//

Beste lederen iPhone 4S hoesje?

Beste lederen iPhone 4S hoesje? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond allemaal, Ik heb sinds enkele dagen een iPhone 4S 16 GB zwart. Ik ben erg fan van zwarte lederen hoesje waar je een telefoon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-03-12, 20:21
Lalala123 Lalala123 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 7
Standaard Beste lederen iPhone 4S hoesje?

Goedenavond allemaal,

Ik heb sinds enkele dagen een iPhone 4S 16 GB zwart. Ik ben erg fan van zwarte lederen hoesje waar je een telefoon in kan schuiven, het liefst ook met een lipje om hem weer eruit te trekken (jullie snappen hem denk ik wel).

De vraag is nu, wie heeft er ervaring met lederen hoesjes voor de iPhone 4S en welke vinden jullie de beste? Hij mag van mij best iets kosten, als hij maar van goede kwaliteit is. d.w.z. hij moet wel van echt leer zijn en goed afgewerkt en minimaal een jaar meegaan bij dagelijks gebruik.

Ik zie ze overal te koop, in alle prijsklasses en van allerlei merken, maar een persoonlijke ervaring van jullie lijkt me toch het fijnste om mijn beslissing op te oordelen aangezien het uiterlijk hier voor mij niet het belangrijkste is.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-03-12, 23:20
Merlijn3 Merlijn3 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 132
Standaard

Sena hoesjes.

Deze zijn van handgemaakt leder. Als je lederen hoesjes wilt moet je die van Sena nemen. Ze vallen in de duurdere prijsklasse maar gaan zeer lang mee. Ik heb de Sena Ultraslim (zonder lipje) nu al bijna 1.5 jaar. De case is nog steeds perfect intact. Zelfs het stiksel laat niet los oid.

Qua lipjes: kun je denken aan de Sena Colcha, Sena Argyle of de Sena Corsa.
Reageren

Labels
hoesje, iphone 4s 16gb zwart, leer



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoesje iPhone 4, beste tegen vallen...? Harrypotter iPhone accessoires en onderdelen 2 11-11-10 09:52
Lederen Sena hoesje valt na amper een jaar uit elkaar ivoss iPhone accessoires en onderdelen 2 16-03-10 12:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:09.