81 supreme81 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 70
Standaard

Koop gewoon een wat duurdere folie voor je iPhone. Bijv van het merk Pdair of zo.
Deze plakt makkelijk en ook zonder belletjes.. Kost een paar Eurotjes meer, maar dan heb je ook wat..;-)
Kijk anders eens op digitalsonline.nl of ipodhoes.nl.
Die hebben gewoon goede screenprotectors.
Heb zelf ook een keer een setje gekocht bij de Vodafone. Maar dat was ook bagger kwalIteit. Plakte moeilijk en was ook in een zeer korte tijd ernstig bekrast.
Bij duurdere screenprotectors heb je daar ook niet of nauwelijks last van.
  #3  
Oud 10-03-12, 01:01
jiggy1965 jiggy1965 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 78
Standaard

Dat ziet er al beter uit. Die van PDair heb jij ook? Die kan je zo te zien eraf trekken, schoon maken en weer opnieuw aanbrengen? Baal nu al dat ik tig frontjes er weer af moest trekken en gelijk weg kon gooien. Zou nog meer balen zijn als ik dat met zo'n duurdere ook kon doen
  #4  
Oud 14-03-12, 09:38
o3vegeta o3vegeta is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Limburg
Berichten: 87
Standaard

Je kan ook natuurlijk eens zien bij ZAGG, ze hebben de invisible shield.
Tijdens de applicatie ervan maakt het zelfs niet uit of je luchtbelletjes hebt want deze trekken na 2 a 3 dagen volledig weg. De shields zijn zeer kras bestendig en je hebt levenslange garantie. Moest je de shield om wat voor reden dan ook willen verwijderen neem je gewoon met hun contact op en ze sturen je een nieuwe.
Eens je de nieuwe shield hebt ontvangen moet je wel je oude terug opsturen naar hun, anders vervalt je garantie.

Heb zelf hun nieuwe shield besteld en deze voelt heel prettig aan, net zoals het glas van de iPhone zelf.
  #5  
Oud 14-03-12, 10:20
YLA G YLA G is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Onder de brug
Berichten: 68
Standaard

De prijs is meestal ook je kwaliteit hoor.
Degene die je gratis krijgt via ebay enz bij een covertje is echt brol, degene van 2 euro ofzo is eigenlijk ook een ramp. De betere kosten meestal rond de 8 euro..

iPhone promo code op top apps Promo Code
  #6  
Oud 14-03-12, 10:39
jiggy1965 jiggy1965 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 78
Standaard

Had al na drie keer nieuwe kopen die van de hema er nu op zitten. Schijnbaar niet helemaal vetvrij gepoetst, want zitten een paar kleine bobbeltjes op die niet plakken. Denk inderdaad dat ik binnenkort maar naar zo'n afwasbare ga die ik in ieder geval meerdere keren kan gebruiken. Als er dan toch bubbels ontstaan kan ik het altijd opnieuw proberen, wat bij de hema versie niet lukt want die plakt maar 1x. Of tenminste, stofjes blijven er aan plakken die je niet meer weg krijgt bij een 2e keer plakken. Al met al heb ik met 3x opnieuw kopen al hetzelfde bedrag uitgegeven aan die hema dingen dan zo'n duurdere
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bescherm folie voor iphone giljom iPhone algemeen 3 01-08-10 10:06
Screen folie 1G en 3G hetzelfde? jel iPhone accessoires en onderdelen 4 10-10-08 18:10
bodyguards screenprotector aanbrengen brifast iPhone accessoires en onderdelen 13 19-06-08 08:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:49.